5/03/2022

מלח הארץ חוגגת 100 שנה עם מהדורה חגיגית

בס"ד

מלחיית מלח הארץ מהדורת 100 שנה



חברת "מלח הארץ" חוגגת בימים אלו 100 שנה, ולרגל יום העצמאות ה74 של מדינת ישראל, היא משיקה מהדורה מוגבלת של המלח האהוב במלחייה בעיצוב נוסטלגי.

מלח הארץ נוסדה בשנת 1922 בעתלית, כמפעל חלוצי ציוני, והפכה ליצרנית המלח המובילה בישראל, עם מגוון מוצרים ייחודיים לתעשייה, לצרכנים, לשוק המקומי ולייצוא.

מלח הארץ חוגגת 100 שנה עם מהדורהה חגיגית למלח ים דק



לרגל חגיגות ה100 של החברה, "מלח הארץ" משיקה מהדורה מוגבלת של המלח האהוב - מלח ים דק, במלחייה בעיצוב נוסטלגי. סדרת המלחיות המוכרת של החברה לובשת מראה נוסטלגי עם עיצוב חדש המציג תמונות נוסטלגיות שצולמו בשחור-לבן בימי הקמת מפעל המלח הראשון בישראל, בעתלית. תמונות אלו מסמלות את ראשית המפעל הציוני והתעשיה כחול-לבן בישראל. 

המלח של חברת "מלח הארץ" מופק בתהליך טבעי ומסורתי, ממימיו של הים האדום, בבריכות אידוי פתוחות באמצעות אנרגיית השמש והרוח בלבד.
החברה, ששמירה על איכות הסביבה הוא חלק מחזונה, דואגת לנצל את עושר המינרלים הטבעיים של הים האדום בהותרת טביעת רגל אקולוגית מינימלית, מייצרת מוצר מהטבע החיוני לקיום האנושי, שהינו איכותי, בריא ובעל ארומה טבעית של הים והשמש, תוך שמירה על האיזון שבין התעשייה לסביבה.

לרגל חגיגות ה-100 של החברה, קיבלתי את המהדורה החגיגית של המלח ים דק המגיע עם תמונות נוסטלגיות בשחור-לבן הכוללות עובדים בשעת פעולה וקרונות עמוסי מלח.

מלח ים דק במיוחד, מכיל חומרים מונעי התגיישות העוטפים את הגרגר ומקלים על זרייתו מהמלחייה. המלח מגיע במלחייה נוחה לשימוש ואחסון במשקל 500 גרם. כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית.
איפה ניתן לקנות? ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק ברחבי הארץ.

מלח הארץ היא היצרנית המובילה של מלח איכותי למזון בישראל משנת 1922, המציעה מגוון רחב של מלחים המותאמים לצרכים של קהלים שונים. החברה מנהלת בבריכות המלח באילת ועתלית, פרוייקט ממושך המאפשר לקיים סביבה מוגנת עבור עופות המים. באזור בריכות המלח, מתקיימת פעילות הגנה על הצפרות והטבע כחלק משגרת העבודה במקום, בשיתוף ארגוני שמירת הטבע ומתנדבים.
כחלק מעבודות השימור וההגנה על עופות המים, החברה הקימה מצפורים ואיים מלאכותיים המהווים אזורי קינון בטוחים לעופות. בנוסף, חברת מלח הארץ תומכת במחקרים ובמעקב באמצעות טיבוע באזורי הקינון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use