6/17/2015

EyeIn launch - השקת מנוע החיפוש EyeIn

Yum
בס"ד

EyeIn זה הדבר הגדול הבא!
משה חוגג, המנכ"ל והמייסד של מובלי מדיה ו- EyeIn, חשב על פיתוח הרעיון הזה לפני כמה שנים בזמן שהיה בהופעה וראה אנשים שמתעדים את ההופעה בפלאפון.
משה רצה לאגד את כל העיניים האלה למקום אחד, וכך נולד EyeIn.

EyeIn is the next big thing!
Moshe Hogeg, CEO and founder of mobli media and EyeIn, thought of this idea a couple of years ago while in a concert.
He saw people filming the concert with their cellphones, and wanted to gather those eyes in one place - Eye In.



מה זה EyeIn אתם שואלים?
זהו מנוע חיפוש המאגד בתוכו את כל התמונות והסרטונים מהמדיות השונות, הקשורים לאירועים או טרנדים עולמיים, במקום אחד ובצורה חכמה מאוד.
איך זה עוזר לכם?
אם מתחשק לכם לראות אירוע שקרה רק הרגע או לחוות אירוע, כאילו ממש הייתם בו, תוכלו לעשות זאת על ידי חיפוש במנוע החיפוש של EyeIn שנמצא בכתובת הזו או משבוע הבא באפליקציה.
בנוסף, תוכלו להיתקל בתוסף של EyeIn במגוון אתרי חדשות ותוכן, המעשיר את הכתבות בתוכן ויזואלי.
חלק מאתרי החדשות שהחלו להתנסות ב-EyeIn הם: The Huffington post , One ו-  Newscult.
גאינה סארק, כתבת בניוז קולט, חשבה שאין צורך במנוע חיפוש כזה, כשגם ככה אנשים נמצאים כל יום בפייסבוק ואינסטגרם, אך לאחר ששמעה את התגובות הנלהבות של הגולשים באתר ואת כמות החשיפה לתוכן , היא שינתה את דעתה.

What is EyeIn?
It's a search engine that gathers all of the photos and clips from different medias, that are related to events or worldwide trends, in one place and in a very smart way.
How does it concern you?
If you feel like seeing an event that just happened or to experience an event, like you're really there, you can do that by using EyeIn's website or app (that will be launched next week).
In addition, you might come across EyeIn's plugin in news and content sites, which will enrich text articles with visual content.
Some websites that already runs EyeIn plugin are: The Huffington post, newscult and One.
Gayana Sark, newscult author, thought at first that there's no need in this search engine, because people already use Facebook and Instagram, but after she heard about the positive feedback from the newscult visitors and the amount of content exposure, she changed her mind.

מנוע החיפוש עובד על אלגוריתם, המאפשר לסנן תמונות וסרטונים לפי מידת רלוונטיות.
לדוג': אתם רוצים לחפש על הופעה של ליידי גאגא, אז מן הסתם שתרצו לראות חלקים מההופעה, ולא תמונות של אנשים עושים סלפי בהופעה.
באמצעות האלגוריתם, מנוע החיפוש יציג לכם בדיוק את מה שתרצו לראות.
בנוסף, האלגוריתם יכול לסנן סרטונים על פי עלייה בעוצמת הקול.
כך למשל, אם תחפשו משחק כדורגל, שבו תמיד יש עליית קול כשמבקיעים שער, אז האלגוריתם ידע לסנן זאת ולהציג לכם את הקטעים שמעניינים אתכם.

The new search engine, is based on an algorithm, that filters images and clips by relevance.
For example, if you search for lady gaga concert, you probably want to see the show and not one's selfies.
With the algorithm, the search engine will show you, exactly what you want to see.
Also, the algorithm can filter clips by volume increase.
So, if you search for soccer game, where there's an increase in volume when someone scores, then the algorithm will filter the irrelevant clips and will show you just what you're looking for.


מובלי מדיה, היא חברה טכנולוגית המייצרת מוצרים המשתמשים בפעילות הגולשים באינטרנט לטובת כלל האנשים באמצעות שיתוף תוכן ורשתות חברתיות.
החברה נוסדה ב-2011, ומהווה פלטפורמה שמונה עד כה כ-20 מיליון משתמשים.
בין משקיעיה המרכזיים של החברה : קנגס רקישב, קרלוס סלים עם אמריקה מוביל ולאונרדו דיקפריו.

Mobli media is a technology company that manufacturers products that use internet users activity for the benefit of all by content sharing and social media.
The company was founded in 2011and is a platform that has about 20 million users.
Among the major investors you may find: Kenges Rakishev, Carlos Slim with America movil and Leonardo Dicaprio.