7/08/2021

קולרים נגד פרעושים של NOVO מבית ביופט

בס"ד

קולר נגד פרעושים ביופט של נובו ומותג solano



ביופט, החברה המובילה והותיקה בישראל לייצור וישווק מזון וציוד לחיות מחמד, משיקה לרגל הימים החמים סדרת קולרים חדשה שתדאג לחיות המחמד שלכם.
בעונת הקיץ החמה, לא רק בני האדם סובלים מיתושים ומעופפים, גם בעלי החיים על ארבע סובלים ממזיקים. סדרת הקולרים של המותג סולאנו מספקת הגנה לחיות המחמד הביתיות על ידי מניעת פרעושים וקרציות.

חתול שוכב על גג של רכב



פרעושים וקרציות המצויים על חיות המחמד מאוד מעיקים עליהם, אך בנוסף הם עלולים לגרום גם לבני האדם לא מעט בעיות. הקרציות, למשל, המצויות על הכלב, עלולות לעבור לעור האדם ולגרום לגירוד בלתי פוסק במקרה ה"טוב" או העברת מחלה במקרה הרע.

ואם על החתול שלכם ישנו פרעוש הנושא את חיידק הברטונלה, למשל, הפרעוש מעביר את החיידק לחתול והחתול עלול להעביר את החיידק לבני האדם במה שנקרא מחלת "שרטת החתול" - במקרה זה החיידק מועבר לבני האדם דרך רוק (החתול מלקק פצע או שריטה בגוף האדם),שריטה או נשיכה של החתול. ברוב המקרים מדובר במחלה שאינה מסכנת חיים, והיא פשוט מתפתחת למחלה דמוית שפעת עם תסמינים כחום, כאבי ראש ושרירים ועייפות, בנוסף לאודם ונפיחות באזור השריטה.


חתול שוכב על גג של רכב ליד אנטנה



אך ישנם מקרים מעטים שהמחלה עלולה להסתבך, ופעם אחת צפיתי בתוכנית בטלוויזיה שהיה בדיוק מקרה כזה שהוביל לממש סכנת נפשות.
אז אם עד כה לא חשבתם על לטפל בפרעושים ובקרציות בחיות המחמד, הגיע הזמן. גם לנוחיותם ולבריאותם של חיות המחמד שלכם וגם לבריאות שלכם.


קיבלתי לסיקור את הקולר החדש של חברת ביופט מסדרת NOVO שהינו מוצר מהפכני, המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת המשחררת באופן מבוקר ולאורך זמן חומרים הנחשבים ליעילים והבטוחים בעולם לטיפול בקרציות ובפרעושים.
הקולר דוחה וקוטל סוגים רבים של קרציות תוך 24 שעות, ובכך מונע מהן להעביר מחלות. כמו כן, הקולר קוטל פרעושים תוך 24 שעות מרגע ענידת הקולר.


קולר נובו ממותג סולאנו לטיפול בטוח בפרעושים וקרציות מבית ביופט


הקולר החדש של מותג סולאנו מגיע בדגם המותאם לחתולים ובדגם המותאם לכלבים. הקולר מעניק שישה חודשים של שקט. הוא עמיד במים ומיוצר מחומר פלסטי 100% הידרופובי. 
הקולר המותאם לכלבים, בטוח לשימוש בגורים צעירים ומגיע בשני גדלים: לכלבים עד 8 קילו ולכלבים מעל 8 קילו.

מותג סולאנו הינו מותג שנוסד בישראל בשנת 2012, והוא עוסק בפיתוח וייצור פתרונות הדברה חדשניים נגד טפילים המצויים בחיות מחמד.
הפתרונות המיוצרים על ידי החברה, מכילים רכיבים מהאיכות הגבוהה והמתקדמת ביותר, תוך דגש על בטיחות הטיפול.
החברה שמה לה למטרה לשפר את איכות החיים של חיות המחמד בישראל ובעולם, והיא עושה זאת תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית וידע רב.
החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח מוצרי הדברה היעילים לאורך זמן ובטוחים לשימוש בטפילים חיצוניים בקרב חיות המחמד.

מחיר מומלץ לצרכן של הקולר נגד פרעושים וקרציות מבית ביופט: החל מ-221 ש"ח לשימוש למשך 6 חודשים.
ניתן להשיג בחנויות מזון וציוד לחיות מחמד המובחרות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use