7/20/2021

קרחנה בירושלים - החלקה על הקרח במתחם התחנה הראשונה

בס"ד

מתחם החלקה על הקרח
קרדיט צילום: ארנון בוסאני



החל מה-19.7.21, עיריית ירושלים וחברת אריאל מזמינה את הקהל הרחב להנות מהפעילות המושלמת בימי הקיץ החמים שתדאג לצנן אתכם היטב - 'קרחנה בירושלים'. מדובר במתחם החלקה על הקרח בתחנה הראשונה שהובא במיוחד מאוסטריה ומתפרש על שטח של כ-750 מ"ר.

ילד נעזר בבובת פינגווין להחליק על הקרח
צילום: ארנון בוסאני



מתחם ההחלקה על הקרח בתחנה הראשונה הוא משטח החלקה מקצועי בעל רמה גבוהה וסטנדרטים בינלאומיים עם ציוד אבזור חדיש. המשטח עשוי קרח אמיתי ומציע בילוי משפחתי מושלם החל מילדים בגיל 5 ומעלה.

הילדים הקטנים יוכלו להנות מבובות בצורת פינגווינים וכלבי ים שיהוו כבובת חבר בזמן ההחלקה שתעזור להם לצבור בטחון בזמן הגלישה. והשנה זו היא הפעם הראשונה שיתקיימו במתחם שיעורי החלקה לילדים, חוגי החלקה לילדים, אירועים, מסיבות עם DJ אל תוך הלילה ועוד ועוד.

לרשות מבקרי מתחם ההחלקה על הקרח, יעמוד צוות הדרכה מקצועי, ובנוסף השנה נרכשו עוד עשרות זוגות של נעליים המותאמות להחלקה על מנת לעמוד בביקוש הרב.

משה לאון, ראש העיר של ירושלים, אמר כי: "לאחר שנת הקורונה הקיץ הזה יהיה שמח במיוחד, מלא פעילויות, לכל הגילאים ולכלל הסגנונות. בחודשים האחרונים עמלנו על מגוון אירועים עבור תושבי ירושלים ומבקריה. אני מזמין את כולם להגיע ולהנות מהאירועים והפעילויות הרבות שהכנו. קיץ שמח לכולם!".

אורי מנחם, מנכ"ל חברת אריאל מסר: "מתחם ההחלקה החדש מאפשר פעילות לכל בני המשפחה בכל הגילאים והרמות והוא ללא ספק אחת האטרקציות המצננות בעיר. לאחר שבילינו את הקיץ שעבר בבתים, זוהי הזדמנות מצוינת לנצל את הקיץ בפעילות מהנה לכל המשפחה. בנוסף, מוזמן הקהל הרחב להנות מבילוי משפחתי מגוון במתחם התחנה הראשונה".

קרחנה בירושלים
פעילות החלקה על הקרח לכל המשפחה בתחנה הראשונה.
זמני ושעות פעילות: מה-19.7-31.8 בשעות: 10:00-22:00 בימים ראשון עד חמישי ובשעות 10:00-16:00 בימי שישי.
מחיר: 45 שש"ח בהצגת כרטיס ירושלמי, מחיר מלא: 67 ש"ח או 100 ש"ח עבור שעתיים.
ניתן להשיג כרטיסים מוזלים במועדים השונים, בחברות האשראי ובמועדוני כוחות הבטחון.
להזמנת כרטיסים מראש: https://www.icejerusalem.com
לפרטים נוספים עבור רכישת כרטיסים לקבוצות או שירות לקוחות, התקשרו לטלפון: 03-7772030 או השאירו הודעת וואטסאפ או אימייל: icejerusalem@gmail.com
גילאים: ההחלקה על הקרח מתאימה לגילאי 5 ומעלה.
המתחם נגיש לעגלות וכסאות גלגלים וניתן להיכנס למשטח ההחלקה עד השעה 21:00.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use