10/14/2021

פינת חדש במדף מספר 51

בס"ד

פינת חדש במדף מספר 51



הפעם בפינת חדש במדף: חיתולי פמפרס Harmonie ומגבונים, המהפכה הירוקה של פרוקטר אנד גמבל, פסטה ריקו חדשה לרגל יום הפסטה, בלינצ'ס גבינה של קראנץ' & בראנץ', פופקורנס - פופקורן בטעמים וחלב קוקוס ממותק.
*חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה וחלק נרכשו.

פמפרס הרמוני ומגבוני ידיים לתינוק



חיתולי Pampers Harmonie ומגבוני ידיים ופנים 
חדש מבית פמפרס, חיתולי פמפרס הרמוני - חיתולים חדשים המבוססים על רכיבים טבעיים.
כל הורה רוצה להעניק לילדיו את הכי טוב, ופמפרס יוצאים עם מוצר שבטוח ישמח כל מי שדוגל בכמה שיותר טבעי, במיוחד כשמדובר בקטנים שלו.
חברת פמפרס משיקה חיתולים המבוססים על רכיבים טבעיים בשילוב סיבים טבעיים מהצומח וכותנה פרימיום לרכות מקסימלית.

חיתולי פמפרס Harmonie מבטיחים עד 12 שעות של יובש והם חופשיים מ-26 אלרגנים המפורטים על ידי האיחוד האירופאי. החיתולים נטולי כלור ולא עברו כל הלבנת כלור, נטולי בישום ונטולי תחליב.
החיתולים נבדקו דרמטולוגית, הם היפואלרגניים וניתן למצוא אותם ברשת סופר פארם ברחבי הארץ במידות 1-5 במחיר מומלץ לצרכן של 49.90 ש"ח לחבילה.

המגבונים החדשים של פמפרס לתינוק הם מגבונים היגייניים, הנותנים מענה לניקוי עורו העדין של התינוק בזמן שכולנו עסוקים בשמירה על היגיינת יתר מרגע שהקורונה הגיעה לעולם.
מגבוני פמפרס החדשים מכילים רכיבי ניקוי עדינים, מיועדים לניקוי לכלוך וחיידקים ומותאמים לעורם העדין של התינוקות. המגבונים נבדקו דרמטולוגית והם מכילים 0% אלכוהול.
המגבונים מגיעים באריזות קטנות הנוחות ללקיחה לדרך ובאריזה ורודה עם יד מאויירת ומחוייכת עם 40 מגבונים בכל חבילה.



המהפכה הירוקה של פרוקטר אנד גמבל



המהפכה הירוקה של פרוקטר אנד גמבל
משבר האקלים בעולם מביא להבנה כי יש צורך לשנות את הדרך בה נהגנו עד היום. האוקיינוסים מלאים במוצרי פלסטיק, פוגעים לצערנו בחיות ובסופו של דבר הגלגל חוזר והאדם הוא זה שנפגע מכל הבעיות שנוצרו בגללו מתחילה.
בפרוקטר אנד גמבל, יצרנית מותגי השיער פנטן, הד אנד שולדרס והרבל אסנס, יצאה בהחלטה בעקבות המשבר העולמי והכריזה כי עד לשנת 2025 החברה תעבור להשתמש ב-100% פלסטיק ממוחזר בכל מותגי טיפוח השיער שלה.

סדרת Refill the Good שהושקה כחלק מהמהפכה הירוקה של החברה, הגיעה ארצה כאשר ישראל היא המדינה הרביעית בלבד באירופה בה הסדרה מושקת. 
הסדרה החדשה מאפשרת לצמצם את כמות אריזות הפלסטיק באמצעות כמה מוצרים חדשים. החברה מציעה בקבוקים קבועים העשויים מ-100% אלומיניום הניתנים למילוי ושימוש חוזר, ובנוסף שקיות מילוי למותגי השמפו המוכרים אותם הם יצרו בשימוש ב-60% פחות פלסטיק (בהשוואה לבקבוק רגיל של המותג).
שקיות המילוי ניתנות למחזור מלא, כולל הפקק המגיע עם האריזה, וכן גם בקבוק האלומיניום ניתן למחזור.

בקבוקי האלומיניום מגיעים באריזות מעוצבות ויפות עם כיתוב המעודד מיחזור כדוגמת "I love sea, I reuse". את המוצרים החדשים ניתן למצוא ברשת סופר פארם במחיר של 14.90 ש"ח לשקית מילוי (פאוץ') במשקל 480 מ"ל ולבקבוקי אלומיניום במשקל 430 מ"ל במחיר של 34.90 ש"ח.
המחירים לפי אתר סופר פארם והמבצע בתוקף עד ה-20.10.21.

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, אמר כי: "משבר האקלים נותן אותותיו והשאלה היא כבר לא אם או מה נעשה, אלא כמה מהר נפעל בכל הקשור להגנה על איכות הסביבה". עוד הוא אמר: "גאים לקחת חלק במגמה של שימוש הפלסטיק בבתים וזו הסיבה שאנחנו נרגשים להשיק את מערכת refill the good החדשנית. מעתה נוכל להנות ממותגי השמפו האהובים עלינו בבקבוקי אלומיניום מעוצבים ויפהפיים עם אריזות מילוי ולהשתמש ב-60% פחות פלסטיק, וזאת רק ההתחלה. אנחנו מחויבים להמשיך להביא מוצרים שיעזרו לכל בית בישראל לעשות צעדים קטנים אבל משמעותיים למען כדור הארץ, כמו לכבס בטמפרטורה נמוכה ולחסוך בחשמל עם הקפסולות של אריאל או לחסוך 40 ליטר מים של שטיפה בכיור ולהכניס את הכלים המלוכלכים ישר למדיח עם פיירי".

דעתי: אנחנו משתדלים להפריד את הפסולת למחזור ולשים בקבוקי פלסטיק במתקנים המצויים כמעט בכל שכונה בישראל, ואני באמת חושבת שהמהלך של פרוקטר אנד גמבל הוא מאוד חשוב. אני מאוד שמחה לשמוע שהם מנסים לייצר כמה שפחות פלסטיק חדש, ודוגלים בכמה שיותר מחזור על ידי השקת בקבוקי האלומיניום ושקיות המילוי המתאימים למחזור חדש מלא. 


פסטה בוסיאטה ורטבי פסטה של פסטה ריקו

פסטה בוסיאטה עם רוטב רוזה בצלחת של פסטה ריקו

פסטה בוסיאטה תרד עם רוטב שמנת גראנה פדנו בצלחת של פסטה ריקו



פסטה בוסיאטה של מותג פסטה ריקו
פסטה ריקו משיקה לרגל יום הפסטה הבינלאומי החל ב-25/10, סדרת פסטה פרמיום טרייה מצוננת חדשה מסוג בוסיאטה העשויה 100% חיטת דורום בעלת חלבון גבוה בשיטה איטלקית.
סדרת בוסיאטה החדשה של פסטה ריקו כוללת 3 טעמים חדשים: בוסיאטה קלאסי, בוסיאטה תרד ובוסיאטה סלק.

הפסטה החדשה של מותג פסטה ריקו אינה מכילה חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל או אבקות. הפסטה טרייה, אינה דביקה ואינה מפרישה עמילן רב. היא מהירת הכנה (תוך 5-7 דקות ויש לכם פסטה מוכנה) ונמכרת באריזת ניילון במקררים.
פסטה בוסיאטה היא פסטה מסורתית המגיע במקור ממחוז טראפני ואופיינית במיוחד לאזורי קלבריה וסיציליה. שם הפסטה לקוח מהמילה בוסו. הבוסו הוא גבעול דשא מקומי מסיציליה ששימש בעבר להכנת צורת הפסטה המסולסלת. כיום משתמשים במוט ברזל ארוך הדומה למחט סריגה.

שי אלון, מנכ"ל חברת פסטה ריקו אמר: "כמו במפעלי הפסטה המובילים באיטליה ובעולם, אנו מקפידים בפסטה ריקו להשתמש בראש מתכת מחורר עשוי ברונזה, שדרכו עובר בצק הפסטה ומקבל את צורתו הסופית. תודות למעבר בפתחי ראש הברונזה המיוחד, נוצרים זיזים קטנטנים מכל צידי הפסטה, והם מעניקים לה שטח פנים גדול ומחוספס יותר. רק פסטה שיוצרה בשיטת Bronze Die סופגת היטב את הרוטב בתהליך הבישול ומתאימה התאמה מושלמת למנות שף ולבישול עילי וביתי".

הפסטות כשרות בהשגחת מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף. מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 300 גרם: 9.90-14.90 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות כחצי חינם, יוחננוף, יינות ביתן, ויקטורי, שופרסל ועוד.

דעתי: שידכתי לפסטה הקלאסית את רוטב הרוזה - רוטב עגבניות ושמנת ולפסטה תרד שידכתי את רוטב השמנת והגראנה פדנו. לאחר בישול של כ-7 דקות במים מומלחים. סיננתי את הפסטה וחיממתי את הרוטב לכמה שניות במחבת. יצקתי את הרוטב על הפסטה והרוטב נספג בפסטה בצורה מושלמת. הפסטה והרטבים היו מעולים וטעימים.

למותג פסטה ריקו מוצרים נוספים כרטבים, קמחים, אורז ועוגיות. לרגל ההשקה, קיבלתי להתנסות את הפסטה ביחד עם רטבי פסטה מוכנים שכל מה שצריך זה לחמם מעט.

בלינצ'ס קראנץ אנד בראנץ

בלינצ'ס גבינה קראנץ' אנד בראנץ' מוכן במחבת



בלינצ'ס גבינה בראנץ' וקראנץ'
חברת Brunch & Crunch מציעה להתפנק בבלינצ'סי גבינה חמים מהמקפיא - פשוט שולפים מהמקפיא, מניחים למוצר להפשיר לגמרי ומטגנים משני הצדדים במחבת עם חמאה.
המוצר מגיע באריזת 350 גרם עם 5 יחידות בלינצ'ס קפוא ואינו מכיל חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. תוך 8 דקות, תוכלו להנות מבלינצ'סי גבינה חמים בקלות.

רכיבי הבלינצ'ס: מים, גבינה לבנה (24%), קמח חיטה (מכיל גלוטן), סוכר, ביצים, עמילנים מעובדים (E-1442,E-1422, E-1420, E-1412), מייצבים (E-466,E-461), מתחלב (לציטין סויה), מלח, חומר טעם.
הבלינצ'ס נמכר במקפיא במחיר מומלץ לצרכן של 9.90-10.90 ש"ח והוא כשר חלבי למהדרין.

דעתי: הטעות הכי גדולה שעשיתי בבדיקה של המוצר הזה, הייתה ששכחתי לגמרי להפשיר אותו לפני. אז במקום פשוט הפשרתי את המוצר על ידי חימומו במיקרו. אח"כ פעלתי לפי ההנחיות על גבי האריזה, והתקבלו בלינצ'סים זהובים שנראים ממש מעולה. מבחינת הטעם, אני לא יודעת אם ההפשרה במיקרו הרסה מעט את טעם המוצר או שכך הוא בדרך כלל. אבל בכל מקרה סך הכול הבלינצ'ס היה חביב.


פופקורנס של פופקולנד

פופקורנס של פופקולנד מבט מבפנים



פופקורנס בטעמים של פופקולנד
מותג פופקולנד מציע מגוון פופקורנים בטעמים לכל אוהבי הסרטים והנשנושים שבינינו. למותג מגוון רב של פופקורן בטעמים כחטיף פופקורן בטעם: גריל, קרמל מלוח, בצל, גבינה ועוד.
החטיפים מגיעים באריזות 50 גרם חמודות להפליא, כשרים פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית ונמכרים בסופרים ברחבי הארץ (אם זכרוני אינו מטעה אותי, אני מצאתי בשופרסל).

דעתי: טעמתי את הפופקורנס בטעמי גריל, בצל, גבינה וקרמל מלוח. הכי אהבתי את טעם הקרמל מלוח, היה הכי טעים והכי מוצלח מכל היתר. הבצל היה נחמד והגבינה הייתה חביבה אבל מאוד מלוחה. הפופקורנס היחיד שלא אהבתי כל כך היה בטעם הגריל.


נוזל קוקוס מרוכז ממותק בפחית



נוזל קוקוס מרוכז וממותק של חברת Chaokoh Cafe
בשיטוטי בסופר יוחננוף נתקלתי במוצר הזה של נוזל קוקוס מרוכז וממותק שזה בעצם כמו חלב ממותק רק למי שרוצה להכין קינוחים פרווה או טבעוניים.

המוצר אינו מכיל שומן טראנס, אינו מכיל לקטוז או חלב ואינו מכיל שמן דקלים. הוא מיוצר בתאילנד ומכיל: סוכר, נוזל קוקוס (24%), מי קוקוס (20.33%), מלטודקסטרין, מסמיך (E422), אבקת גלוקוז, מסמיכים (E407, E466, E415, E460i), צבע מאכל (E171), מתחלב (E473), מווסת חומציות (E340ii), חומר טעם וריח.
פחית נוזל הקוקוס הממותק מגיעה במשקל 330 גרם ונמכרת במחיר של 12.90 ש"ח. המוצר כשר פרווה בהשגחת הבד"צ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

על האריזה מצוין כי המוצר מתאים לאפייה, ציפוי, קינוחים, גלידות וכתוספת לקפה ועדיין לא ניסיתי אותו, אך תהיו בטוחים שאנסה בקרוב ואעדכן אתכם מה חשבתי על המוצר הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use