12/21/2020

פינת חדש במדף מס' 43

בס"ד

 

פינת חדש במדף מספר 43

 

 הפעם בפינת חדש במדף: טחינה בארכה בבקבוק לחיץ בטעם זעתר, תירס לבן ללא בישול, מטליות סנו 99.9% לחדר האמבטיה והשירותים, קפסולות לכביסה ALLin1 של אריאל בניחוח לנור וסנובון עם אפקט בישום מוגבר.
*חלק מהמוצרים התקבלו לסיקור




טחינה בארכה גולמית מעודנת בבקבוק לחיץ


טחינה בארכה גולמית מעודנת בבקבוק לחיץ רכיבים על האריזה
 
 
 

טחינה גולמית מעודנת של בארכה בתיבול זעתר בבקבוק לחיץ

לאחר ההצלחה הרבה לה זכתה סדרת הטחינה המעודנת משומשום מלא בבקבוק לחיץ, מצטרף לסדרה טעם חדש ופופלרי בישראל - טחינה גולמית מעודנת משומשום מלא מתובלת בזעתר.

הטחינה הגולמית המעודנת של בארכה המגיעה בבקבוק לחיץ נרשמה כפטנט ומרגע השקתה בשנת 2016 נהייתה להצלחה מסחררת.
עד כה ניתן היה למצוא בסדרת הטחינה המעודנת בבקבוק לחיץ 4 טעמים: טחינה גולמית מעודנת, טחינה גולמית מעודנת משומשום מלא, טחינה גולמית מעודנת מתובלת בטעמי שום לימון וטחינה גולמית מעודנת משומשום מלא בתיבול אריסה, ועכשיו ניתן למצוא את טעם הזעתר החדש.

מותג בארכה ביחד עם מכון המחקר רושינק ביצעו מחקר השנה וגילו כי 3 מכל 4 ישראלים בוגרים צורכים טחינה גולמית, לפחות פעם בחודש. ועם האהבה שלנו הישראלים לאוכל הרחוב העממי הפשוט והטעים -הפלאפל והשווארמה כמובן-אין זה מפליא שהטחינה היא מצרך בסיסי אצל רובנו.

טעם הזעתר החדש של מותג בארכה המגיע בבקבוק לחיץ מאוד אופייני למטבח המזרח תיכוני  והארצי-ישראלי, וחוץ מהשימוש הרב שלו בתיבול מאכלים, הזעתר ידוע במגוון יתרונותיו הבריאותיים כטיפול באסתמה, כאבי שרירים ודלקות, כאב גרון, תורם לירידה במשקל וויסות הסוכרים בדם ועוד.
ובשילוב עם הטחינה משומשום מלא הנחשבת כסופר פוד (מזון על) העשיר בסידן, ברזל, אבץ, מגנזיום, ועוד, מתקבל מוצר עשיר ביתרונות בריאותיים.

בקבוק טחינה גולמית מעודנת בתיבול זעתר בבקבוק לחיץ של מותג בארכה נמכר במחיר מומלץ לצרכן של 12.90 ש"ח באריזה במשקל של 310 גרם.
המוצר כשר בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית ובכשרות רבנות עמק יזרעאל ובד"צ בית יוסף.

מטליה סיון, מנהלת השיווק של בארכה אמרה כי:"חברת בארכה שמה לה למטרה לחדשה ולהגדיל את קטגורית הטחינה בישראל באמצעות פיתוח שיטות וטכנולוגיות המשדרגות את המוצרים האהובים. מאז השקת הטחינה הגולמית המעודנת עם פטנט הבקבוק לחיץ, אנו רואים שינוי ניכר בקרב צרכנים המעדיפים לאכול את הטחינה הגולמית, במידה והשימוש בה נגיש וקל. בסדקר שערכנו גילינו ש-82% מהצרכנים שלנו חושבים שמתאים להשתמש בטחינה הגולמית המעודנת ישירות מהבקבוק. נתון זה מצטרף לגידול משמעותי של 48% בתדירות הצריכה של טחינה גולמית בישראל. הרחבת סדרת המעודנת בבקבוק תאפשר לצרכנים לגוון ולהנות ממוצרים וטעמים חדשים ואהובים. פיתוח הטחינה המעודנת היה תהליך ארוך ומיוחד שבסופו הגענו לטחינה מעודנת, שיכולה לעבור בקלות בבקבוק לחיץ. המוצר נרשם כפטנט בארץ ובעולם".

מותג בארכה של חברת רושדי תעשיות מזון בע"מ הקיימת כבר מעל ל-30 שנה, מייצרת טחינה וחלווה. המפעל הוקם בתחילת שנות ה-80 כפרוייקט לקידום התעשייה במגזר ובמשך השנים הפך לחברה העומדת בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ביותר ולמותג בעל שם בישראל.
מפעל החברה ממוקם באלון תבור ומייצר מדי יום מוצרי טחינה וחלבה בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים, המסופקים לרשתות השיווק, ללקוחות מוסדיים ולתעשיית המזון בארץ ובעולם.

דעתי: הרעיון לשים טחינה בבקבוק לחיץ, שכל מה שיש לעשות זה רק להוסיף מים ולנער היטב הוא פשוט גאוני. חוסך נקיון של כלים ולכלוך נוסף שעלול לקרות כשיוצקים טחינה לא מבקבוק.
לא הצלחתי לחוש יותר מדי טעם של זעתר, אך הטחינה עצמה מאוד טעימה ומעולה להגשה עם פלאפל, שווארמה, ואף לתיבול סלטים וירקות מוקפצים.

 

תירס לבן משק יעקובובסקי
קרדיט צילום: משק יעקובובסקי

 

 

תירס ללא בישול של משק יעקובובסקי באתר השוקה

משק יעקובובסקי, ממושב צופית שבשרון, מתמחה בגידול תירס, ועכשיו ניתן למצוא פיתוח חדש של תירס ללא בישול שצבעו לבן ומתוק במיוחד.
את התירס החדש ניתן למצוא באתר האינטרנט "השוקה", אתר המתמחה בשיווק פירות וירקות 'יד ראשונה מהחקלאי'. בהזמנה באתר, תקבלו את התוצרת תוך 24 שעות מרגע הקטיף.

זן התירס החדש בעל גרעינים בשרניים ועסיסיים במיוחד, עשיר בסיבים תזונתיים ובויטמינים C ו-B. הוא מהווה חטיף נפלא לילדים, שכן הוא גם מתוק וגם בריא, ואין צורך לבשל או להכין אותו.


 

מטליות חיטוי 99.9% לאמבטיה ושירותים של סנו


מארז מטליות סנו 99.9% לחיטוי וניקוי שירותים ואמבטיה



מטליות סנו חדשות בסדרת 99.9%

חברת סנו מרחיבה את סדרת מוצרי 99.9% ומשיקה את סדרת המטליות לחדר האמבטיה והשירותים.
סדרת מטליות 99.9% לחדר האמבטיה והשירותים משמידות 99.9% מהחיידקים ויעילות נגד כתמי אבנית ושאריות סבון.

המטליות החדשות מתאימות לחיטוי הברזים, הכיורים, קרמיקה, אמייל, שיש, כלים סניטרייםף מושב אסלה ועוד. המטליות יעילות נגד מגוון חיידקים כליסטריה, סלמונלה ואי-קולי

המטליות מגיעות במארז הכולל 3 אריזות עם 50 יחידות בכל אחת, ונמכרות במחיר של 19-20 ש"ח לפי אתר פרייסס.
ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות ולפרטים נוספים, טיפים ומידע על מוצרי Sano, בקרו באתר החברה: www.sano.co.il או בפייסבוק של החברה כאן.

דעתי: המטליות נשלפות אחת-אחת בצורה נוחה וקלה לשימוש והינן בעלות ריח נעים ועדין. בדקתי את המטליות על הכיור אמייל והן מנקות מצויין עם הרבה סבון בכל מטלית.

 

קפסולות לכביסה אריאל allin1 כולל lenor fresh unstoppables


קפסולות אריאל Allin1 בניחוח Lenor Fresh

מותג אריאל מבית פרוקטר אנד גמבל משיק קפסולות לכביסה חדשות ועוצמתיות בשילוש נגיעות של מרכך הכביסה האהוב לנור פרש, ובכך מעניק ריח פי 2 יותר רענן לאורך זמן.
הקפסולות החדשות לכביסה מבית אריאל מהוות פריצת דרך בתחומן, כאשר לקפסולת הכביסה מתווסף הניחוח של מרכך הכביסה והכדוריות של Lenor Fresh.

מהלך זה מגיע כהמשך להצלחה שכדוריות הבישום של לנור זכו בהשקתם בישראל לפני כשנתיים.
תודות לטכנולוגיה היייחודית בקפסולת Ariel Allin1, הרכיבים בקפסולה משתחררים במגע עם מים ועוזרים בניקוי לכלוך וכתמים עקשניים בבגד, לצד כדוריות הבישום הנמסות במהלך הכיבוס ונכנסות לסיבי הבד בשלב האחרון של הכביסה.
מתקבלים בגדים נקיים מכתמים ולכלוך, המשחררים ניחוח רענן בכל חיכוך של הבגד. הניחוח אמור להחזיק עד 7 ימים מרגע הכיבוס.

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל מסר כי: "הצלחת ההשקה בישראל של מותג הבישום לכביסה לנוק לפני כשנתיים הייתה מעל כל הציפיות שלנו והמוצר הפך לחובה בכל בית. עד כה נמכרו ממנו למעלה מ-200,000 בקבוקים. הפתרון החדשני שלנו, קפסולת אריאל Allin1, נון מענה כמוצר משולב ואנחנו גאים להשיק אותו גם בישראל".

הקפסולות של אריאל Allin1 כוללות בתוכן גם טכנולוגיה חדשנית ובלעדית הקרויה Purezyme. טכנולוגיה זו משתמשת באנזימים מיוחדים הפועלים להסרת כתמים קשים וגם כאלו שאינם נראים ועלולים להצטבר על הבגד עד להופעתם. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לשמור על היגיינה ונקיון עמוק וגם לשמור על הבגד לאורך זמן.
הקפסולות מגיעות במארק הכול 24 יחידות ונמכר במחיר מומלץ לצרכן של 34.90 ש"ח. ניתן להשיג ברשת שופרסל ו-Be.

דעתי: קודם כל, יש לציין כי הקפסולות האלה עושות עבודה מאוד קלה. פשוט זורקים קפסולה לתוף הכביסה וזהו, לא צריך יותר להתעסק עם אבקה מלכלכת שאחר כך עוד עלולה להישאר על הבגד. בנוסף, הרעיון לשלב בקפסולה את ניחוח המרכך האהוב על רבים היא פשוט מעולה.
מרכך לנור unstoppables פרש בכדוריות בפני עצמו מהווה משב רענן למי שרוצה שהבגדים יריחו מריח נפלא וניחוח רענן יתפזר בכל הבית, והמחשבה להכניס את הניחוח הזה לקפסולה קטנה שעושה את כל הפעולות האלו היא פשוט מושלמת.


sanobon לאסלה באפקט בישום מוגבר

סנובון בניחוח לוטוס


סנובון סנו עם אפקט בישום מוגבר

חברת סנו משיקה סנובון חדש לניקוי האסלה - סנובון עם אפקט בישום מוגבר במגוון ניחוחות פרחוניים ומרעננים.
סנובון סנו החדש עם אפקט הבישום המוגבר מגיע בריח מגנוליה ונרולי וריח לוטוס וסחלב עם 5 פעולות במוצר אחד.

באריזת סנובון תמצאו 3 יחידות במשקל 55 גרם כל אחת, כאשר כל יחידה עושה 5 פעולות: ניקוי והברקה של האסלה, מניעת הצטברות אבנית, סיוע בשמירה על היגיינה, הפצת ניחוח עם בישום מוגבר והענקת צבע כחול למי האסלה בהדחת האסלה.
מחיר המוצר נע בין 10-12.90 ש"ח לפי אתר פרייסס. ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use