12/15/2020

כוכבת הילדים נתי הגעתי עם ילדי וראייטי בביצוע מחודש לשיר "נדליק ביחד נר"

בס"ד

 

נתי הגעתי וילדי וראייטי
קרדיט צילום: כריזמה פיקסל

 

 

ילדי וראייטי וילדי מקהלת שרונית ביחד עם כוכבת הילדים, נתי הגעתי הופעתי, יצאו בשיר כיסוי חדש להעלאת הסובלנות ולגיוס תרומות.

 


 

נתי הגעתי הופעתי
קרדיט צילום: טלי בקון

 

כוכבת הילדים, נתי הגעתי הופעתי, עוסקת כבר 7 שנים בעבודת שטח הכוללת הופעות רבות על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ עם ההצגה "להציל את הפארק", כתבה והשתתפה בסדרות וסרטים המשודרים בVOD ובערוצים השונים בארץ, בארה"ב ובאירופה, והיא זוכה לאהדה רבה בקרב הילדים וההורים כאחד, תודות לרגישות ולכישורי המשחק והשירה שלה, לצד הערך החינוכי המוסף בכל הופעה.


לרגל חג החנוכה, מציגים נתי הגעתי הופעתי בשיתוף עם ילדי וראייטי וילדי מקהלת שרונית, גרסת כיסוי לשיר של יואב גינאי וצביקה פיק שבוצע על ידי שרית חדד - "נדליק ביחד נר" (Light a candle).

במטרה ליצור אחדות, לקבל את השונה ולגייס תרומות לעמותה, בחרה נתי את השיר הזה המתאים לחג החנוכה וביחד עם ילדי וראיטי ומקהלת שרונית, גרסת הקאבר הוקלטה.
שיר הקאבר החדש מלווה בקליפ מושקע בבימויו של שלומי לניאדו ובצילום ועריכה של Samdors הפקות. הקליפ צולם במיני ישראל ובזאפה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use