8/29/2019

מה חדש במדף 27

בס"ד

 
פינת חדש במדף 27 מגישה לכם הפעם מוצרים חדשים, שעלו למדף לאחרונה (חלקם התקבלו לסיקור), ביניהם: מסטיק 5Five, גליליות רבע לשבע שלוק של עלית, סדרת אולד ספייס לגבר ועוד.




מסטיק 5five (פייב) באריזה חדשה

חברת מרס משיקה את 5cities - אריזות חדשות למסטיק 5Five במהדורה מוגבלת החוגגת את החופש והטיולים של דור המילניום (הידוע גם כ-דור ה-Y).
למהודרה הייחודית יצא קמפיין גלובלי שבחר 5 ערים מובילות בעולם: ברצלונה, פריז, לונדון, ברלין וגם מארץ ישראל הנפלאה שלנו - תל אביב. כבוד!

על האריזות החדשות של הבקבוקים ואריזות המסטיקים במעטפה, יופיעו קווי הרקיע של הערים הנבחרות. האריזות במהדורה מוגבלת ימכרו בישראל ובאירופה.
חברת מרס ישראל, יבואנית מסטיקי פייב, ציינה כי הקמפיין החדש נועד לעודד את הצרכנים לשתף את המקום האהוב עליהם ברשתות החברתיות, בין אם באחת הערים הנבחרות או בכל מקום בגלובוס.
לרגל המהדורה המוגבלת, מרס ישראל מתכננת להוציא בקרוב פעילות נושאת פרסים הכוללת הזדמנות לזכות בחופשות ואף תעניק חסות לתוכנית הריאלטי המאתגרת "המירוץ למיליון" המשודרת בערוץ 13.


מותג old spice האמריקאי בסדרת טיפוח לגבר

חברת פרוקטר אנד גמבל משיקה בישראל את מותג אולד ספייס האמריקאי. סדרת הטיפוח החדשה המושקת בימים אלה בישראל ונמכרת ברשת סופר פארם מציעה 11 פריטים.
בין המוצרים ניתן למצוא את סדרת קפטן רד (Red Captain), הכוללת ג'ל רחצה ושמפו 2 ב-1 באריזת 400 מ"ל המשאיר ריח עד 7 שעות ודאודורנט ספריי גוף לגבר באריזת 150 מ"ל המגן מפני ריחות למשך 24 שעות.

כמו כן, ניתן למצוא את דאודורנט ספריי לגוף WhiteWater המכיל טכנולוגיית ליבה האמורה לשחרר ריח טוב במהלך היום, להתייבש מהר ולא להשאיר כתמים לא רצויים על החולצה.
לרגל ההשקה, המוצרים נמכרים בחנויות הסופר פארם במבצע במחיר של 14.90 ש"ח במקום 19.90 ש"ח עד תאריך ה-4.9.19.


רבע לשבע גליליות שלוק ורבע לשבע אחד אחד

סדרת רבע לשבע, המאוד מוצלחת מבית עלית (במיוחד המארז הירוק הקלאסי), ממשיכה להתרחב ומשיקה את רבע לשבע שלוק - גליליות וופל פריכות במילוי קרם אגוזים ובציפוי שוקולד חלב או שוקולד לבן.
הגליליות מיועדות לשתיית קפה קר (ואולי גם חם), אך אני אישית הגשתי אותן בגלידה..השחיתות השחיתות :-)

המארז מגיע בצורה מאוד שמורה עם עטיפה מיוחדת למניעת שבירת הגליליות, ובאמת הגליליות יוצאות שלמות אחת-אחת.
בכל מארז תמצאו 8 גליליות ארוכות וניתן להשיג אותן במחיר של 9.90 ש"ח למארז (באושר עד).

רבע לשבע אחד אחד זה מוצר שבו מקבלים פינוקי רבע לשבע קלאסי באריזה אישית. מצד אחד יותר נוח לקחת את המוצר לדרך, אך מצד שני המחיר פחות משתלם לעומת רכישת אריזה גדולה של גליליות ופל רבע לשבע.
במארז תמצאו 14 יחידות, כאשר כל אחת שוקלת 10 גרם (סה"כ 140 גרם במארז). המוצר נמכר גם הוא במחיר של 9.90 ש"ח למארז באושר עד.
לשם השוואה, באריזת רבע לשבע קלאסית יש 160 גרם ולרוב ניתן לרכוש אותה ב-9.90 ש"ח.
המוצרים כשרים, כשר חלבי בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.


דגני בוקר אוראו Oreo's מבית פוסט

כבר כמה זמן שמתחשק לי לנסות את דגני הבוקר של אוריאו, כי מי לא אוהב אוריאו, נכון?!
ודגני בוקר בטעם עוגיות סנדווית קקאו וקרם וניל לארוחת בוקר או בכל זמן נשמעים מעולה, לא?
אז קנינו את אריזת דגני הבוקר המועשרת ב-5 ויטמינים, ברזל ואבץ במחיר של 17.90 ש"ח בחצי חינם (יש גם מבצעים של 2 ב-34 באושר עד, אבל קודם צריך לבדוק שזה בכלל טעים :-) ).

על האריזה יש כל מיני עובדות חמודות ומעניינות על עוגיות האוראו, כמו למשל שבשנה מייצרים בכל מפעלי אוראו כ-40 ביליון עוגיות, מטורף!!! ואם יסדרו את העוגיות האלה יחדיו, הן תוכלנה להקיף את כדור הארץ חמש פעמים!
ולגבי הטעם? טעמנו עם חלב וסך הכול זה נחמד, אולם מאוד מתוק! לא הרגשתי אזכור בטעם לעוגיית האוריאו המקורית, אולי רק מעט בניחוח של המוצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use