6/14/2018

ביקורת סרט: משפחת סופר על 2

בס"ד

באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם
ב2004 יצא להיט האנימציה "משפחת סופר על" שזכה בשני אוסקרים. מאז צפינו בסרט שוב ושוב וחיכינו בציפייה לסרט ההמשך "משפחת סופר על 2" שיוצא היום לאקרנים.


הגעתי לסקר את הסרט "משפחת סופר על 2" מבית דיסני פיקסאר בציפייה גדולה וחשש שמא הסרט לא יעמוד בציפיות.
הסרט השני ממשיך מהנקודה בה עצרו את הסרט הראשון - משפחת פאר: בוב שהוא מר סופר על, הלן בתור נערת הגומי והילדים שלהם: ויולט, דאש (חץ) והתינוק ג'ק ג'ק, נלחמים ביצור הנקרא "הכורה התחתון" במרכז העיר לעיני כולם, על אף שלהיות גיבור על נחשב כעבירה על החוק.


אם פעם קודמת הסרט התמקד בעיקר בדמותו של ראש המשפחה, מר סופר על (קרייג ט. נלסון), הפעם מתמקדים יותר בהלן, נערת הגומי (הולי האנטר), המוזמנת לעבוד בתאגיד גדול שמטרתו להחזיר את גיבורי העל בחזרה לחוק. בזמן שנערת הגומי מנסה להגן על שמם של גיבורי העל ומתמודדת עם נבל חדש, מר סופר על צריך להתמודד עם בעיות משלו - איך לגדל 3 ילדים; לעזור לדאש (האק מילנר) בשיעורי הבית, לעזור לויולט (שרה וואל) בחיי האהבה שלה ולטפל בתינוק ג'ק ג'ק (אלי פוסיל), שרק אנחנו הצופים קיבלנו בסרט הראשון הצצה קטנטנה וחטופה לחלקיק מכוחותיו של התינוק הקטן, המתוק והתמים לכאורה.




הסרט מלא בהומור וקטעים קורעים מצחוק, וגם אם אתם לא מאוהבי האנימציה, קשה לי להאמין שלא תהנו מהסרט הזה.
העלילה מצד אחד מלאת אקשן מרתק עם המשימות שהלן צריכה לבצע, גיבורי העל החדשים שחושפים בפנינו מגוון כוחות מרשימים ועוד, ומצד שני ההצצה לתפקודו של בוב המנסה לטפל במשפחתו הלא שגרתית בצורה מושלמת, כיאה למר סופר על. הטיפול כמובן לא פשוט כמו שבוב חשב עם פדיחות שהוא גורם לביתו ויולט, עם התינוק המשעשע עם כוחותיו המופרעים והמיוחדים ועוד.


בנוסף,גם הדמויות הותיקות כמו עדנה (המדובבת על ידי הבמאי והתסריטאי בראד בירד) המעצבת הצבעונית, פרוזון (סמואל ל. ג'קסון) גיבור העל היוצר קרח ומגוון דמויות וגיבורי על מדליקים נוספים מוסיפים ויוצרים סרט סופר מושלם.
 

על מנת לצפות בסרט החדש, מאוד מומלץ לצפות בסרט הראשון תחילה. אומנם תצליחו להבין מה הולך בסרט, אך אין כמו להתחבר ולהכיר את הדמויות מההתחלה.
הסרט באורך 117 דקות עם 7 דקות של סרט קצר ומשעשע בתחילה ולידיעה - אין סצינה לאחר הקרדיטים.
הסרט משוחרר בארץ גם בגרסא מדובבת לעברית.

לסיכום: הסרט הראשון היה מדהים, הסרט השני -אגדי! מומלץ ביותר לצפות על המסך הגדול. דירוג שלי: 9/10. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use