5/24/2022

חברת תבואות נכנסת לתחום התה - חוות דעת

בס"ד

תה אורגני תבואות



תה הוא כבר מזמן לא מצרך שצורכים רק בחורף. בין אם שותים אותו קר, או בין אם רוצים איזו שתייה חמה שתהווה מעין איזון למתוק שאוהבים לקנח בסוף הארוחה, לקחת לפיקניק או טיול ועוד.

חברת תבואות, החברה המתמחה במזון טבעי ואורגני, נכנסת בימים אלו לתחום התה האורגני עם השקה של 12 טעמים של תה ירוק אורגני וחליטות אורגניות.

תה תבואות אורגני בטעמים



סדרת התה של תבואות מיובאת מסרי לנקה, וכוללת 12 טעמים:
תה ירוק אורגני בתוספת קינמון ובטעם תפוח
תה ירוק אורגני בתוספת מאצ'ה
תה ירוק אורגני צ'אי מסאלה
תה ירוק אורגני בטעם יסמין
תה ירוק אורגני בטעם נענע
תה ירוק אורגני בתוספת לימונית לואיזה
תה ירוק אורגני בתוספת למונגראס וג'ינג'ר
תה ירוק אורגני בתוספת לואיזה
תה ירוק אורגני טהור
חליטה אורגנית למונגראס
חליטה אורגנית קמומיל
חליטה אורגנית שומר
 

התה הירוק הוא תה שבתהליך עיבודו, עבר חימצון מינימלי, בשונה מתה שחור שעובר חימצון מלא. התה הירוק נפוץ בסין, יפן ומדינות דרום מזרח אסיה, ועם השנים הוא נהיה פופולרי גם במדינות המערב.
מארזי התה של תבואות כוללים קופסה ובה 25 שקיקים במשקל 1.5 גרם. כשר פרווה בהשגחת הכוכב K (סטאר K). מחיר מומלץ לצרכן: 15.50 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות, בתי טבע, חנויות מתמחות ומכולות.


תה חברת תבואות תה אורגני



קיבלתי להתנסות שלושה סוגים מהתה החדש של תבואות: תה ירוק אורגני בתוספת קינמון ובטעם תפוח, תה ירוק אורגני בתוספת לימון לואיזה וחליטה אורגנית קמומיל.
דעתי: לפעמים כשאני אוכלת משהו מתוק, אני מאוד אוהבת לשתות תה שמאזן את המתיקות בדיוק במידה הנכונה, אז אני, אישית, באמת חושבת שכבר מזמן תה הוא לא רק לחורף. בנוסף, אני בד"כ יותר אוהבת לשתות תה ירוק פשוט ורק לפעמים תה בטעמים. מבין שלושת המארזים של התה של תבואות שקיבלתי להתנסות, יצא לי לנסות את התה בתוספת קינמון וטעם תפוח. התה מתאפיין בניחוח נפלא של קינמון וטעם עדין של קינמון ותפוח. מאוד מומלץ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use