6/30/2020

מוצרים שישמחו כל אחד עם אהבה קטנה

בס"ד


קופסת מספרים ממוגנטות של אהבה קטנה


סטודיו "אהבה קטנה" הקיים משנת 2013, מציע מגוון פריטים משמחים לרגעים גדולים וקטנים.
הסטודיו מונה צוות של 10 נשים, מרביתן אמהות, שיודעות בדיוק מה ילדים וגם מבוגרים, שמחים לקבל.



שלט לדלת כאן מתבודדים בכיף של סטודיו אהבה קטנה
קרדיט צילום: סטודיו אהבה קטנה

סטיקרים מדברות לשטיפת ידיים של אהבה קטנה
קרדיט צילום: אהבה קטנה



עכשיו כשסוף שנת הלימודים המאוד מוזרה הזו עומדת להיגמר, ניתן לדאוג למתנות לצוות המורים, לגננות, לילדים ואף לעצמכם עם קולקציות נפלאות במיתוג אישי שיגרום לכל אחד לחייך מאוזן לאוזן.
המתנות של חברת "אהבה קטנה" מגיעות עם מדבקות הממותגות עם שם הילד/ה או כל אחד אחר שתבחרו ותרצו לפנק.


קופסת פח מספרים חד קרן ורודה של אהבה קטנה


אני בחרתי לסקר קופסת פח בעיצוב אישי בצבע ורוד עם ציורי חד קרן, המכילה בתוכה מספרים ממוגנטים שניתן להצמיד למקרר, לדלת ואפילו לקופסת הפח עצמה.
הקופסה מגיעה בגודל 14X10 ס"מ בגימור וינטג' ובתוכה ניתן למצוא 20 ספרות פלסטיק מגנטיות. מחיר: 42 ש"ח.

את קופסת המספרים נתתי כמתנה לבת של חברה טובה ששתיהן מאוד נהנו ואהבו אותה. עצם הוספת השם למתנה, כבר הופך אותה להרבה יותר מיוחדת.
המתנה רב שימושית, שכן חוץ ממספרים ממוגנטים שיעשו חשק ללמוד מעט, ניתן לתת לילד לשמור בתוך קופסת הפח את הדברים שבעיניו נחשבים כאוצרות של ממש.

ניתן למצוא בחנות המקוונת של "אהבה קטנה" מגוון קולקציות החל ממוצרים המתאימים לימי הקורונה עם מסכות רב פעמיות מכותנה, שלטי מגנט לדלת הבית עם כיתובים ברוח הבידוד כדוגמת: "אהבה זו המגפה הכי מדבקת", "אוהבים אתכם מרחוק", ועוד.
ועד קולקציות המושלמות לבית הספר כמדבקות בית ספר ממותגות, בקבוקי נירוסטה, מחברת ועוד. וקולקציה יפהפיה לאופים שבינינו עם קרש חיתוך, קופסת אחסון לעוגיות שידעו בדיוק למי שייכות העוגיות בבית חחח וכו'.


קופסת מספרים אהבה קטנה


המבחר באמת עצום ומרשים. תוכלו למצוא מוצרים המתאימים למגוון תקופות בשנה אם זה לחגים ומועדים, לזמן שיוצאים לטיול וגם מוצרים לעיצוב הבית כמדבקות קיר, בתי מזוזה ועוד.


אתם יותר ממוזמנים לנבור באתר ולמצוא משהו שאתם תאהבו, כי המבחר עצום ובטוח תמצאו למי לרכוש לפחות מתנה אחת אם לא יותר :-) .
לאתר: https://ahavaktana.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use