9/06/2021

קולקציית נעמן סתיו-חורף 2021

בס"ד

קולקציית ראש השנה של נעמן 2021
קולקציית ראש השנה בנעמן, צילום: תמי בר שי



נעמן משיקה את קולקציית סתיו-חורף 2021 במגוון חידושים וטרנדים מהמובילים בעולם הסטיילינג לבית. אז מה מצפה לכם בקולקציית החג החדשה של נעמן? הפרטים המלאים בכתבה.

תבנית אפייה FLOW נעמן
תבנית אפייה FLOW, צילום: תמי בר שי



כמדי שנה, נעמן יוצאת לרגל חגי תשרי בקולקציה חדישה עם דגש על כלים נוחים לשימוש ופרקטיים. כלים שלא רק נראים טוב, אלא גם מושלמים לבישול, אירוח ואחסון. וליצירת המראה המושלם (Total Look) לשולחן החג, ניתן למצוא גם מגוון אביזרים בעלי עיצוב התואם למבחר כלי ההגשה.

החידוש הראשון שתזכו לראות השנה בקולקציה החדשה של נעמן הן תבניות ה-Flow. תבניות FLOW הן תבניות חדשניות בעלות בליטות ייחודיות המעניקות זרימת אוויר בין התבנית למאפה ובכך תורמות לקבלת מאפה קריספי.

כמו כן, התבנית מגיעה עם ציפוי נון-סטיק המונע הידבקות של המזון ושליפה קלה של המאפה, ובכך מייתר את הצורך בנייר אפייה, מאפשר שימוש מופחת בשמן ומקל על ניקוי התבנית. סדרת התבניות החדשות כוללת תבניות עמוקות, תבניות שטוחות לעוגיות ותבניות ללחם. התבניות מותאמות לשימוש בתנור עד 230 מעלות ומתאימות לניקוי במדיח הכלים.


סט 5 חלקים נובה של נעמן
סט 5 חלקים סדרת נובה, צילום: שירה רז



בגזרת הסירים לחג, תמצאו את סדרת NOVA החדשה. הסדרה כוללת 4 סוגי מחבתות, 3 סוגי סירים ו-2 סוטאז'ים. הכלים בסדרת נובה מגיעים בצבע שחור מט עם ידיות אחיזה כסופות שאינן מתחממות בשימוש בכיריים ועשויות מאלומיניום עם ציפוי נון סטיק רב שכבתי.
הכלים מתאימים לשימוש בתנור עד 200 מעלות, בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה ומתאימים לניקוי במדיח הכלים.

סדרה נוספת שתככב בחגים היא סדרת Private Chef "מיני מיני". סדרה זו כבר הצליחה לכבוש את לקוחות הרשת, ועכשיו היא מתרחבת ומגיעה בצבעים נוספים.
הכלים בסדרה עשויים מיציקת אלומיניום לבישול איכותי ומושלמים להגשה לשולחן החג.


סדרת כלים יפן JAPAN נעמן
סדרת כלים JAPAN של נעמן, צילום: תמי בר שי



כלי הגשה סדרת JAPAN של נעמן
כלי הגשה סדרת JAPAN של נעמן, צילום: תמי בר שי




סדרת הפורצלן Japan שואבת השראה מהסגנון היפני המוקפד והנקי, ומציעה כלי הגשה ואירוח בצבעי שחור-לבן עם עיטורים פרחוניים עדינים. ולקבלת מראה השולחן המושלם, לסדרה נלווים אביזרים בעיצוב תואם כתבניות, מפות, מפיות וסט סכו"ם הכולל צ'ופסטיקס.

סדרת סמבה מקסוול&וויליאמס בנעמן
סדרת SAMBA של Maxwell&Williams בנעמן, צילום: תמי בר שי



סדרת רפסודי מקסוול אנד וויליאמס בנעמן
סדרת Raphsody של מקסוול & וויליאמס בנעמן, צילום: תמי בר שי



בקולקציית נעמן החדשה לעונת סתיו-חורף 2021 תוכלו למצוא גם מגוון כלים ססגוניים של המותג האוסטרלי מקסוול&וויליאמס, הנמכר ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם.
אחת הסדרות של המותג האוסטרלי היא סדרת ה-Samba, סדרה המשלבת קרמיקה ועץ עם איורי פירות בצבעי סתיו רגועים במגוון כלים קלי משקל כצלחות, בולים ופלטות הגשה.


סדרת FOREST נעמן
סדרת כלי הגשה Forest של נעמן, צילום: תמי בר שי



כמו כן, תמצאו גם את סדרת Forest המציעה מגוון כלי הגשה העשויים מלמין איכותי עם איורי טבע ופרחים בצבעים עדינים. תוכלו למצוא בסדרה מגשים, צלחות, קערות ופלטות הגשה.


סדרת אורבן סטייל נעמן
סדרת Urban Style של נעמן, צילום: תמי בר שי



מערכת אוכל דגם אלגנט של נעמן
מערכת אוכל דגם אלגנט, צילום: תמי בר שי



מערכת אוכל דגם וונדר של נעמן
מערכת אוכל דגם Wonder של נעמן, צילום: תמי בר שי





סדרת מיקס & מאצ' אורבן סטייל (Urban Style), סדרה אורבנית העשויה פורצלן עם כלי הגשה בגווני שחור, אפור ולבן. וגם השנה, תוכלו למצוא מבחר כלים עם דמויות דיסני כצלחות קינוח מיקי מאוס בגווני כחול, כוסות Double wall (דופן כפולה) מזכוכית עם דמויות דיסני האהובות כ-פו הדוב, מיקי ומיני, פלוטו ודונלד דאק, מערכות אוכל מגוונות וגם מוצרי טקסטיל משודרגים למטבח, אשר כולם יצאו מסטודיו הבית של נעמן - סטודיו Tutto Arte.


כוסות דופן כפולה דיסני ומלחות עוגה דיסני של נעמן


מיקי מאוס כוס דופן כפולה וצלחת עוגה מיקי של נעמן



את כוסות הדיסני עם הדופן הכפולה וצלחות העוגה קיבלתי לסיקור והן פשוט מהממות ומושלמות לאוהבי הדיסני שבינינו. בנוסף קיבלתי לסיקור את תבנית הFlow, אך בה טרם יצא לי להשתמש (כמובן שאשתדל לעדכן אתכם בהקדם).

המותג נעמן הנחשב למוערך מאוד והפך לשם נרדף לאיכות ומקצועיות במטבח באירוח, שייך לנעמן גרופ מקבוצת אלון ריבוע כחול ישראל. זו האחרונה שייכת לקבוצת אקסטרה בבעלות איש העסקים מוטי בן משה. ובעקבות התרחבות עסקי הקמעונאות של נעמן גרום, שונה שם הקבוצה מ"נעמן גרופ" ל-"אקסטרה ריטייל".
בנוסף למותגי נעמן וורדינון, הקבוצה רכשה גם את חברת צוקר, רשת בוניטה דה מאס ורשת הום סטייל.

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל אמר: "בתקופה המורכבת של מגפת הקורונה הצבנו לעצמנו למטרה לייצר עבור הלקוחות שלנו פתרונות יצירתיים וחדשניים שיסייעו בהתמודדות עם הקושי והאתגר ויהפכו את מלאכת הבישול למהנה ואיכותית יותר. מעצבות הסטודיו Tutto Arte שקדו ללא הרף על מוצרי קולקציית החג ונתנו דרור לפנטזיה ולמחשבה המקורית שבאו לידי ביטוי במגוון רחב של סגנונות וטקסטורות, בעיצובים ייחודים ובלעדיים בהשראת הטרנדים המובילים בזירת הסטיילינג העולמית".


מערכת אוכל מג'יקל פורסט של נעמן
מערכת אוכל Magical Forest של נעמן, צילום: תמי בר שי


ויקה יוסל, מנהלת החדשנות בקבוצה וסטודיו Tuttu Arte אמרה: "אנחנו משקיעים מחשבה ומשאבים רבים 24/7 כדי לחדש ולהפתיע את לקוחותינו, ובמיוחד לקראת החגים. הקונספט שמוביל את הסטודיו לעיצוב בחיפוש אחר המוצר המושלם הבא הוא דבקות בחדשנות ובאיכות, תוך השראה ממגמות וטרנדים הכי חמים בעולם הסטיילינג, אך בלי לוותר על שפה עיצובית מקורית ואופי ישראלי".

בנוסף, היא אמרה: "היבט חשוב נוסף במלאכת העיצוב שלנו הוא החיבור בין שני מותגי הבית - ורדינון ונעמן הנמצאים זה עתה גם תחת מועדון לקוחות משותף ושווה במיוחד. מדי קולקציה, וגם בקולקציית ראש השנה, המעצבות המוכשרות שלנו מייצרות פריטים בעלי קו עיצובי תואם הן בנעמן והן בורדינון - פתרון מעולה לכל מי שמחפש להעניק לבית שלו Total Look מושלם".

לרגל החגים, חברת נעמן מאחלת ללקוחותיה שנה טובה ומתוקה ומציעה לחברי המועדון של נעמן ורדינון - מועדון NV Club ולמצטרפים חדשים, 40% הנחה על קולקציית הסתיו-חורף  2021 (30% הנחה לכלל הלקוחות) בקניית 3 פריטים ומעלה. את הקולקציה החדשה ניתן להשיג בסניפי הרשת של המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין של החברה.
המבצע בתוקף עד ה-03/10/21. אין כפל מבצעים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use