7/30/2019

כרטיסים לסרט מתנה עם m&m's וביקורת סרט "ספיידרמן: רחוק מהבית"

בס"ד
שלט מבצע של m&m's וספיידרמן
 
חברת מרס ישראל יצאה במבצע סופר מתוק לקיץ עם M&M's ורשת בתי הקולנוע יס פלאנט ואנחנו הוזמנו להקרנת הסרט המתוקה של "ספיידרמן: רחוק מהבית".

מושבים עם כיסוי ראש במיתוג של m&m's
 
מותג השוקולד האמריקאי m&m's המשווק בארץ על ידי חברת מרס ישראל, יצא בשיתוף פעולה מתבקש עם המותג המאוד אהוד ואהוב - "ספיידרמן". 
 
ספיידרמן ועדשי השוקולד m&m's נוצרו שניהם בארצות הברית, ובדומה למעלליו של פיטר פרקר בסרט החדש "ספיידר מן: רחוק מהבית" בו הוא יוצא מגבולות ארצות הברית, כך גם חטיף m&m's הותאם לנשנוש בכל מקום. 
 
חבילת m&m's

ברכישת 2 אריזות של m&m's במשקל 300 גרם כל אחת, יכולים לזכות בזוג כרטיסי קולנוע. המבצע הוא ללא הגרלה וכל אחד יכול לזכות. המבצע מתקיים רק עד סוף יולי, ולאחר שרכשתם שני חבילות, נכנסים לאתר האינטרנט הייעודי עבור התחרות וממלאים את הפרטים. את כרטיסי הקולנוע מקבלים תוך יממה למייל האישי.

כמו שאמרתי אנחנו הוזמנו להקרנה פרטית באדיבות מרס ישראל ורשת יס פלאנט וצפינו בסרט "ספיידרמן רחוק מהבית" (Spider-Man: Far From Home).

 
עוד מעט מתחילים, הקרנה סרט מיוחדת לספיידרמן רחוק מהבית
 
הסרט ממשיך מהנקודה שבה הסרט "הנוקמים: סוף המשחק" הסתיים. בדיעבד, לא חייב לראות את הסרט הנוקמים: סוף המשחק, מכיוון שבכמה דקות הראשונות של הסרט "ספיידרמן 2: רחוק מהבית", יספרו לכם חלק מהדברים שקרו בסרט של "הנוקמים", על מנת שתוכלו לעמוד בקצב ולהבין מה מתרחש. כמובן שמדובר בספויילרים די רציניים, כך שאם תכננתם לראות את הנוקמים סוף המשחק, כדאי לחכות עם הסרט הזה.

מכיוון שחשוב לי לכתוב ביקורות ללא ספויילרים, אז גם הפעם אני הולכת לספר לכם ממש בכלליות על הסרט. אם לא ראיתם את הטריילר של הסרט אז ממש מומלץ לא לראות ולא לקרוא תקצירים שעלולים להרוס מעט את הטוויסטים וההפתעות שאולי לא ציפיתם להם.
 
בובות ספיידרמן ואיירון מן ביס פלאנט איילון

הסרט עוקב אחר עלילותיהם של פיטר פרקר (טום הולנד), חבריו נד (ג'ייקוב בטלון), אמ ג'יי (זנדאיה) ויתר כיתת המדעים, היוצאים הפעם לטיול גדול באירופה.

לאחר "הנוקמים סוף המשחק", פיטר פרקר רוצה להתנתק קצת מגיבור העל שהוא. הוא מחליט להנות מהטיול הגדול כמו שאר חבריו לכיתה, ללא שום עול נוסף.

ההתחלה נראית מבטיחה, אבל מה שבטוח שמהתפקיד שלו כספיידרמן, פיטר פרקר לא יכול לברוח. סדרה של בעיות צצות מכל מקום, והטיול המדעי שלהם הוא הכול חוץ ממדעי. גם כשהוא נמצא הרחק מביתו שבארה"ב, ספיידרמן הידיד השכונתי, חייב להצטרף ל"מסיבה".

הסרט מלא אקשן, קטעי צחוק ודמות חדשה ומסתורית, בכיכובו של ג'ק גילנהול, המוסיפה רבות לעלילה.
בתום הסרט צפויות לכם שני סצנות לאחר הקרדיטים, שמגלות לנו מה הולך להיות בספיידרמן הבא ועוד.
משך הסרט: שעתיים ו-9 דקות. מדורג: 7.9 ב-IMDB ובהחלט מגיע לו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use