9/21/2022

רשת וניליה עם טעם חדש לראש השנה תשפ"ג

בס"ד

גלידת קרמבל תפוחים וניליה
קרדיט צילום: בועז לביא



וניליה, רשת הגלידריות האיכותית, ממשיכה לחדש, ולרגל ראש השנה היא משיקה טעם חדש, מקורי ומיוחד: גלידה בטעם קרמבל תפוחים וריקוטה.
גלידת וניליה מסניף רמת גן


גלידת וניליה מסניף רמת גן



לרשת הגלידריות וניליה מספר רב של סניפים הפרושים ברחבי הארץ, ומכיוון שאני אוכלת רק כשר, הגעתי לסניף הכשר של הרשת, הקרוב אליי ביותר, בקניון איילון ברמת גן.מה שלא שמתי לב אליו, זו העובדה שמדובר בסניף שונה מהסניפים האחרים. הסניף בקניון עזריאלי אילון הוא סניף וניליה Yogurt & Sofeserve. הסניף מגיש גלידות בסגנון אמריקאי בשילובי טעמים ואינו מציע את כל הטעמים שיש בסניפים הרגילים. אז את הטעם החדש לכבוד החג לא יצא לי לטעום, אבל אחרי שטעמתי טעמים אחרים של רשת "וניליה", אני יכולה להגיד בפה מלא שאין לי שום ספק שהטעם החדש יהיה הצלחה אדירה.


גלידת וניליה במגוון טעמים
הגלידות של רשת וניליה מיוצרות מחומרים איכותיים ביותר, מ-100% חומרים טבעיים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. תהליך הייצור נעשה באופן קפדני ומפוקח מייצור הגלידה ועד קבלת המרקם והטעם המושלם.

הסניף ברמת גן הממוקם בצמוד לסופר ויקטורי, מציע שילובי טעמים, כך שב-1 קילו של גלידה שבד"כ ניתן לבחור עד 3 טעמים, יכולים להנות מ-6 טעמים. אנחנו ניסינו את שילובי הטעמים של שוקולד קלאסי ונוצ'ולה פיימונטה (אגוזי לוז), קרמל מלוח וקרם עוגיות אוראו ווניל צרפתי וקפוצ'ינו. כל הטעמים היו נפלאים וכל כך טעימים והגיעו במארז ובו גביעי גלידה פריכים ומוצלחים, כוסות גלידה אישיות, כפיות ומפיות ממותגות.לרגל ראש השנה, רשת וניליה משיקה גלידה בטעם קראמבל תפוחים וריקוטה, העשויה מריקוטה איטלקית מעולה עם קונפיטורת תפוחים מזן גרנד סמית', קינמון וקרמבל פריך עם זיגוג דבש ישראלי. הגלידה המושלמת לראש השנה ולימי הקיץ נמכרת במחיר של 102 ש"ח ל1 קילו. ניתן להשיג בסניפי הרשת השונים ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use