5/18/2022

Bibs - מותג מוצצי הפרימיום הגיע לישראל

בס"ד

עמדת מוצצים מותג BIBS בשילב בני ברק



מותג המוצצים המוביל BIBS, מותג מוצצי פרימיום מדנמרק, המגיע בשלל עיצובים אופנתיים ונחשב לפופולרי בקרב הורים ברחבי העולם, עשה סוף סוף עלייה.

חברת איתן ספקים, היבואנית הרשמית של המותג בישראל, ערכה בשני האחרון אירוע השקה לקהל הרחב בסניף הדגל של רשת שילב בבני ברק, בנוכחות הנהלת מותג Bibs ובכירי רשת שילב.

מותג BIBS


עוגות אישיות בהשקת מותג BIBS


מותג ביבס הינו מותג דני מוביל מאז 1974, והוא מותג מוצרי התינוקות המוביל בעולם. קולקציית המוצצים האופנתית והצבעונית של המותג, מומלצת על ידי יועצות הנקה ומעוצבת בדמות פטמה וצורת עוגן מיוחדת, העוזרת למנוע פריחה סביב פיו של התינוק.

המוצצים של המותג מגיעים בשני סוגים: פיטמת סיליקון או גומי 100% לטקס טבעי. העוגן וטבעת המוצץ עשויים פוליפרופילן ואף רכיב במוצץ אינו מכיל BPA (ביספנול A) והמוצצים עומדים בתקן האירופאי המחמיר 1400 EN ובאישור מכון התקנים.




מוצצים צבעוניים ואופנתיים ביבס


מוצצי מותג BIBS בשילב



המוצצים של מותג BIBS פופולריים בקרב הורים ברחבי העולם, תודות לאיכות שלהם ולחומרים הטבעיים מהם הם מיוצרים, וכמובן גם בשל העיצובים האופנתיים והססגוניים והאסתטיקה הסקנדינבית.

למותג חמישה דגמים, כאשר לכל דגם 60 צבעים שונים, שבטוח תמצאו את הדגם והצבע שמתאים לכם. דגמי De Lux ו-Colour, הינם בעלי המראה העגול והמוכר יותר במוצצים. דגם Supreme הוא בעל מראה סימטרי המזכיר במעט מראהו של פרפר ודגם Boheme, כשמו כן הוא, בעל עיצוב בסטייל בוהמי מודרני עם צורה אמנותית מיוחדת. בנוסף, תוכלו למצוא גם מוצצים עם טבעת מוצץ זוהרת בחושך - 5 שניות באור וטבעת המוצץ תזהר למשך 8+ שעות.


מוצצים של מותג BIBS גם מוצץ זוהר בחושך


מותג BIBS מושק בישראל


איפה ניתן לקנות את המוצצים של מותג BIBS?
את המוצצים של מותג BIBS ניתן למצוא ולרכוש בסניפי רשת שילב ברחבי הארץ, באתר האינטרנט של שילב, ברשת סופרפארם ובאתר סופר פארם.
מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ש"ח למארז זוגי.

חברת BIBS קיימת כבר מעל 40 שנה, ומייצרת מגוון מוצרי תינוקות כמוצצים, סינרים ועוד. מוצרי החברה משווקים במעל 80 מדינות, ומדי שנה החברה מייצרת 1.4 מיליון יחידות. מותג BIBS מציע מוצצים במגוון עיצובים, צורות וחומרים שונים, המותאמים לצרכיו של כל תינוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use