7/25/2022

הכוכבים של יעלי - ביקורת ספר

בס"ד

הכוכבים של יעלי



גירושים אינם נושא פשוט, לא למבוגרים, אך במיוחד כשמעורבים בהם גם ילדים. ועל כך בדיוק עוסק הספר "הכוכבים של יעלי" של יעל שוורץ בהוצאת ספרי צמרת.

הכוכבים של יעלי ספר ילדים עם משחק רביעיות


הכוכבים של יעלי כריכת ספר



בספר "הכוכבים של יעלי" פוגשים במספר סיפורים העוסקים בנושא הגירושים ממבטו של הילד. בין כשמדובר בקשר טוב בין ההורים הגרושים ובין כשמדובר שרק הורה אחד נמצא בתמונה.
מדובר בסיפורים נפלאים המעבירים את מחשבותיהם ותחושותיהם של הילדים בנושא זה, בצורה שהילדים יכולים להזדהות עימם והמבוגרים יכולים להבין יותר את הצד של הילדים.

כל סיפור בספר מדבר על סיטואציה אחרת, כך שאתם יכולים לקרוא את הסיפור שנראה לכם שיהיה הכי רלוונטי עבורכם. בנוסף, לספר מצורף משחק רביעיות מקסים שמבטיח זמן איכות בין ההורים לילדים. ואפשר להנות מהקלפים גם בדרך אחרת - לקחת את המשפטים המופיעים על הקלפים ולאפשר לילד להביע את דעתו ורצונותיו שלו באותם נושאים.

את הספר "הכוכבים של יעלי" כתבה יעל שוורץ שהיא מנחת קבוצות וסופרת. דרך סיפוריה היא מנחה הורים וילדים בתהליכי גירושים, מתוך אמונה שלכל אחד יש תפקיד בעולם.

הכוכבים של יעלי  - ספר ילדים
מחברת - יעל שוורץ
איורים - מיקה אנקשטיין
הוצאה - ספרי צמרת 
עמודים -  24 עמודים
יצא לאור - יולי 2021
הספר מגיע בכריכה קשה (87 ש"ח) או בפורמט דיגיטלי (37 ש"ח).
לרכישת הספר וקריאת פרק לדוגמה, ליחצו כאן.
*הספר התקבל לסקירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use