9/29/2022

קוקלציית סתיו-חורף 2022 של נעמן

בס"ד

קולקציית נעמן לראש השנה
קרדיט צילום: תמי בר שי



לרגל השנה החדשה, חברת נעמן, מבית אקסטרה ריטייל, משיקה קולקצייה חדשה וחגיגית עם כלי בישול והגשה ופריטים אקסקלוסיביים של מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte, כאשר הקו המנחה בו נעמן דוגלים, קיים גם בקולקציה החדשה עם השילוב המושלם של פונקציונליות ונוחות כלי הבישול וההגשה לנראות ולאלגנטיות שלהם.

אסף גרניט שף פרזנטור של נעמן


אסף גרניט עם מחבת אריסטוקרט



דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, ציין: "כמו בכל שנה, גם בחג הזה חשוב לנו לחדש ולרגש. לכן שמחנו מאוד שעוד בטרם השקת הקולקציה החדשה זיהינו בחנויות שלנו ובאתר האון ליין תנועה ערה של לקוחותינו וציפייה גדולה לקראת הקולקציה החגיגית. אנו גאים במיוחד לנוכח העובדה שרבים מהכלים הייחודיים עוצבו תוכננו על ידי מחלקת העיצוב והפיתוח אצלנו בחברה, עם מיטב המעצבות המעודכנות בכל החידושים ובמגמות מרחבי העולם".

כחלק מהקולקציה החדשה של נעמן לסתיו-חורף 2022, תוכלו למצוא סדרת כלי בישול חדשים - Aristocrat. מדובר בסדרת פרימיום המציעה מגוון סירים, מחבתות, קלחות וסוטאז'ים. ובנוסף, גם סיר מולטי קוק ייחודי ומאוד מרשים, שקיבלתי לסיקור.

סדרת הסירים אריסטוקרט מתאפיינת בהולכת חום מהירה ואחידה, ציפוי Hard Anodized לשמירה על חום מירבי, תחתית תרמית המתאימה לכל סוגי הכיריים, ציפוי נון סטיק איכותי וידיות חלולות שאינן מתחממות.


סיר מולטיקוק נעמן


סיר מולטי קוק של נעמן


סיר מולטיקוק עם מכסה נעמן


סיר מולטיקוק לבישול ואידוי נעמן



סיר המולטיקוק מגיע עם שלושה חלקים: סיר רגיל, סיר אידוי ומכסה, ובעצם מאפשר להכין בו מספר רב של מנות, בין אם מדובר במאכלים הדורשים אידוי כדגים, באן ועוד, הכנת פסטה וסינון מהמים, תבשילים רגילים וכו'.

טרם ניסיתי את הסיר, אך מהיכרותי רבת השנים עם מוצרי נעמן, אני בטוחה שמדובר במוצר מושלם. מוצרי החברה פשוט מעולים והסיר נראה כל כך איכותי, שאין לי שום ספק שהוא יהיה להיט. בנוסף, ממש אהבתי את מכסה הסיר השטוח העשוי אלומיניום, שעוזר לתפוס פחות מקום בארון.


סדרת מג'יקל נעמן
סדרת MAGICAL של נעמן, צילום: תמי בר שי


סדרת מג'יקל נעמן קולקצית ראש השנה
כלים בסדרת MAGICAL, צילום: תמי בר שי


סדרת MAGICAL נעמן קולקצית ראש השנה
כלים בסדרת MAGICAL נעמן, צילום: תמי בר שי



עוד בקולקציה החדשה, ניתן למצוא את סדרת כלי האירוח Magical, שעוצבה בסטודיו Tutto Arte. הסדרה כוללת מגוון כלים אלגנטיים עם עיטורי פרחים עדינים למי שאוהב מראה יותר מעודן וקלאסי או למי שרוצה לשדך לכלים צבעוניות וחגיגיות ב-יתר האלמנטים המקשטים את שולחן החג.


כלים אורבן סטייל נעמן קולקציית ראש השנה סתיו-חורף
כלים מסדרת אורבן סטייל של נעמן, צילום: תמי בר שי


קולקצית סתיו-חורף ראש השנה של נעמן סדרת URBAN STYLE
כלים מסדרת URBAN STYLE של נעמן, צילום: תמי בר שי



נעמן הדוגלת לתת יד חופשית ליצירתיות של לקוחותיה, מאפשרת גם הפעם ליצור את הסט האישי והמיוחד שלכם עם מבחר כלים עם צורות, טקסטורות ושלל צבעים. בהתאם לכך, סדרת אורבן סטייל הפופולרית והאהובה המציעה Mix&Match כאוות נפשכם, ממשיכה להוביל עם מבחר רב של פריטים ככלי הגשה מפורצלן בעלי גווני שחור לבן, צלחות למנה ראשונה , עיקרית או קינוח, קערות, פלטות הגשה ועוד.

סדרת Maxwell&Williams NIGHT GARDEN בנעמן
סדרת נייט גרדן, צילום: תמי בר שי


כלים מסדרת נייט גרדן של מקסוול&וויליאמס בקולקציית סתיו חורף של נעמן 2022
סדרת NIGHT GARDEN, צילום: תמי בר שי



גם בגזרת המותג האוסטרלי הפופולרי Maxwell&Williams תמצאו חידוש עם סדרת אירוח חדשה - סדרת Night Garden. הסדרה החדשה משלבת בין עץ לקרמיקה עם עיטורים מעולם הטבע המגיעים במגוון כלים בעלי מראה פראי וחגיגי, המזכיר מעין ג'ונגל, שלא תרצו להחמיץ, כצלחות אוכל, קנקני שתייה, תבניות הגשה אובליות ומלבניות, מאגים, קערות סלט עם כפות ואף מפות וראנרים שישלימו את החגיגה.


צלחות לקינוח דיסני של נעמן
כלים מסדרת דיסני בנעמן, צילום: תמי בר שי


מאגים חודשי השנה נעמן
מאגים חודשי השנה, צילום: תמי בר שי


סדרת כלים שקופים נעמן
סדרת כלי הגשה שקופים, צילום: תמי בר שי



עוד תמצאו מבחר של מוצרי דיסני קסומים כצלחות ומגשים לקינוחים, מעמד תבלינים בצבע שחור מט עם כיתוב זהב מהפנט, מאגים יפהפיים, ועוד ועוד. 

אלון כרמלי, מנהל חטיבת נעמן, ורדינון ודיסני הום, אמר: "הקו שמנחה אותנו בבחירת הסדרות השונות לקהל הלקוחות שלנו הוא השילוב האופטימלי בין הפונקציונליות והנוחות של כלי הבישול, ההגשה והאירוח לבין נראות אלגנטית מרשימה, כאשר אנו מכוונים תמיד לקלוע לטעמים השונים והמגוונים של הצרכן הישראלי.  לראש השנה המתקרב השקענו מחשבה ותכנון רב כדי לשוב ולהפתיע את לקוחותינו ולתת לצרכן הישראלי את כל הכלים להצלחה במטבח".


מעמד תבלינים בנעמן
מעמד תבלינים שחור מט עם כיתוב זהב, צילום: תמי בר שי



שאול פרץ, סמנכ"ל סחר ושרשרת אספקה, אמר כי: "מוצרי קולקציית החג המתאפיינת בחדשנות, ייחודיות ואיכות ללא פשרות כבר זמינים בלמעלה מ-90 סניפי נעמן בפריסה ארצית ובאתר האון ליין המספק חווית קניה נגישה ונוחה ואספקה מהירה עד בית הלקוח".


מאגים מטאליים בנעמן
מאגים מטאליים, צילום: תמי בר שי



לרגל החגים, נעמן ומעניקה 40% הנחה (בקניית 3 פריטים ויותר) על כל הפריטים שבקולקציה החדשה. וחברי המועדון NV CLUB, עליו סיפרתי לכם בעבר, נהנים יותר ומקבלים 10% צבירת נקודות בכל קניה!
המבצעים בתוקף עד ה-2/10.22 או עד גמר המלאי. ניתן להשיג את הקולקציה החדשה בחנויות הרשת בפריסה ארצית או באתר האונליין של החברה כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use