8/01/2022

יום של בילוי בפארק המים שפיים

בס"ד

פארק המים שפיים


בפארק המים שפיים הממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים, יצא לי לבלות הרבה פעמים בילדות, על אף שלא ידענו לשחות. כמובן שעם השנים הפארק המשיך לצמוח ולהשתנות עם מגלשות ואטרקציות חדשות, אך ללמוד לשחות לא יצא לי.
ובכל זאת החלטתי להגיע ולסקר את פארק המים שפיים, כולל סרטון מהמגלשות השונות שבפארק. 

כניסה לפארק המים שפיים


לוקרים בפארק המים שפיים


מקומות ישיבה מוצלים בפארק המים שפיים



הגענו באמצעו של חודש יולי, בשעות הבוקר (סביבות 10:00), ביום שבו דיווחו החזאים כי צפוי עומס חום כבד ביותר, ומדהים כמה לא הרגשנו את החום הזה. 

רכשנו לוקר והתמקמנו באחד מאזורי הדשא המוצלים. התמרחנו היטב והתחלנו את היום בתור למגלשת האבובים - פאנטזיה. התור היה מאוד ארוך ולקח כשעה עד שהגיע תורנו לעלות על המתקן.


מגלשת פנטזיה שפיים
מגלשת פנטזיה שפיים



 הפנטזיה היא מגלשת אבובים זוגית, כאשר זוג יכול לשקול עד 150 קילו. אך שימו לב כי גם אם אין לכם בן זוג, אתם יכולים להנות מהמגלשה באבוב יחיד שיספקו לכם.
מגלשת פאנטזיה בשפיים עוברת במסלול חשוך שבתוכו אפקטי אורות מיוחדים. הגלישה מתאימה לגילאי 5 ומעלה ומדובר בחוויה ממש כיפית ומהנה.


מגלשת סופה וקמיקזה שפיים
מגלשות סופה וקמיקזה בשפיים



בצמוד למגלשת הפנטזיה, ישנן עוד ארבע מגלשות - מגלשת סללום המתאימה לילדים מגיל 4 ומעלה, 2 מגלשות קמיקאזה מהירות המתאימות לילדים מגיל 10 ומעלה ומגלשת סופה לילדים מגיל 12 ומעלה.

מגלשות הקמיקזה הלבנות מסתיימות בנחיתה ישירה למים יחסית רדודים. בעבר התגלשתי במגלשה הזו, אך מכיוון שאני לא יודעת לשחות, פחות התלהבתי מהנחיתה במים, על אף היותם רדודים, והפעם נמנעתי מלעלות עליה.

מגלשת הסלאלום הייתה מאוד כיפית וממש מהירה להפליא, ומגלשת הסופה היא פשוט מטורפת. קודם כל, סתכלו עליה. עם הסיומת החדה של המגלשה, צוברים כזו תאוצה שזה פשוט מטורף! לא יודעת מה חשבתי לעצמי, אבל החלטתי ללכת על זה והשם ישמור כמה שצעקתי, אתם לא מבינים. זה היה פשוט מטורף! כיף, אבל מטורף! 

אגב, שימו לב להישמע להוראות ולהתגלש בדיוק כמו שאומרים. במגלשה הזו, למשל, יש לשכב ולשלב רגליים וידיים. זה ממש חשוב למען בטיחותכם, אז אל תקלו ראש בכך.

התורים למגלשות האחרות היו די זהים כמו למגלשת האבובים בתחילת היום, בסביבות ה-40 דקות המתנה, כאשר לקראת השעה 14:00 בצהריים, ילדי הקייטנות עזבו והתורים התקצרו באופן משמעותי לבערך 20 דקות, תלוי במגלשה.



מגלשת קרייזי קונס
מגלשת קרייזי קונס שפיים


מגלשת קרייזי קונס אבובים


מגלשת אבובים באוויר הפתוח
מגלשת אבובים באוויר הפתוח שפיים





אחד בצמוד לשני, עומדים עוד שני מסלולי אבובים - מגלשת הקרייזי קונס הייחודית בארץ, בה תהנו משייט מגניב וממש כיפי על אבוב יחיד שיגרום לכם להסתובב במהלך השייט 3 פעמים ולמי שמחפש מסלול קצת יותר רגוע, יכול להנות משייט על אבוב באוויר הפתוח.


מתחם ריינבולסליידס בשפיים
מתחם הריינבוסליידס בשפיים


בריכת גלים בשפיים


עוד בפארק, תוכלו להנות ממתחם הריינבוסליידס - מגוון מגלשות צבעוניות, שבכל מגלשה ניתן להנות ממוטיב אחר - במגלשה האדומה ניתן להנות מאבוב זוגי במגלשה, במגלשה הכחולה ניתן לגלוש ביחד הורה וילד, במגלשות הצהובות ניתן לגלוש במהירות ו-6 מגלשות צבעוניות לגלישה מהנה ורגועה. כמו כן, תוכלו לגלוש על מזרנים ייחודים על הבטן במגלשות הרייסר ולקנח בבריכת הגלים הגדולה בישראל עם גלים הפועלים כל שעה עגולה.


ספינת פיראטים בשפיים


מתחם ילדים בשפיים


מתחם הילדים בשפיים


ברז ומזרקות במתחם הילדים בשפיים




הילדים, אך חשוב להדגיש שגם המבוגרים, יכולים להנות ממתחמי ילדים בהם ניתן להנות מדליים המתמלאים מים ונשפכים על האורחים ברגע שהמים עולים על גדותיהם, ספינת פיראטים הייחודית בארץ, מזרקות שמשפריצות מים ומקררות ומנעימות את האווירה, פטריות נוטפות מים, חיות משפריצות, ועוד ועוד.





לעונת 2022, פארק שפיים נפתח עם כמה חידושים, ביניהם: הצללה נרחבת במתחם הפיראטים המרכזי, ברקודים ברחבי הפארק המאפשרים לסרוק ולצפות בתפריטים של מתחמי המזון השונים, הזמנה, תשלום וקבלת הודעה כשהאוכל מוכן, מבלי להמתין בתור. האוכל, אגב, מגיע בכלים מתכלים, כך שזה בהחלט ראוי להערכה.

לדברי שרה רם-שליין, מנכ"לית פארק המים שפיים: "רוב הקהל שלנו הוא מבקרים חוזרים, שגילו את יתרונות הבילוי בפארק במשך יום שלם, ואנחנו שמחים להרגיש את ההתעוררות לקראת הקיץ והחזרה לשגרה בריאה, עם שיריוני כרטיסים ותאריכים, שכבר החלו. גם השנה נגביל את כמות המבקרים השוהים בפארק בכל יום נתון, ונמשיך לתת דגש מיוחד לחוויית הביקור. לכן חובה לעקוב באתר האינטרנט אחר ימי ושעות הפעילות באתר ולהזמין מקומות מראש".

ביקור בפארק מתאים לכל גיל ומדובר בחוויה ממש כיפית ומהנה לכל המשפחה. כצפוי מזמן כזה - החופש הגדול, הפארק עמוס, אז כדאי להתאזר בסבלנות ולהנות כמה שיותר, כי יש כל כך הרבה מה להספיק ולעשות, וההנאה מובטחת!


פארק המים שפיים



פארק המים שפיים
בוויז: פארק המים שפיים
שעות הפעילות: 9:00-16:00 (העלייה למגלשות עד השעה 15:30). ישנם זמנים בהם המקום פעיל גם בשעות הערב: 17:00-22:00.
מחיר: 139 ש"ח לכרטיס, החל מגיל שנתיים. מחירים מיוחדים לחיילים ובעלי מוגבלויות בהצגת תעודה מתאימה בכניסה. בנוסף, מומלץ לעקוב אחר מבצעים באתר ובמועדוני הצרכנות השונים.
הפארק מונגש והכניסה מוגבלת במקומות, ולכן יש להיערך בהתאם ולשריין מקום מראש בימים בהם הפארק פתוח לכולם.
לוקרים לשמירת החפצים במחיר של 15 ש"ח לכל היום.
חנייה: חינם ובשפע במקום.
לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים, ליחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use