8/09/2022

מתפנקים בטו באב עם עוגת האהבה של מונייר ושלל קינוחים

בס"ד

עוגת אהבה של מונייר
קרדיט צילום: ג'ני ינובסקי



קונדיטוריית מונייר עליה אמון הקונדיטור הצרפתי המוערך מוריס מונייר, מציעה לרגל חג האהבה העברי - ט"ו באב (12/08/22), תפריט מתוק שכולו אהבה על טהרת הוורוד.

עוגת אהבה ורודה ויפהפיה של קונדיטורית מונייר
צילום: ג'ני ינובסקי



במיוחד לרגל ט"ו באב, קונדיטוריית מונייר מזמינה אתכם לפנק את היקרים לכם (וברור שגם את עצמכם) ביצירות מרהיבות שגם יעשו לכם מתוק בפה. בתפריט רומנטי וייחודי בסגנון צרפתי, תוכלו להנות ממגוון קינוחים מיוחדים, המיוצרים בעבודת יד במיוחד לרגל חג האהבה.

ההיילייט לרגל החג היא "עוגת אהבה" - עוגת ברטון, עוגת שכבות מרהיבה ביופייה העשויה מנשיקות ורודות ועיטורי דובדבנים. כמו כן, ניתן להנות משלל קינוחים נוספים ומארזים מיוחדים לרגל חג האהבה כדוגמת מגש פחזניות במילוי קרם פטיסייר ורוד עם פרחים או יין שיהוו את הפינוק המושלם לבן או בת הזוג.

עוד מהיצירות המדוגמות והאסתטיות של מונייר לרגל החג, ניתן למנות את הקרמבו הוורוד, מקרונים בצבעי אדום לבן, טארטלט מפירות אדומים, קרואסונים מושחתים במילוי קרם פטיסייר וציפוי פטל ורוד ועוד ועוד.
וכשם שהיצירות המתוקות של מונייר עוברות הכנה קפדנית ומדוייקת, כך גם הקונדיטוריה אווירת החג לא פוסחת על הקונדיטוריה עצמה, עם קישוטים בגווני ורוד לציון היום המיוחד.

מחירים לדוגמה:
עוגת ברטון/עוגת אהבה - 75 ש"ח.
7 יחידות מקרונים - 35 ש"ח.
טארטלט פירות אדומים (בהתאם לפירות העונה) - 28 ש"ח.
טארט מוס פטל עם עיטור דובדבן - 28 ש"ח

קונדיטורית מונייר
כתובת: יוסף ספיר 7, ראשון לציון
כשרות הקינוחים בכשרות רבנות ראשל"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use