11/16/2020

פיצות הקראסט החדשות של דומינו'ס נובמבר 2020

בס"ד

 

צ'יזי קראסט דומינו'ס הכשרה עם שוליים במילוי מוצרלה זיתים

דומינו'ס משיקה שני טעמים חדשים לפיצת הצ'יזי קראסט (Cheesy Crust) שלהם: פיצה צ'יזי קראסט מוצרלה זיתים ופיצה צ'יזי קראסט מוצרלה חריף ואני קיבלתי להתנסות באחת מהן.



 

מגש פיצה דומינו'ס

ישנם רבים שאינם אוהבים את הקראסט של הפיצה, אני דווקא מאוד אוהבת, אבל כל אחד וטעמו.
במיוחד לאלה שלא אוהבים את הקראסט הפשוט, וכמובן גם למי שאוהב, השיקו ב-Domino's את סדרת הצ'יזי קראסט. סדרה שמכניסה עניין לקראסט הפשוט והמשעמם.

סדרת פיצות דומינוס פיצה Cheesy Crust הכילה עד כה שני טעמים: ציזי קראסט מוצרלה קלאסית וצ'יזי קראסט מוצרלה פסטו.
עכשיו ניתן להנות מצ'יזי קראסט במילוי מוצרלה זיתים וקראסט במילוי מוצרלה חריף.

אז איזה טעם הייתם בוחרים?
מצד אחד ניתן להנות מפיצה דומינו'ס צ'יזי קראסט עם שוליים ממולאים ב-100% גבינת מוצרלה עם טפנד זיתים, ומצד שני ניתן לבחור בפיצה חריפה עם מוצרלה טרייה ורוטב צ'ילי חריף.
אנחנו החלטנו ללכת לנסות את הפיצה עם הקראסט זיתים. נכנסנו להזמין אונליין דרך האתר, וממש שמחתי לגלות את האופציות החדשות לתוספות שיש להם למגשים. מגוון מיקסים מוכנים במחיר משתלם.
לאחר שביצענו את ההזמנה, נסענו לאסוף מאחד הסניפים הכשרים של דומינו'ס בעיר פתח תקווה.

 

פיצה דומינו'ס cheesy crust
 
מאוד שמחתי שכל העובדים בחנות היו עם מסכות, כולל על האף, ומי שטיפל בהזמנה שלי היה מאוד אדיב (הערה לעצמי: לשאול לשם העובד בשביל לתת לו את הקרדיט שמגיע לו!).
את הפיצה לקחנו עם תוספת בולגרית ולאחר שטעמנו ממנה, ניתן להגיד שהיא מאוד טעימה ומוצלחת. ראיתי בקראסט עקבות של זיתים, ולא יודעת להגיד אם היה טעם של טפנד או לא, אבל זה בהחלט היה מאוד טעים ומומלץ!

לרגל השקת הפיצות, ניתן להנות מהטבה מיוחדת של פיצה משפחתית צ'יזי קראסט עם תוספת לבחירה כולל פיצה משפחתית 100% מוצרלה ב-60 ש"ח לכל מגש בקניית שני המגשים (ניתן לשדרג את המשפחתית גם כן לצ'יזי קראסט, בתוספת של 10 ש"ח).
ניתן להנות מהמבצע עד ה-30.11.20.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use