3/08/2020

חדש במדף מס' 32

בס"ד

מה חדש במדף מספר 32


פורים בעוד יומיים ואם אתם לא מהאנשים שאופים עוגיות ולחמים עבור משלוח המנות, תמצאו בפינה כמה מוצרים שכדאי לרכוש ולפנק בפורים הקרוב, כולל רעיונות לשילוב במשלוח מנות מיוחד ושונה.


הפעם בחדש במדף, מוזמנים לקרוא על  יין בטעמים Myx fusion של ניקי מינאז' , עוגיות הקרמוגית שוקו במילוי קרם בננה, עוגת שמרים בטעם קרמל, דגני הבוקר החדשים של אסם-נסטלה מופחתי סוכר ופתיתי פרמזן טבעוני של משומשו.
*המוצרים התקבלו לסיקור





יינות myx fusion של ניקי מינאז'



יינות מיקס פיוז'ן ניקי מינז'

יינות כשרים של nicki minaj


יינות בטעמים Myx Fusion
הזמרת והראפרית Nicki Minaj השיקה ליין יינות חדשים המותאם לחך הצעיר עוד בשנת 2013 בארה"ב, ועכשיו היא החליטה להיכנס לשוק הישראלי-יהודי על ידי הכשרת ליין המוצרים.
השקת היינות התקיימה בפסטיבל היין הכשר הבינלאומי "טועמים עולם" של חברת צור עולם של יין בנמל תל אביב. 


ניקי מינז' שהינה הפרזנטורית ואחת מבעלי החברה של MYX FUSIONS, נעדרה מהאירוע אך היא ציינה כי היא שמחה להשיק את הליין החדש בתל אביב וכרגע ניתן להשיג 2 מוצרים כשרים בטעמי ענבים ואפרסק ובהמשך ייצרו טעמים נוספים, בדיוק כמו שיש בארצות הברית.

הגרסה הכשרה של ה-Myx Fusion משווקת בארץ על ידי צור עולם של יין. חברת "צור עולם של יין" היא חברה המייבאת ומייצאת יינות ומשקאות אלכוהוליים כשרים, לישראל וממנה, מכ-40 יקבים בארץ ובעולם (ביניהם צרפת, איטליה, קליפורני, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, קנדה ועוד).
נכון לשנת 2020 החברה משווקת כ-200 סוגים של יינות מגוונים, ביניהם יינות רבים שזכו במדליות בינלאומיות ויינות מהיקבים הנחשבים והיוקרתיים בעולם שעברו הכשר מיוחד.

בקבוקי המיקס פיוז'ן של ניקי מינאז' משווקים בבקבוק אישי עם תכולה של 187 מ"ל במחיר של 10 ש"ח ויכולים להוות אופציה מעולה עבור משלוח מנות מתוחכם ואלגנטי ביחד עם בונבוניירת שוקולד מובחרת וזוג כוסות יין.
ניתן לרכוש את הבקבוקים בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ. כשר בהשגחת הOU, מבושל.

אנחנו שומרים את בקבוקי הפיוז'ן מיקס החדשים של ניקי לסעודת הפורים ביום שלישי שנוהגים לשתות עד דלא ידע בין ארור המן לברוך מרדכי.
אשתדל לעדכן אתכם מה חשבנו על היין ברגע שנתנסה.




עוגיות קרמוגית עם קרם בננה
ביס מעוגיית קרמוגית שוקו במילוי קרם בננה


עוגיות קרמוגית שוקו במילוי קרם בננה של אסם
לרגל חג הפורים, חברת אסם משיקה קרמוגית בננה - עוגיות שוקו עם מילוי קרם בטעם בננה.
הסדרה האהובה שכללה בתחילה רק את הקרמוגית הקלאסי במילוי שוקולד, זכתה עם הזמן לכמה גרסאות נוספות עם מילוי חלווה, מילוי קרם אגוזים ועכשיו מילוי קרם בננה.
המוצר כשר פרווה, בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.

דעתי: אם אתם מכירים מישהו שאוהב ארטיק שוקו בננה, מומלץ לרכוש עבורו את העוגיות האלה. הטעם נפלא ומזכיר בריח ובטעם את ארטיק השוקו-בננה.


למשלוח פורימי בהחלט, מומלץ להכין מארז משלוח מנות למי שממש אוהב ארטיק שוקו-בננה עם בננות פלסטיק או אמיתיות בצירוף משקה שוקו ולכתוב משהו בסגנון:"אנחנו יודעים כמה אתה אוהב ארטיק שוקו-בננה, אז הבאנו לך שוקו ובננות. ואם פחות מתחשק לך בננה אמיתית, פינוק נוסף מתחבא כאן למטה - בננה קרמוגית".




עוגת שמרים בטעם קרמל אחווה

מבט מבפנים לעוגת שמרים קרמל של אחוה


עוגת שמרים בטעם קרמל של אחווה
חברת אחווה משיקה עוגת שמרים חדשה המצטרפת לעוגות שמרים שוקולד, קינמון ופרג.
העוגה החדשה מגיעה באריזת 400 גרם ומכילה 32% מילוי בטעם קרמל עשיר המותאמת גם לאחר ארוחה בשרית, תודות להיותה פרווה.

העוגה כשרה פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית. מחיר מומלץ לצרכן: 9-11 ש"ח לאריזת 400 גרם.
לרגל פורים, מומלץ לשדך את העוגה הזו במשלוח יוקרתי בתוספת מאג לקפה או תה, כמה תיונים או קופסת קפה קטנה ומכיוון שדרוש לשים שני מוצרים אכילים במשלוח המנות (מאכל או משקה מוכן), מומלץ להוסיף עוד קופסת עוגיות למקרה והם אוהבים לטבול עוגיות בקפה או התה.

דעתי: העוגה נפלאה ומאוד עסיסית והמחיר שלה בהחלט זול ושווה לכל נפש.




דגני בוקר נסטלה מופחתי סוכר


דגני הבוקר מופחתי הסוכר של נסטלה-אסם
חברת אסם משיקה את דגני הבוקר האהובים בגרסאות עם מתיקות מעודנת. דגני הילדים שהושקו הם האני נאט צ'יריוס וקראנץ' המוצעים עם פחות מ-10% סוכר ומכילים דגנים מלאים כרכיב ראשון. הדגנים מגיעים באריזת 410 גרם.
דגני ה-Honey nut cheerios מכילים 100% דגנים מלאים. המוצרים החדשים מצטרפים למוצרים הקיימים בשוק, במטרה לאפשר לצרכן לבחור את המוצרים שלו.

בסדרת הפיטנס הושק פיטנס שקדים ודבש עם הפחתה של 50% מכמות הסוכר ותוספת של 40% יותר שקדים פרוסים. מוצר הפיטנס החדש יחליף את המוצר הקודם שקיים בשוק. דגני הבוקר של פיטנס מוצעים לראשונה בכשרות מהודרת. דגני הפיטנס מגיעים באריזת 355 גרם.

דגני הבוקר החדשים, לילדים ומבוגרים, עומדים באופן מלא בתקנות סימון המזון של משרד הבריאות ומוצעים לשוק לאחר פיתוח ארוך במעבדות דגני נסטלה.
הדגנים מיוצרים מחומרי גלם חדשניים כפרי המונק המעניק מתיקות טבעית ללא צורך בשימוש בממתיקים מלאכותיים.

דגני הבוקר כשרים פרווה בהשגחת המשולש K וחתם סופר בני ברק.

דעתי: ניסיתי את דגני הקראנץ'  ודגני ההאני נאט צ'יריוס ובהחלט מורגש שהם עברו הפחתה משמעותית בכמות הסוכר. הדגנים אינם מתוקים, ולטעמי הרבה פחות טעימים מהמקור.
אני אישית מאוד אהבתי את דגני ההאני נאט צ'יריוס המקוריים, ועכשיו די קשה להתרגל לטעם מופחת הסוכר. עם זאת, זה בהחלט מעשה מבורך ומן הסתם צעד שאנחנו הצרכנים צריכים להתרגל אליו.


כשאני אוכלת מדגני הבוקר, אני מוסיפה להם מעט סוכר כשאני מערבבת ביחד עם חלב וזה בהחלט נחמד וכנראה שהרבה יותר טוב מאשר צריכת דגני הבוקר הקודמים.
אותו דבר גם לגבי דגני נסטלה קראנץ'. תוספת מבוקרת של סוכר, מאפשרת להנות ממנת הדגנים החדשה בהרבה פחות סוכר מבעבר.

ליצירת משלוח מנות מפנק, טעים ומקורי, מומלץ להגיש את דגני הבוקר ביחד עם קערת קורנפלקס מיוחדת ובקבוק זכוכית מרשים עם חלב.




פתיתים בסגנון פרמזן משומשו


פתיתי פרמזן משומשו
חברת משומשו משיקה פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן שהינם 100% טבעוניים ופרווה. הפתיתים אינם מכילים חומרים משמרים והם ללא סויה וללא לקטוז.
מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" מקיבוץ גן שמואל, משיק את פתיתי הפרמז'ן באריזת 150 גרם במחיר של 18.90-19.90 ש"ח בכשרות פרווה של הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.
הפתיתים מותאמים כתוספת לפסטות, מאפים וסלטים.

טרם התנסנו בפתיתים, אך רעיון נפלא למשלוח מנות טבעוני וטעים יכלול לחמניות בייגל טוסט, רוטב עגבניות, תוספות כזיתים או פטריות ופתיתי הפרמזן.  ניתן לאכול כלחמניה טרייה או להכין טוסט טעים וכיפי.

שיהיה פורים שמח, מלא בכל טוב ואל תשכחו להרבות ב: מתנות לאביונים, משלוח מנות, משתה ומקרא מגילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use