7/29/2021

25 שנה לכפר עידוד - מארזי "זרעים של עידוד"

בס"ד

מארז זרעים של עידוד ערכת הפרחים שלי



כפר עידוד המהווה בית חם לאנשים מיוחדים, חוגג 25 שנה, ולרגל המאורע מרכז רימון בכפר עידוד מציע מארזים של "זרעים של עידוד" בעיצוב חדשני.
קיבלתי את המארז המאוד מקסים של "זרעים של עידוד" המיוצר על ידי דיירי כפר עידוד הממוקם בלב העיר נתניה, ובכך מאפשר להם להתפרנס בכבוד תוך תחושת עצמאות.

ערכת זרעים של עידוד עם כלי חרס וזרעים



מרכז רימון על שם אלירז פרץ ז"ל, מהווה חלק באשכול התעסוקתי המופעל על ידי כפר עידוד הכולל את משתלת הכפר ועבודה בשוק החופשי.
על המשתלה אמונים דיירי הכפר והיא משמשת ככלי טיפולי-שיקומי עבור הדיירים הזקוקים לעבודה מוגנת בתנועה. הדיירים מצידם אחראים לטיפול וגידול צמחי המשתלה והם מתמחים בשתילת ייחורים עבור משתלות חיצוניות.

כפר עידוד מהווה מסגרת ייחודית לאנשים עם מוגבלויות והינו בלעדי בישראל. החיים בכפר עידוד מושתתים על הרעיון לפיו חברי הקהילה גרים ביחד, בדירותיהם ומנהלים אורח חיים רגיל עם סיוע יחידני וארגוני בהתאם לצורך. בכפר הם נהנים ממעטפת שירותים מקצועית בגל תחומי החיים כפנאי, בריאות, תרבות, תעסוקה, חיי קהילה ועוד.
בכפר חיים 149 דיירים מגיל 21 ועד זקנה שהינם בעלי צרכים מיוחדים. הכפר הוקם על ידי קבוצת הורים שחיפשו להקים מקום שייתן מענה לילדיהם המיוחדים.

אם ברצונכם לתמוך ולעזור להם להתקיים בכבוד, תוכלו לרכוש את מארזי "זרעים של עידוד". המארזים מגיעים בעיצוב חדש וכוללים זרעי תבלין בזיליקום וערכה לזרעי פרחים רב שנתיים לשתילה המיוצרים במשתלת הכפר עם כד חרס לזריעה עצמית ודף הוראות, ונמכרים במחיר של 15 ש"ח למארז. 
ניתן להשיג את המארזים במשתלת כפר עידוד ברחוב הארי 51, נתניה. כל ההכנסות לטובת דיירי הכפר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use