6/07/2020

חדש במדף מס' 36

בס"ד


פינת חדש במדף מספר 36 עם טוויקס, סניקרס כדורגל, פיטנס קטניות וסנקי


הפעם בפינת חדש במדף -סניקרס במהדורת כדורגל, טוויקס עם הצעה הגשה קרירה לקיץ, פריכיות עם קטניות של פיטנס, במבה במילוי קרם עוגיות של אסם ומקלות תירס מתוקים של סנקי.
*חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה





סניקרס מהדורת כדורגל


סניקרס במהדורה מיוחדת לחזרת הליגה
לרגל חזרת ליגת הכדורגל, חברת "מארס" המשווקת את מותג חטיפי השוקולד סניקרס, טוויקס, m&m's ועוד, יוצאת במהדורה מוגבלת של חטיף הסניקרס.
מותג Snickers ידוע בפרסומות הספורטיביות שלו עם הסלוגן "אתה לא אתה כשאתה רעב!".
על כן, חברת מרס ישראל השיקה את חטיפי הסניקרס בעטיפות עם מונחים עם קריצה לעולם הספורט. כך ניתן למצוא עטיפות סניקרס עם המילים: בנבדל, מפספס, מוחלף וסופג שער.
המהדורה החדשה מגיעה כחטיפים בודדים או במארז חמישייה.

לרגל השקת המהדורה החדשה, תוכלו לרכוש את החטיפים החדשים ולנסות את מזלכם בתחרות נושאת פרסים באתר https://snickersfootball.co.il/
תצטרכו לעלות את חשבונית הקנייה ולענות על שאלות הקשורות לפספוסים בכדורגל. בין הפרסים שיחולקו, ניתן לזכות ב: מערכת קולנוע ביתית כפרס ראשון, קונסולת משחקים כולל משחק פיפא למקום השני ומשחק כדורגל שולחן למקום השלישי.
תוקף המבצע: 1.6.20-30.6.20





טוויקס קש לקיץ


ולרגל העונה החמה, מותג Twix מציע הצעת הגשה שתקרר את הגוף.
במקום לשתות את הקפה חם, קחו קוביות קרח בכוס גבוהה. הוסיפו חלב (עד כ-2/3 מגובה הכוס), הוסיפו אספרסו ושלבו סירופ שוקולד או ממתיק אחר לטעמכם. ערבבו היטב והוסיפו קינמון או קשטו בקקאו.
ולסיים את הקפה הקר בנימה מתוקה, ניתן להגיש את הטוויקס לצד הקפה או להשתמש בחטיף השוקולד עם קרמל וביסקוויט כמעין קשית לקפה (Twix Straw).



פיטנס קטניות עם מלח ים ופלפל שחור FITNESS


פיטנס פריכיות נימוחות עם קטניות


חטיפי פריכיות Fitness עם קטניות
מותג פיטנס ממשיך לחדש ומפתיע עם שני מוצרים חדשים בסדרת הפריכיות הנימוחות.
שני המוצרים החדשים הם: חטיפי פריכיות בתוספת קטניות ומלח ים וחטיפי פריכיות בתוספת קטניות ופלפל שחור.

הפריכיות החדשות מבית פיטנס מכילות כ-25% קטניות (עדשים שחורות ואפונה) בשילוב תירס, סלק ודגנים מלאים (תירס מלא ושיבולת שועל מלאה).
כל פריכית מכילה 6 קלוריות ליחידה ומהווה פתרון מושלם לנשנוש או כארוחת ביניים.
במנה של 30 גרם (כ-21 יחידות), תמצאו 130 קלוריות, עם כ-3.3 גרם חלבון, כ-2 גרם סיבים תזונתיים וכמות שומנים וסוכרים יחסית זניחה במנה (4 גרם שומן שמתוכם 0.4 גרם שומן רווי ורבע כפיות סוכר).

כל חטיף פריכיות עם קטניות פיטנס מכיל 60 גרם והינו כשר פרווה בהשגחת הרבנות ראשל"צ ובהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית. ברכתו מזונות.

דעתי: טעמנו את חטיפי הפריכיות עם קטניות ומלח ים של פיטנס וניתן להגיד כי מדובר בהצלחה אדירה. החטיפים מאוד טעימים וממש כיף לנשנש, שאפילו קצת קשה לעצור מלנשנש אותם :-)


במבה במילוי קרם עוגיות אסם


במבה במילוי קרם עוגיות של אסם
אחרי הבמבה במילוי קרם נוגט והבמבה במילוי קרם בטעם חלווה כמהדורות קבועות ואהובות, ואחרי כמה מהדורות מוגבלות של במבה במילויים שונים (אייס קפה, בראוניז, ביסקויט קרמל ועוד), חברת אסם משיקה טעם חדש בסדרת הבמבה הממולאת.
הפעם מדובר בבמבה במילוי קרם עוגיות אוראו. הבמבה מגיעה בדומה ליתר מוצרי הסדרה באריזת 60 גרם ובכשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית ובהשגחת הרבנות שדרות.

חטיף הבוטנים במילוי קרם עוגיות של אסם מכיל 25% בוטנים טחונים, 45% קרם ו-8% עוגיות וחשוב לדעת כי בניגוד למוצרים אחרים מבחינת רכיבים אלרגניים, כאן המוצר מכיל גלוטן חיטה ולא רק עלול להכיל כמו בסוגי במבות אחרות.
בשקית של 60 גרם תמצאו 311 קלוריות, 5.7 גרם חלבונים, 15.6 גרם חלבונים שמתוכם 2.4 גרם חומצות שומן רוויות וכ-3.75 כפיות סוכר. החטיף אינו מכיל צבעי מאכל והוא ללא חומרים משמרים.

דעתי: אז מה חשבנו על במבה במילוי קרם עוגיות החדשה של אסם? ובכן, אפשר להגיד כי טעם הבמבה חביב ואם בהתחלה חשבתי שהבמבה לא משהו, אחרי שאכלתי עוד פעם גיליתי שהיא די נחמדה. לא וואוו, אבל נחמד.


חייבת לציין לשבח את הנסיונות לחדש בתחום הבמבה, שכן מדובר בחטיף שכמעט בכל בית קיים. הוא אהוב כמעט על כולם והחידוש בו בהחלט מבורך.
מהדורות הצורות של הבמבות השונות הן פשוט מעולות וגם הבמבות במילוי נוגט ומילוי חלווה הן להיט, אז בהחלט מצפה לחידושים הבאים שלהם בתחום הבמבה.



סנקי מקלות תירס מתוקים


מקלות תירס מתוקים של סנקי
את מקלות התירס האלה המיוצרים בכחול לבן מצאתי בסופר יוחננוף. האריזה לא הייתה נראית יותר מדי מושכת, אבל הסקרנות לנסות מוצרים חדשים הביאה אותי לקחת את המוצר לקופה.
המוצר שדומה מאוד לבמבה, אך בפירוש אמור להיות מתוק ומכיל רק תירס ולא בוטנים, נמכר באריזת 80 גרם במחיר של 5.90 או 6.90 ש"ח

דעתי: האמת שקצת חששתי לנסות את המוצר הזה. הוא דומה לבמבה, אבל יש לו ריח מתוק וונילי כזה. נכון יש לנו את הבמבה האדומה של אסם, אבל היא בצורת כדורים ובצבע אדום שונה מבמבה רגילה.
בכל זאת אזרתי אומץ וטעמתי, והאמת שלא רע בכלל. הטעם מתוק וונילי ודי מזכיר את הבמבה האדומה המתוקה של אסם.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use