11/30/2022

חדש במדף - מונבטים דקים - מאפי טורטיות ב-3 טעמים - ביקורת

בס"ד

מונבטים דקים



מותג "מונבטים", מותג מאפי הבריאות הישראלי, השיק בימים אלה סדרת מוצרים חדשה - מונבטים דקים.
סדרת "מונבטים דקים" היא סדרה הכוללת מאפים בסגנון טורטיות ב-3 טעמים, העשויים ממספר מועט ביותר של מרכיבים - 3-4 מרכיבים בלבד!

מונבטים דקים לפני אפייה
מונבטים דקים - מאפי טורטיות - לפני אפייה



מונבטים דקים לאחר אפייה
מונבטים דקים - מאפי טורטיה - לאחר אפייה



מאפי הטורטיות של מונבטים עשויים מרכיבים טבעיים, אורגניים, ללא תוספות של סוכר, גלוטן, שמן, קמח, רכיבים מהחי, חומרים משמרים וחומרי טעם וריח.
הטעמים בסדרה כוללים:
*מונבטים דקים - מאפה כוסמת - טורטיה כוסמת העשויה מכוסמת ירוקה אורגנית (55%), מים ומלח הימלאיה ורוד.
*מונבטים דקים - מאפה כוסמת וסלק - טורטיה העשויה מכוסמת ירוקה אורגנית (53.7%), סלק אורגני (10.7%), מים ומלח הימלאיה ורוד.
*מונבטים דקים - מאפה כוסמת ובטטה - טורטיה העשויה מכוסמת ירוקה אורגנית (53.7%), בטטה אורגנית (10.7%), מים ומלח הימלאיה ורוד.

הטורטיות של מותג "מונבטים" מגיעות קפואות באריזה של שישייה ונמכרות במחיר מומלץ לצרכן של 29.90 ש"ח (משקל מארז: 270 גרם). המוצר כשר פרווה מהדרין של הרבנות (היתר מכירה), בהשגחת אליהו אילוז, רב העיר אור עקיבא והמשגיח מאיר שמעון.
ניתן לרכוש בשופרסל GREEN, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, חנויות טבע שונות ברחבי הארץ ובאתר החברה - באתר ניתן לרכוש ערכות של מוצרים במחירים מיוחדים.

מותג מונבטים קיים משנת 2015 ומציע מגוון מאפים המבוססים על חומרי גלם אורגניים מהצומח, שנועדו להוות תחליף ללחם ודומיו - תחליף בריא ומזין יותר העשוי מרכיבים טבעיים וטהורים בלבד. מאפי החברה אינם מכילים גלוטן ואינם מהונדסים גנטית.


פיצה עם מאפה מונבטים דקים כוסמת בטטה



קיבלתי להתנסות את הסדרה החדשה של מאפי הטורטיה של מונבטים והחלטתי לנסות שניים מהטעמים: מאפה כוסמת סלק ומאפה כוסמת בטטה.
את המוצרים אין צורך להפשיר מראש, מכיוון שהם כבר אפויים, והם יכולים להחזיק בהקפאה 18 חודשים מתאריך ההכנה המוטבע על האריזה.

אני בכל זאת החלטתי להפשיר אותם מעט ולאחר מכן אפיתי למשך כמה דקות בתנור שחומם מראש ל-200 מעלות. את הטורטיה עם הכוסמת ובטטה החלטתי להפוך לפיצה, פיזרתי גבינות ופלפל והחזרתי לתנור לעוד כמה דקות, עד שהגבינה נמסה.


הכנת טאקו ממונבטים דקים


מאפה מונבטים בסגנון טאקו עם גוואקמולי



את הטורטיה כוסמת וסלק החלטתי לעשות בסגנון טאקו - לאחר ההפשרה הראשוני בתנור, נתתי לטורטיה להתקרר מעט ואז קיפלתי לשניים ושמתי בתוך נייר אפייה ונייר אלומיניום. לאחר מכן, שמתי את הטורטיה בתוך הרווחים של רשת התנור, ואפיתי עוד כמה דקות עד שהטורטייה התייצבה. לא חיכיתי לבדוק אם זה יהיה פריך, כי פשוט רציתי שהצורה תחזיק.

את הטאקו שקיבלתי, מילאתי בגוואקמולי ביתי העשוי אבוקדו מעוך, בצל קצוץ דק, מלח ומיץ לימון, והגשתי את זה ביחד עם חתיכות פלפל ופירורי פרינגלס פשוט לתוספת פריכות. 

גם הפיצה וגם הטאקו יצאו מאוד טעימים, ומדובר בהחלט ביופי של תחליף כשמחפשים לאכול משהו שהוא לא לחם ובלי גלוטן. שני המאפים די נטולי טעם, כך שניתן לשלב אותם כמעט עם כל דבר, אך במיוחד אהבתי את מאפה הכוסמת והבטטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use