11/29/2022

חדש במדף - משומשו עם גבינה טבעונית בסגנון חלומי

בס"ד

משומשו - בסגנון חלומי



לאחר השקה מוצלחת של גבינות טבעוניות מגבינות צהובות טבעוניות ועד חמאה טבעונית, מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" מקיבוץ גן שמואל, ממשיך לחדש ומשיק גבינה חדשה בפיתוח חדשני - בסגנון חלומי. 

משומשו - בסגנון חלומי


הגבינה הטבעונית החדשה של משומשו - בסגנון חלומי, עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, טבעונית לחלוטין, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים.
הגבינה מגיעה באריזת 250 גרם עם שתי פרוסות , בעובי המותאם בדיוק לצלייה. וניתן להשתמש בגבינה ממש כמו גבינת חלומי רגילה, בין אם בטיגון במחבת והגשה בסלט, בכריכים ועוד. מנהלי המותג מציינים כי בכוונתם להשיק בקרוב מוצרים נוספים בקטגוריות חדשות, ביניהם תחליפים לדגים ונקניקים.

הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, אמרה: "פיתוח ישראלי הצליח ליצור תחליף קולינארי לגבינה שאינו מכיל חלב או רכיבי חלב שונים. מדובר בגבינות הטבעוניות של "משומשו" אשר מכילות סידן וסיבים תזונתיים, שאינן מכילות כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים והן בעלות כשרות פרווה מהודרת. הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאוד מבחינה בריאותית ותזונתית, במיוחד עבור אלו שלא יכולים לצרוך מוצרי חלב ומתקשים לספק לגופם את כמות הסידן היומית".

מרכיבי הגוש בסגנון חלומי: מים, שמן קוקוס מזוכך, עמילן אפונה, עמילני סאגו ותירס מעובדים (E1442, E1450), מלח שולחן, סידן ציטראט (כמקור לסידן), סיבים תזונתיים (אינולין), מייצב (E461), סוכר לבן, חומרי טעם וריח, מתחלב (לציטין חמניות), צבע מאכל טבעי (בטא קרוטן).

ב-100 גרם מוצר תמצאו: 275 קלוריות, 20 גרם שומנים (מתוכם 18 שומן רווי, פחות מ-0.5 גרם שומן טראנס), 0 מ"ג כולסטרול, 900 מ"ג נתרן, 22 גרם פחמימות מתוכן 2 גרם סוכרים, 0.5 כפית סוכר, 3.5 גרם סיבים תזונתיים ו-720 מ"ג סידן.
הגבינה הטבעונית של משומשו בסגנון חלומי כשרה פרווה, בהשגחת הבד"ץ ירושלים העדה החרדית, ונמכרת במחיר מומלץ לצרכן של 17.90-19.90 ש"ח לאריזת 250 גרם. ניתן להשיג בחנויות טבע וברשתות השיווק.


גבינה בסגנון חלומי של משומשו



קיבלתי את הגבינה הטבעונית בסגנון חלומי של משומשו להתנסות, וכבר דבר ראשון שאני מאוד אוהבת בה עוד לפני שניסיתי, זה העובדה שלא נעשה שימוש בסויה בכלל. המרקם של הגבינה מרגיש טוב, והחלטתי במקום לשלוף את המחבת ולטגן בצורה הקלאסית, להמיס אותה בטוסטר לחיצה. התקבלה גבינה נפלאה ומלוחה.

מומלץ בחום לשלב את הגבינה עם סלט או בכריך, ולא לאכול כמו שהיא, כי אחרת היא יותר מדי מלוחה לבד. אבל מה שבטוח, היא באמת מאוד מוצלחת ומפתיעה לטובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use