7/07/2021

ביקורת סרט: תנו לו ללכת

בס"ד


סרט תנו לו ללכת, בתמונה דיאן ליין וקוין קוסטנר
קרדיט: Tulip Entertainment


*הוזמנתי לסיקור הסרט*
הסרט "תנו לו ללכת" מבוסס על רומן מאת הסופר לארי ווטסון. הסרט מתחיל במפגש עם משפחת בלקלדג': זוג החוואים ג'ורג' ומרגרט, בנם ג'יימס, כלתם לורנה והנכד ג'ימי. 
השנה היא שנת 1963. משפחת בלקלדג' גרה בחווה במונטנה ונראה כי החיים בחווה זורמים על מי מנוחות. אבל ברגע אחד, גורל כל המשפחה משתנה לחלוטין.

פוסטר סרט תנו לו ללכת
קרדיט: Tulip Entertainment



על אף שבדקות הראשונות של הסרט קורים דברים רבים: טרגדיה, אובדן ואף חולפות כמה שנים, הסרט זורם די לאט על גבול השעמום. אבל, אם לא התייאשתם ונתתם לסרט סיכוי, הרווחתם.

בעקבות אותו רגע משמעותי בחיי המשפחה, מרגרט (דיאן ליין) מחליטה לצאת למסע בחיפוש אחר נכדה. אהבתה למשפחתה ולנכד כל כך גדולה, שהיא מוכנה לצאת למסע הזה לבדה. אך ג'ורג' (קווין קוסטנר), שריף בדימוס, מחליט להצטרף אליה והם יוצאים למסע בין נופים יפהפיים עד לצפון דקוטה בחיפוש אחר הנכד שלהם ג'ימי. 


קווין קוסטנר ובובו סטוארט בסרט "תנו לו ללכת"
קרדיט: Tulip Entertainment


קווין קוסטנר רוכב על סוס בסרט "תנו לו ללכת"
קרדיט:Tulip Entertainment



מאותו רגע שהם מוצאים את הנכד, העניינים מתחילים להיות מותחים ומעניינים יותר והבלאגן מתחיל לחגוג "תודות" למשפחת הכפריים - משפחת וויבוי.
משפחת וויבוי, ובמיוחד אם המשפחה בלאנש, נראית כמו משפחה שממש לא כדאי להתעסק איתה, אולם לג'ורג' ומרגרט אין באמת ברירה ולאט לאט העניינים מתחילים להתחמם.

דיאן ליין וקווין קוסטנר, ששיתפו בעבר פעולה כהוריו של קלארק קנט בסרט "איש הפלדה", נותנים כאן הופעה מרשימה ומרתקת. 

הסרט "תנו לו ללכת"  הוא סרט מערבון המשתייך לז'אנר הדרמה-פשע, מותחן.
שחקנים: קווין קוסטנר, דיאן ליין, לזלי מנוויל, ג'פרי דונובן, קיילי קרטר, ריאן ברוס, בובו סטוארט. במאי הסרט: תומאס בזושה. אורך הסרט 114 דקות. 
דירוג שלי:6/10 ולו רק בגלל שקצב הסרט בהתחלה קצת גורע ממנו.
הסרט יצא בארה"ב בסוף 2020 ומגיע לבתי הקולנוע בישראל היום (ה-8.7.21).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use