9/24/2019

קולקציית נעמן סתיו-חורף 2019

בס"ד

קולקציית סתיו-חורף 2019



חברת נעמן ממשיכה לחדש בתחום כלי האוכל, הבישול וההגשה עם חידושים מקוריים מבית הסטודי לעיצוב של נעמן גרופ וכלים של המותג האוסטרלי "מקסוול & וויליאמס".



סדרת FLORAL
סדרת פלורל קרדיט צילום: תמי בר שי, דן לב
קרש חיתוך זכוכית פרחוני
קרדיט: שירה רז


לרגל ראש השנה, נעמן ממשיכה לחדש ולהכניס צבעוניות למטבח ולשולחן החג עם מגוון כלים לבישול, אפייה והגשה.
בין הסדרות החדשות ניתן למצוא את סדרות כלי ההגשה מפורצלן בלוסום ופלורל (Blossom ו-Floral) בעלות מראה פרחוני אופנתי ומעודן בגווני סגול, ורוד וצהוב.
ולהשלמת המראה ניתן להשיג, לצד צלחות ההגשה המסורתיות, מעמדי קומות ססגוניים לקינוחים, קרשי חיתוך מעוצבים, פלייסמטים ומשקל דיגיטלי פרחוני.

סדרת סילבר
סדרת סילבר, קרדיט: תמי בר שי ודן לב


כמו כן, תוכלו לפגוש בסדרת סילבר עם מערכות אוכל וכלים בעיטורי כסף עדינים וסדרת פסטל מקורית המשלבת צבעי ורוד ואפור עדינים עם משפטים משעשים ומעוררי השראה.

בקרב כלי הבישול, ניתן למצוא את סדרת סירי טומבי - סדרת סירי נירוסטה אל-חלד הפופולרית בקרב הצרכנים. הסירים המגיעים בגדלים של 16 ס"מ ו-18 ס"מ, מגיעים עם ידיות אחיזה חזקות ומכסה זכוכית החסין לחום וקור.
הסירים מתאימים לכל סוגי הכיריים וגם לתנור, ללא כל הגבלת טמפרטורה. הסירים מותאמים גם להגשה לשולחן ועכשיו ניתן למצוא אותו בחנויות כמתנה לחגים במחיר מבצע של 99.90 ש"ח.

סדרת טרקוטה, קרדיט: שירה רז

סדרת סירים נוספת שניתן למצוא העונה זו סדרת סירי טרקוטה. למי שמכיר, באיטליה ניתן לפגוש בכלי בישול מ-חרס העשויים טרקוטה. לרגל החגים, חברת נעמן השיקה את סדרת הסירים המדמה את המראה של הטרקוטה, רק עם נוחות של סיר רגיל.

כלי חרס מטרקוטה סופגים נוזלים, ואילו הסדרה החדשה של נעמן מאפשרת להנות מהמראה האיטלקי המרשים של הטרקוטה עם שימוש יעיל ונוח במטבח המודרני. הסירים קלים לניקוי, מותאמים למדיח כלים וניתן לבשל איתם בכל סוגי הכיריים וגם בתנור.
את סיר הטרקוטה קיבלתי לסיקור, טרם יצאתי לנסות אותו.


מארז סכינים
מארז סכיני שף, קרדיט: שירה רז

סט סכו"ם שלמה
סט שלמה המלך, קרדיט: שירה רז


למי שמחפש מתנה לאוהבי המטבח, ניתן למצוא את מארז סכיני השף הכולל שמונה חלקים: סכיני שף איכותיות, קולפן, משחיז סגינים, ב'וצר ועוד במחיר של 99.90 ש"ח.
ניתן  לרכוש סט סכו"ם המיועד ל-4 סועדים כמו שנהוג באירופה, ניתן לרכוש מעכשיו בסניפי נעמן סט כזה.

כמו כן, מי שמחפש סט סכו"ם לארוחה מלכותית, חברת נעמן מציעה את אחד משלושת הסטים החדשים בחנויות: סט שלמה המלך, סט דוד המלך וסט שאול המלך.
לרוצים להתאים את סט הכלים למצעי המיטה, סטודיו נעמן גרופ עיצב סט מצעים מבית ורדינון, התואם למערכת האוכל היוקרתית דולצ'ה עם צבע זהב מנומר.


סיר אדום מקסוול אנד וויליאמס
סיר של מקסוול & וויליאמס, קרדיט: שירה רז

סדרת מיקי gold
סדרת מיקי גולד, קרדיט: תמי בר שי ודן לב

חברת מקסוול אנד ויליאמס המוצעת בבלעדיות בסניפי נעמן, מציעה לרגל החגים מבחר כלי הגשה ובישול ייחודיים כדוגמת סיר אדום ויפהפה מסדרת קוצ'ינה.
ולאוהבי הדיסני שבינינו, החברה ממשיכה לחדש בתחום הדמויות המצויריות האהובות עם סדרת מיקי גולד (gold). הסדרה החדשה מוצעת כצלחות, מאגים, קערות למרק ועוד בצבע לבן עם פס זהוב ועיטור של מיקי מאוס.

חברת נעמן מציעה בסניפיה מתנות חג המוכנות לרכישה, רק לבוא, לבחור את המארז המועדף ולשלם.
ולרגל החגים ניתן להנות ממבצע של 40% הנחה בקניית 3 מוצרים ומעלה או 30% הנחה בקניית עד 2 מוצרים.
את יתר פריטי הקולקציה ניתן להשיג בסניפי נעמן ברחבי הארץ או באתר https://www.naamanp.co.il
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use