9/19/2021

מוזיאון הילדים בחולון מזמין אתכם לסמן ביום שפת הסימנים הבינלאומי

בס"ד

חג שמח בשפת הסימנים



לרגל יום שפת הסימנים הבינלאומי שיחול ב-23/9 ועל מנת לקדם את המודעות לשפת הסימנים, יוצא מוזיאון הילדים בחולון במהלך שיעזור לכם ללמוד את שפת הסימנים בקלות.

על מנת להנגיש את שפת הסימנים גם למי שאינו מכיר את השפה מקרוב, השיק מוזיאון הילדים חולון עשרות GIFIM לשימוש בטלפון הנייד. הגיפים מדגימים את הסימון הנכון בשפת הסימנים לביטויים ומילות מפתח בשפה העברית.

אוי ואבוי בשפת הסימנים



הגיפים צולמו במיוחד לרגל יום המודעות ובין הביטויים המצויים, תוכלו למצוא ביטויים כ"אוי ואבוי לך", "מה המצב?", "את מהממת", "אני רוצה חיבוק", "אני עצבנית", "בהצלחה" ועוד.

גיל עומר, מנכ"ל מוזיאון הילדים חולון, אמר: "מסלול "הזמנה לשקט" במוזיאון מזמין את המבקרים בהדרכתו של מדריך חירש לחוות ולגלות את שפת הסימנים, שהיא שפה שונה ומלהיבה. לרגל יום שפת הסימנים הבינלאומי היה לנו חשוב להעלות את המודעות לשפת הסימנים בישראל ואין דרך יותר טובה מאשר לימוד השפה באמצעות GIFIM העוברים אצל כולנו בטלפון הנייד ברמה היומיומית".

לגיפים שנוצרו על ידי מוזיאון הילדים הצטלמו תמי אסולין, אריאל בן דיין, אסיה יוחנני והילד לני אוחוטין זריהן בן ה-5.
תמי, אריאל ואסיה הם מדריכים בתערוכה "הזמנה לשקט", ולני הוא בנם של אלה ואדיר שהדריכו בעבר בתערוכה. 
על הצילום, העריכה וההפקה אמונים: טל רובינשטיין וצליל בן ארי ממחלקת התוכן של המוזיאון וטלי אלימלך, מנהלת התערוכה "הזמנה לשקט".

את הגיפים ניתן להוריד באתר מוזיאון הילדים או בשליחת הודעת וואטסאפ למספר 054-4774474.

קצת על התערוכה "הזמנה לשקט" -
מבוגרים וילדים מגיל 9 מוזמנים לתערוכה חוויתית שתשאיר אתכם ללא מילים.
התערוכה פותחת בפניכם הצצה לעולם עם תקשורת שונה שבה לא ניתן להשתמש בחוש השמיעה. המדריכים בתערוכה, חירשים וכבדי שמיעה, ילוו אתכם במסע פעיל וחוויתי לעולם של שקט, בו מתקשרים במגוון צורות ללא קול; שומעים עם העיניים, מדברים עם הידיים וכו'.
משך הפעילות: כשעה וחצי. הפעילות מתקיימת בקבוצות של 12 איש ומדי 15 דקות נכנסת קבוצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use