11/26/2022

חדש במדף - הד אנד שולדרס 7 ב-1

בס"ד

head & shoulders 7 in 1



מותג Head&Shoulders משיק שני מוצרים חדשים: הד&שולדרס 7 ב-1 והד&שולדרס 7 ב-1 עם קפאין.

הד אנד שולדרס 7 ב-1



מותג הד אנד שולדרס מבית פרוקטר אנד גמבל מציעים שני מוצרים חדשים לשיער, שניהם בעלי 7 יתרונות בבקבוק אחד.
השמפו החדש הראשון של מותג Head and Shoulders הוא הד&שולדרס Advanced Multi Action. השמפו בעל הפורמולה המתקדמת ביותר של המותג עם עד 100% הגנה מקשקשים הנראים לעין, בשימוש קבוע.
בבקבוק אחד נהנים מ-7 יתרונות: נלחם בקשקשים, מאזן את הקרקפת, מאזן שמנוניות, ניקוי עמוק, הקלה מיידית של הקרקפת, מעניק לחות לקרקפת ושיער שנראה מעולה.

השמפו החדש השני של המותג הוא Head&Shoulders Advanced Hair Endurance with Caffeine . גם השמפו הזה כולל את כל שבעת היתרונות שבשמפו הראשון. ההבדל היחיד כאן הוא תוספת הקפאין שבשמפו, הבאה להעניק שיער חזר יותר. 

השמפואים מתאימים לגברים ונשים ונמכרים באריזת 450 מ"ל במחיר של 26.90 ש"ח בסופר פארם אונליין. כרגע ניתן להנות גם מהנחה של 2 ב-40 ש"ח. לרכישת השמפו multi action, ליחצו כאן,  לרכישת השמפו עם הקפאין, ליחצו כאן.

קיבלתי את המוצרים לסיקור ומבדיקת השמפו הד&שולדרס עם קפאין, הקשקשים הנראים לעין אכן נעלמים צ'יק צ'אק, ריח השמפו נעים והשיער מרגיש טוב ואינו מרגיש שמנוני גם יום-יומיים לאחר החפיפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use