5/01/2018

לחמניות בייגלה במילוי גבינה מבצק העשוי מ-3 מרכיבים

בס"ד


מתכון מעולה ופשוט מאוד להכנה של בצק מדהים מ-3 מרכיבים בלבד כולל סרטון הכנה. אני מילאתי בגבינות שונות, אך כמובן ניתן למלא בכל מילוי שרוצים או להשאיר ללא מילוי.

 

משלושה מרכיבים בלבד יש לכם בצק משגע ללחמניות בייגלה/פרעצל מדהימות שממלאים בגבינה. לחמניות מהירות הכנה ומאוד טעימות!
הפרעצל כאן אינו כמו פרעצל קלאסי עם מעטה פריך, אלא יותר רך בסגנון לחמניה.






המרכיבים ל-4 לחמניות:
1/2 1 כוסות קמח
1 כפית שמרים יבשים
200 מ"ל שמנת חמוצה

למילוי:
גבינת מוצרלה
פתיתי בולגרית

ספריי שמן
קמח לקימוח משטח העבודה

ביצה טרופה
מלח גס

אופן ההכנה:
מערבבים בקערת המיקסר או ידנית את השמרים והקמח. מוסיפים את השמנת החמוצה ולשים במיקסר על עוצמה 2 10 דקות. במידת הצורך, עוצרים את המיקסר ומערבבים עם כף לעזור לתערובת להתערבב. הבצק יהיה רטוב וזה בסדר.
ניתן כמובן גם ללוש ידנית, אך יש ללוש היטב לקבלת בצק חלק וגמיש. מעבירים את הבצק עם ידיים משומנות לקערה משומנת. ברגע שהבצק בקערה, הפכו אותו פעם אחת שיצופה בשמן גם בצד השני. מניחים למנוחה של 10 דקות.
כעבור 10 דקות, מחלקים את הבצק ל-4 חלקים. מגלגלים כל חלק לכדור ומתחילים לעבוד עם כל כדור בנפרד.
מחממים מראש תנור ל-200 מעלות, טורבו.
מפזרים קמח על משטח עבודה ומרדדים את כדור הבצק באמצעות מערוך למלבן ארוך. ממלאים בגבינה ופתיתי בולגרית באחד הקצוות וסוגרים את הבצק על המילוי ומגלגלים לצורת נחש. מהדקים את הקצוות שלא יפתחו.
את הנחש סוגרים לחצי עיגול, מניחים קצה אחד של רצועה על הקצה השנייה ולאחר מכן מסובבים את שתי הרצועות פעם נוספת אחת על השנייה. לוקחים את הרצועות ומצמידים כל רצועה על צד אחר של הלחמנייה (ראו סרטון להסבר ברור יותר).
מברישים בביצה את הלחמניות (אין צורך בהתפחה), מפזרים מעל מלח גס ואופים באמצע התנור ל-20 דקות. מגישים ובתאבון (זהירות זה חםם) :-)

 

2 תגובות:

  1. עשינו עכשיו. יצא ממש טעים וקליל.

    השבמחק

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use