5/07/2015

קליק מצה יוניליוור - Unilever Matzo klik

בס"ד
קליק מצה יוניליוור - Unilever Matzo klik
 
אומנם הפסח עבר, אבל עדיין נראה לי שכדאי להמליץ על המוצר הזה, שאולי עדיין
נמצא בחנויות או לפסח הבא :-)

Unilever Israel, has launched a new Klik - chocolate snack especially for Passover.

 

אני מאוד אוהבת שוקולדים ומשתדלת לא להגזים באכילתם.
אני מאוד אוהבת את המוצרים של קליק ומבין המוצרים שלהם, יש שני סוגים שאני בעבר הייתי קונה
הרבה מאוד, אבל עכשיו כבר פחות, כי זה כל כך טעים שקשה להפסיק לאכול.
האחד זה קליק כריות והשני זה קליק קורנפלקס (כמה שזה טעים)
איזה מבין הסוגים אתם אוהבים? אשמח לקרוא מה אתם חושבים.


I don't know if you have Klik in your area, but if you do, you should definitely
give it a try.

לכבוד פסח, קליק מבית יוניליוור, השיקו מוצר חדש - קליק מצה - המגיע כטבלת שוקולד
עם שברי מצה או בתפזורת שברי מצה מצופים שוקולד.
אני קיבלתי להתנסות את טבלת השוקולד עם שברי המצה.

I love their products very much, and especially Klik chocolate pillows and Klik
cornflakes.

מה חשבתי על הקליק מצה?
טעמתי את טבלת השוקולד, והאמת שאת שברי המצה כמעט ולא מרגישים, אבל
השוקולד שהוא שוקולד חלב, היה פשוט מעולה וחיסלנו את כל החבילה ממש במהירות.

הקליק כשר לפסח לאוכלי קטניות.

I've received the Matzo Klik for review and that's what I thought about it:
You can hardly feel any matzo pieces, but the chocolate which is milk
chocolate is absolutely delicious.
We finished the package real quick :-) 
Have you ever encountered one of Klik's products and tasted it?
קליק מצה יוניליוור - Unilever Matzo klik
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use