4/10/2018

אביב של בשורות - Spring of news

בס"ד





התקופה הזו בשנה, שבה העונות מתחלפות, מביאה איתה כמה בשורות: הן בתחום הקולינרי והן בתחום האלרגי.



זמן אביב springtime con delight


שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא, ובנוסף גם עוד כמה דברים. תחילתה של התקופה הזו מביאה אותנו לחשוב מבחינה קולינרית איך להכין מתכונים קלים יותר, שלא יכבידו עלינו ושלא נצטרך לבלות יותר מדי שעות במטבח ובתחום האלרגי, חלקנו מתמודדים עם אלרגיות שונות בעקבות חילופי העונות.

אצלי, רק העיניים "הריחו" שמתקרב האביב וכבר התחילו להרגיש יובש. תופעה שאני מאמינה שרובכם מכירים, במיוחד בימינו כשכמעט כולם נמצאים שעות על גבי שעות מול המחשב או הסמארטפון והיובש רק מתגבר ומציק יותר.
וזו לא התופעה היחידה. מכירים את זה שאתם מרגישים כאילו יש לכם משהו בעין ופשוט מתחילים לשפשף אותה שוב ושוב? או זקוקים לשטוף את העיניים כמה פעמים ביום, אולי זה יעזור.
ניסיתי את כל אלה ואף ניסיתי לפני כמה שנים ללכת לרופא עיניים שהמליץ על כמה סוגי טיפות - אף אחת לא עזרה. אז פשוט המשכתי בשלי להתמודד עם המצב ככה, אך כמובן שהייתי מעדיפה אחרת.

 
בפנטן Bepanthen
תמונה מהאתר של החברה

מוצר חדש הגיע לשוק - בפנטן טיפות עיניים האמור להקל מיידית על עיניים יבשות, להרגיע ולהעניק לחות.
קצת על המוצר:
טיפות עיניים "בפנטן" מבית חברת התרופות העולמית "באייר", יוצא עם שני מוצרים: בפנטן בבקבוק 10 מ"ל לשימוש עד 3 חודשים מהפתיחה ובפנטן טיפות עיניים סטריליות באריזת 20 בקבוקונים חד פעמיים.
המוצרים אינם מכילים חומר משמר ומותאמים למרכיבי עדשות מגע. הייחודיות של בפנטן היא בשני חומרים: סודיום היאלורונט ופרו ויטמין B5.
האחד מייצב את שכבת הדמעות מבלי לשבש את הראייה והשני מרגיע ומעניק לחות לעין והשילוב בין שני החומרים מעניק הקלה לאורך זמן.
ניתן לרכוש ללא מרשם בבתי המרקחת וברשתות הפארם השונות.
לפרטים נוספים: http://www.bepantheneyes.co.il
  
עוגת גבינה אישית individual cheesecake

עוגת טופי שוקולד toffee chocolate cake

אחרי שדיברתי קצת על התחום האלרגני, נעבור לחלק הקולינרי:

הפעם אני רוצה לשתף אתכם במתכון ממש פשוט ומהיר לעוגות גבינה אישיות ועוגות בסגנון החטיף טוויקס בצורה עגולה (ע"ע עיניים :-) ) .

שתי העוגות שהכנתי בטארטלטים מוכנים הן פשוט תענוג אמיתי!
 

עוגת גבינה טארט tart cheesecake

המרכיבים ל-15 עוגות גבינה אישיות:

2 קופסאות גבינת שמנת (סה"כ 450 גרם)

4 ביצים L

2 כפות קמח

1 כוס סוכר

15 טארטלטים מוכנים



אופן ההכנה:

מחממים תנור ל-180 מעלות, טורבו. מערבבים את כל המרכיבים. ממלאים את הטארטלטים ומעבירים לאפייה באמצע התנור ל-30 דקות. לאחר מכן, מוציאים מהתנור ומניחים להתקרר בחוץ ומעבירים למקרר ללילה.

Ingredients for 15 individual cheesecake:

2 boxes of cream cheese (total of 450 gram)

4 L eggs

2 tbsp. flour

1 cup sugar

Store-bought tartlets



Preparation: Preheat oven to 180C, turbo. Mix the ingredients. Fill the tartlets and bake on middle rack for 30 minutes Let cool on counter and then to the fridge for the night.


טוויקס ביתי homemade twix


המרכיבים לעוגת טוויקס 8-10 יחידות:

32 סוכריות טופי חלב _כ-200 גרם)

1/3 כוס שמנת מתוקה



כ-300 גרם שוקולד חלב

מעט שמן קנולה

10 טארטלטים מוכנים



אופן ההכנה:

ממיסים את סוכריות הטופי עם השמנת במיקרו, עד לקבלת תערובת אחידה. מדי פעם עוצרים את המיקרו ומערבבים. ממלאים את הטארטלטים כמחצית מהגובה. ממיסים את השוקולד עם השמן במיקרו. להמיס כל פעם כ-30 שניות, ולערבב אחרי כל המסה.

לצקת על הטופי המומס ולהעביר למקרר להתייצבות.



Ingredients for 8-10 Twix cakes:
32 milk toffees (about 200 gram)
1/3 cup whipping cream

About 300 gram milk chocolate
A bit of canola oil
10 Tartlets

Preparation: 
Melt the toffee and whipping cream in the microwave until you get a unified mixture. Transfer to the tartlets, fill about half way. Then melt the chocolate with the canola oil in the microwave, melt in intervals and mix after each pulse so the chocolate won't burn. Pour on the toffee and transfer to the fridge to set.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use