6/21/2020

חדש במדף מס' 37

בס"ד

חדש במדף מספר 37 עם אקו לאב, מיונז תבואות, אורביט משמש, נפטון במטחנה


 הפעם בפינת חדש במדף:גלידות שופרסל חדשות, מסטיקים אורביט בטעמי קיץ, מלח ים אטלנטי מתובל במטחנה של נפטון, מיונז אמיתי אורגני של תבואות ומסכה לשיער מתמציות פרי וירק אורגני של אקו לאב וקולקציה חדשה של המרכז הישראלי לריהוט.
*חלק מהמוצרים התקבלו לסיקור





גלידת וניל קפוצ'ינו של שופרסל


גלידות משפחתיות מבית שופרסל
בחג השבועות גילינו גלידות חדשות המושקות תחת המותג הביתי של שופרסל.
הגלידות מגיעות באריזה משפחתית המכילה 1.4 ליטר (700 גרם) ומגיעות במגוון טעמים ביניהם וניל, וניל-קפוצ'ינו ועוד.
הגלידות כשרות בכשרות חלבית בהשגחת הבד"ץ חתם סופר בני ברק.


דעתי: טעמנו את הגלידת וניל קפוצ'ינו המכילה 8.7 גרם שומן ל-100 גרם ו-176 קלוריות ב-100 גרם. ומבחינת טעם אפשר לומר שמדובר בהצלחה. הגלידה מאוד רכה וטעימה.


מסטיק אורביט משמש וג'ינג'ר

פו הדוב במשקפי שמש עם מסטיק ORBIT


מסטיקים Orbit בטעמי קיץ
אורביט, מותג המסטיקים המוביל בישראל, משיק לרגל הקיץ טעם חדש במהדורה מוגבלת. הטעם הקיצי החדש של אורביט הוא מסטיק בטעם משמש וג'ינג'ר.


הטעם החדש לקיץ מבית Orbit מגיע בבקבוקונים אישיים בצבעי כתום-צהוב קיציים ביותר. המוצר, שהינו פרי מחקר ופיתוח של חברת מרס העולמית, מגיע בטעמי פירות העונה ללא סוכר. המסטיקים של אורביט מסייעים בשמירת על היגיינת הפה ולתחושת רענון.

המסטיקים ימכרו במהלך חודשי הקיץ במחיר מומלץ לצרכן של 10.90 ש"ח. המסטיקים של אורביט הם חלק מתאגיד הממתקים הבינלאומי Mars שנוסד בארה"ב לפני מעל מ-100 שנה. בין מוצריו ניתן למצוא ממתקים כמארס, סקיטלס, סניקרס, אורביט ועוד.
אך גם מוצרי מזון נוספים ומוצרי מזון לחיות מחמד. לתאגיד מחזור מכירות של 35 מיליארד דולר בשנה עם כ-125 אלף עובדים ב-82 מדינות. בישראל מועסקים במטה החברה ברעננה כ-60 עובדים.


דעתי: נראה לי מדובר במסטיק הכי טעים שטעמתי אי פעם. מתקתק, מרענן ופשוט טעים!

מלח ים אטלנטי מתובל במטחנה של חברת נפטון


מלח ים אטלנטי מתובל במטחנה של Neptune
חברת "נפטון" המתמחה בםיתוח, ייצור ושיוור תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, משיקה מלח ים אטלנטי מתובל המגיעה במטחנה שקופה ומהודרת שניתן לראות בתוכה את גבישי המלח ים האטלנטי ביחד עם תבלינים שונים כפלפל אדום, פלפל ירוק ועשבי תיבול שונים.
המטחנה כיפית למאוד נוחה לשימוש ואינה מכילה מונוסודיוום גלוטומט וללא צבעי מאכל או חומרים משמרים.


המלח ים האטלנטי המתובל של נפטון כשר פרווה בהשגחת הבד"צ העדה החרדית ירושלים ובאישור הרבנות הראשית באר שבע.
מחיר המטחנה המגיעה במשקל 85 גרם נע בין 11.90 ל-13.90 ש"ח.
את המטחנה ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות כיינות ביתןן, שוק מהדרין, חצי חינם ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

דעתי: לכבוד שבת הכנתי עוף שתיבלתי ביחד עם תבלין המלח ים האטלנטי של נפטון ויצא תענוג אמיתי. המתכון ממש בקרוב יעלה גם לבלוג.


מיונז אמיתי אורגני של תבואות


מיונז אמיתי אורגני של "תבואות"
חברת תבואות המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה מיונז אורגני אמיתי מביצים מפוסטרות, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא תוספת סוכר.
בין מרכיביו של המיונז האורגני של תבואות, ניתן למצוא שמן חמניות, חלמון ביצה, חומץ תפוחי עץ, זרעי חרדל, פלפל לבן, סירופ חיטה טבעי, תמצית רוזמרין ומלח.
המיונז כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהזגחת הרב מאור.

המיונז האורגני של תבואות מגיע בצנצנת זכוכית במשקל 370 מ"ל ונמכר במחיר של 16.90 ש"ח.
המיונז ידוע כמחבר בין מרכיבים שונים, אם זה בתוך קציצות, כבסיס להכנת רטבים ביתיים, כנותן טעם ומחבר בסלטי תפוחי אדמה וסלטי ביצים ואפילו פשוט כממרח על לחם.
לאחר הפתיחה יש לשמור את המיונז של תבואות בקירור וניתן להשתמש בו עד 3 חודשים מהפתיחה.
ניתן להשיג את המיונז ברשתות השיווק השונות, בבתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים: www.tvuot.co.il

דעתי: המיונז נפלא והכנתי איתו ממרח זיתים ביתי וטעים-טעים. המתכון יעלה בע"ה בקרוב לבלוג.



מסכות הזנה לשיער של אקו לב
קרדיט צילום: אורגניק זון

מסכת שיער גזר, דלעת ובטטה של ECOLOVE


מסכה לשיער של Eco Love
מותג אקו לאב הישראלי הקיים משנת 2001 מציע מסכות הזנה להזנת השיער. מסכות ההזנה של EcoLove עשויות ממרכיבים איכותיים כשמנים, תמציות פירות וירקות אורגניים ומלחים מים המלח המועשרים ב-26 מינרלים המסייעים לשיקום וטיפוח השיער. המסכות מאושרות לטבעונים כ-Vegan Friendly והן אינן נוסו על בעלי חיים. הן ללא SLS, ללא פארבנים, ללא פטרוכיימיקלים וללא רכיבים מן החי.


קולקציית אקו לאב מציעה שלושה סוגי מסכות:
מסיכה טבעית לשיער צבוע ויבש מאוד - מסכה העשויה מפירות אורגניים סגולים של אוכמניות, ענבים ולבדנר. ביחד עם שמן חוחובה, חמאת שיאה, שמן ארגן מרוקאי, אלוורה, קלנדולדה, שמן שקדים, תמציות תה ירוק וקמומיל ביחד עם מים ומלחים מים המלח המועשרים ב-26 מינרלים.
מסיכה טבעית לשיער רגיל עד יבש - מסכה העשויה מירקות אורגניים כתומים המכילה שמן ארגן, אלוורה, חמאת שיאה, תמצית ירקות כתומים של גזר, דלעת ובטטה, ביחד עם מים ומלחים מים המלח המועשרים ב-26 מינרלים.
מסיכה טבעית ללא מלחים לטיפול אינטנסיבי ולשיער שעבר החלקה - המסיכה מכילה חמאת שיאה, שמן ארגן מרוקאי, אלוורה, שמן קוקוס, שמן זית, שמן מקדמיה, אלוורה, קלנדולה, שמן חוחובה וקמומיל.

המסיכות נמכרות במחיר של 39.90 ש"ח עבטר המסכה הסגולה והכתומה ו-44.90 ש"ח עבור המסכה נטולת המלחים. כל מסיכה מגיעה במשקל של 350 מ"ל.
ניתן להשיג ברשתות הטבע כניצת הדובדבן, שופרסל גרין ועוד, בתי המרקחת השונים ובאתר "בשבילנו" https://www.b-shvilenu.co.il

 
קרדיט צילום: המרכז הישראלי לריהוט


המרכז הישראלי לריהוט מציג חדרי שינה לבני נוער בגוון לבן
נילי בוסאני, מנהלת קניוני "המרכז הישראלי לריהוט" בראשון לציון ואשדוד, המונים תחתם כ-70 חנויות ריהוט מתחומי ארונות קיר, פינות אוכל, חדרי ילדים, חדרי שינה ועוד, מסבירה כי הצבע הלבן הניטרלי מתאים לבנים ובנות כאחד.
לדבריה:"הצבע אינו מאופיין מגדרית והוא מתקבל ברצון על ידי בנים ובנות גם יחד. זהו צבע שמקבל בשמחה כל צבע אחר, ולכן כל צבע נוסף בחדר שינה שהריבוט בו בגוונים לבנים - יהיה חדר מלא אור ושמחה: הלבן הוא צבע שמגדיל את החדר ומאיר אותו- ולכן הוא גם מומלץ מאוד לחדרים וחללים קטנים".


כמו כן היא אמרה כי: "דווקא הצבע הלבן של הרהיטים בחדר, יאפשר במקרה הצורך לשנותו בהשקעה לא גבוהה: להחליף שטיח, וילון או כריות לצבע או דוגמא חדשים, לשים סדינים או כיסוי מיטה שתואמים את מצב הרוח (המתחלף) ואולי לשריין קיר אחד (לפחות) שבו מותר ואף רצוי להחליף תמונות, פוסטרים וכרזות של הלהקה, הזמרת או הזמר האהובים וכבר התקבל חדר אחר לגמרי".

ב"מרכז הישראלי לריהוט" מוזמנים המבקרים להתרשם מקולקציות הריהוט המגוונוות המגיעות בצבעי לבן במגוון חומרים וסגנונות. בין אם זה ארונות, מיטות, שידות, כסאות, שולחנות, טואלטיקה ועוד.
סניף ראשון לציון: רחוב משה לוי 10 , קומות ב' ו-ג'.
סניף אשדוד: רחוב הבושם 7, מנרב סנטר, אזור התעשייה אשדוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use