11/12/2022

מבצעי חודש נובמבר 2022

בס"ד

מבצעי חודש נובמבר 2022



חודש נובמבר, חודש הקניות הגיע ועימו מגוון מבצעים שלא כדאי לפספס. בין אם מדובר בShopping IL או  יום הרווקים הסיני של אלי אקספרס שנגמרים עוד מעט, או הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי שלרוב מגיעים בסוף חודש נובמבר, אך עם השנים כבר החלו להיפרש על כל החודש. ומה שבטוח, אם תכננתם לקנות משהו, כדאי לבדוק עכשיו אם מה שחיפשתם מוצע במחיר משתלם.



נעלי סקצ'רס
נעלי סקצ'רס, צילום: חו"ל



מותג סקצ'רס במבצע Shopping IL
במסגרת מבצע שופינג איי אל, מותג הספורט והלייף סטייל Sketchers מזמין אתכם להנות ממבצע של 20% הנחה על דגמי נעליים ועד 50% הנחה על ביגוד לנשים וגברים.
בין הפריטים המשתתפים במבצע, ניתן למנות: נעליים אופניות וקלאסיות, נעליים מקצועיות להליכה, ריצה ואימונים אינטנסיביים, ביגוד ספורט מקצועי של חולצות, סווטשרטים, מכנסיים ועוד ועוד.
המבצע מתקיים באתר החברה כאן.
*המבצע לדגמים שבמבצע, ללא כפל מבצעים, לא תקף בחנויות הרשת, תקף באתר בלבד.
תוקף המבצע עד ה-12.11.22.


פמוט לטיולים דנון הום
DANON HOME, צילום: רני לוריא



אתר Danon Home
במבצע לשופינג איי.אל:
אתר האון ליין DANON HOME, המתמחה בפריטים מעוצבים לבית ולעסק, כולל מתנות ומוצרי יודאיקה מסורתיים בעבודת יד, יוצא במבצע לרגל השופינג איי אל של 25% הנחה על כל המוצרים באתר.

בין המוצרים, תוכלו למצוא: מזוזות, חנוכיות, מתלים לקיר, קערות, מחזיקי מפתחות, פמוטים, גביעי קידוש, מתנות לתינוקות ועוד ועוד.
המבצע עד ה-12.11.22.

במבצע לבלאק פריידי:
לרגל הבלאק פריידי, מותג דנון הום מציע מבצע של 25% הנחה על כל הפריטים באתר! אז אם אתם כבר בחיפושים אחר מתנות לחנוכה, חנוכיה חדשה, פריטי יודאיקה ועוד, מומלץ לבקר באתר מהיום ועד סוף החודש בשביל להנות מהמבצעים.
המבצע בהקשת קוד קופון BF25 כשמגיעים לתשלום בסל הקניות.
לאתר המותג ליחצו כאן.



אורגניקזון
אורגניקזון, צילום: יח"צ אורגניקזון



חברת אורגניקזון עם מבצעי שופינג איי אל
חברת אורגניקזון יוצאת במבצע של 25% הנחה על מגוון המותגים באתר "בשבילנו - מוצרים טבעיים באהבה". המבצע כולל מעל 100 פריטים של מותגים טבעיים ואקולוגיים, ביניהם: מוצרי טיפוח, מוצרי היגיינה, מוצרים לבית ולמטבח ועוד.
המותגים המשתתפים במבצע: ecoLove, Organyc , Green Flash, If You Care , Humble Brush , BioBon, Inka , Cottony, elysium, RIVAL Mooncup.
המבצע בתוקף עד ה-12.11.22 באתר "בשבילנו מוצרים טבעיים באהבה" כאן.
*המבצע לא כולל מארזי חסכון.


צילום: צימר לנד



אתר צימר לנד במבצעים לרגל חודש נובמבר
קבוצת Allove מפעילה את אתרי הנופש המובילים: צימר לנד, וילה לנד ו-irooms, המאגדים בתוכם קרוב ל-1,000 מתחמי נופש ברחבי הארץ. לרגל חודש נובמבר, תוכלו להנות ממגוון חבילות ומבצעים המוצעים באתר צימר לנד בחודש נובמבר, כדוגמת:
-צימרים וילה במצוק, קלע אלון - מתחם עם 4 צימרים מרווחים למשפחות ברמת הגולן במתחם מטופח עם אבזור מלא ופינוקים. המתחם נמצא במרחק נסיעה קצרה מהחרמון.

מחיר ללילה לזוג באמצע שבוע: 340-510 ש"ח, בסופ"ש לזוג: 425-595 ש"ח.
-סוויטות אייל בהר, מעונה - מתחם צימרים המשקיף לנוף פנורמי של הרי הגליל עם קרבה לשלל אטרקציות שרק יעצימו את החופשה. מחיר לזוג בסופ"ש בהזמנת 2 לילות: 723 ש"ח.

-קאסה נוב, נוב - בדרום קמת הגולן, כ-15 דקות מהכנרת, עם מגוון אטרקציות, יקבים ונופים מרהיבים, תהנו מ-2 סוויטות מפנקות עם אבזור מלא, ג'קוזי ספא פרטי ובריכת שחייה. מחיר ללילה לזוג באמצע שבוע: 880-1040 ש"ח, לסופ"ש: 1040-1200.

-אוטופיה בצפון, דלתון - מתחם עם 7 סוויטות יוקרה עם בריכת שחייה מקורה ומחוממת. הסוויטות מאובזרות באופן מלר עם מיטה רחבה, ג'קוזי, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים, חדר רחצה עם סבונים ומגבות נקיות. במטבחון תמצאו פינת קפה, מקרר ופינת אוכל, ובחצר המתחם תמצאו ג'קוזי ספא, ריהוט גן, בר משקאות, מיטות שיזוף, פינת ברביקיו ומטבח חיצוני מרכזי מאובזר. מחיר לזוג באמצע שבוע: 800 ש"ח בהזמנת שתי לילות, בסופ"ש: 1000 ש"ח בהזמנת 2 לילות.

-אחוזת שלו, יערה - אחוזה בגליל המערבי המציעה וילה מרווחת עם 4 סוויטות מאובזרות ומפנקות, נוף מרהיב, בריכת שחייה גדולה ובריכת זרמים. מחיר ללילה לעד 20 איש: 4400 ש"ח.

-אחוזת לונר, אביבים - וילה מרווחת עם שתי סוויטות נפרדות מאובזרות באופן מלא עם בריכה יוקרתית בחצר. מחיר ללילה לעד 22 אנשים באמצ"ש: 5600 ש"ח, בסופ"ש: 6300 ש"ח.



דלונגי, צילום: יח"צ



מבצע לבלאק פריידי מבית מותג ברימאג
חברת ברימאג, המייבאת ומשווקת מותגי חשמל בינלאומיים לבית ולמטבח, חוגגת את הבלאק פריידי עם מבצע חורף חד פעמי. במסגרת המבצ: רוכשים רדיאטור מבית דלונגי, ומקבלים מפזר חום במתנה.
כמו כן, חברת ברימאג מציעה מגוון של הנחות משמעותיות על מוצרי חשמל לבית ולמטבח, כדוגמת:
מכונת קפה ONE TOUCH של דלונגי דגם ECAM290.61.B ב-1990 ש"ח בלבד
מעבד מזון עם בלנדר של קנווד ב-999 ש"ח בלבד
מיקרס כרומקס ב-399 ש"ח.
המבצעים תקפים עד ה-30.11.22, או עד גמר המלאי.
ניתן להשיג ברשתות החשמל וברשת מטרו ובאתרי הסחר המורשים.



עגילים רשת דנון
דנון, צילום: רני לוריא



מותג התכשיטים דנון במבצע ל-BLACK FRIDAY
רשת תכשיטי האופנה DANON מציעה לרגל הבלאק פריידיי מבצע של עד 70% הנחה על פריטים נבחרים. בין הפריטים במבצע: שרשראות, צמידים, עגילים ועוד, ומגוון פריטים המצופים זהב 24 קראט או כסף טהור. חלק מהפריטים משולבים עם קריסטלים של מותג סברובסקי מסוגים שונים ועשויים בעבודת יד בתל אביב.
המבצע מתקיים באתר החברה ובחנויות הרשת: קניון עזריאלי תל אביב וקניון G כפר סבא בין ה-13/11-30/11.


נעלי גלי
נעלי גלי, צילום: גל ביטון



בלאק פריידי ברשת גלי
לרגל הבלאק פריידי, רשת נעלי גלי מציעה מבצע לכל המשפחה - מגוון מגפי נשים וילדים, זוג שני ב-50% הנחה ונעלי ספורט זוג שני ב-59.90 ש"ח.
המבצע מתקיים עד ה-30.11 בכל סניפי רשת גלי.
*המבצע על דגמים שבמבצע, הזול מביניהם.


אלוני אריחים
אלוני, צילום: יח"צ חו"ל



מבצעי יורו סייל ברשת אלוני
רשת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בריצוף, חיפוי וכלים סניטריים, יוצאת במבצע "יורוסייל" הכולל אלפי פרטים בלעדיים מהמותגים האירופאיים המובילים ב-עד 40% הנחה.
בין הפריטים שבמבצע, ניתן למנות: אריחים לחיפוי וריצוף, ברזים, כירים, אסלות, מקלחונים, אמבטיות, מגוון פריטים נלווים לחדר הרחצה ועוד של המותגים המובילים: ניופורם, סנטאגוסטינו, מרקה קורונה, מיראז', גלובו, אפה, בלדוסר ועוד.

מחירי מבצע לדוגמא:
אריחי קורטינה במידה 15/90, תוצרת איטליה, ב179 ש"ח במקום 275 ש"ח למ"ר
אריחי קליי במידה 120/278, תוצרת איטליה, ב303 ש"ח במקום 465 ש"ח למ"ר
אריחי אליסיאן במידה 120/278, תוצרת איטליה, ב303 ש"ח במקום 465 ש"ח למ"ר
אריחי למי במידה 60/60, תוצרת איטליה, ב207 ש"ח במקום 318 ש"ח למ"ר
ברז קיר ניופורם, תוצרת איטליה, ב1893 ש"ח במקום 2634 ש"ח
כיור גלובו, תוצרת איטליה, ב1193 ש"ח במקום 1344 ש"ח
המבצע מתקיים עד ה-30.11 ברשת אלוני ברחבי הארץ.
*לא כולל סניף עודפים פתח תקווה סגולה וירושלים.



מארז לגבר ליראק פריז
מארז ליראק פריז לגבר, צילום: אסף לוי



מארז טיפוח מהודר לגבר מבית ליראק פריז
לקראת יום הגבר הבינלאומי החל ב-19.11, מותג הטיפוח ליראק פריז משיק לראשונה מארז טיפוח מהודר לגבר הכולל ג'ל רחצה וקרם פנים אנטי אייג'ינג. מדובר במארז הראשון מתוך סדרת מוצרים ליראק לגבר המבוססים על חומרים מהטבע, פטנט ייחודי של שימוש בתמצית טוליפ שחור עם מיצוי ייחודי השומר על יתרונותיו הבריאותיים. הטוליפ השחור יוצר פעולה משולשת ומוכחת של חיזוק, הגנה וחידוש. 

המארז כולל ג'ל רחצה 3 ב-1 וקרם פנים אנטיאייג'ינג למחיקת סימני עייפות - בוסט מיידי של אנגריה ורעננות. לרגל השקת המוצר, תוכלו לרכוש את המארז במחיר של 99 ש"ח במקום 148 ש"ח עד ל-30.11.22.
ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.


סדרת פרימיום LIERAC PARIS, צילום: אסף לוי



בלאק פריידי בליראק פריז
לרגל הבלאק פריידי, מותג הטיפוח ליראק פריד במבצע של 20% הנחה על סדרת הפרימיום - אבסולוט אנטי אייג'ינג.
הסדרה בעלת פטנטים ייחודיים לאנטיאייג'ינג, המצעירה את העור בכ-5 שנים. הסדרה כוללת: קרמי לחות לכל סוגי העור, סרום לשיקום דרמתי של העור, סרום לסימני אייג'ינג, מסיכה וקרם עיניים.
המבצע מתקיים בין ה-24-26.11.22 באתר של ליראק ישראל.



עדי אשכנזי פרזנטורית קניוני עופר
עדי אשכנזי פרזנטורית קניוני עופר, צילום: שי פרנקו



לרגל חודש נובמבר, קניוני עופר במבצע של עשרות מוצרים ב-11 ש"ח בלבד ב-16 קניונים ברחבי הארץ
רשת קניוני עופר מציעה לרגל ה-Black Friday מגוון פריטים מחנויות המותגים השונות בקניון במחיר של 11 ש"ח בלבד ב-16 מקניוני הרשת ויערכו גם מבצעים נוספים בחנויות הקניון.

בין המוצרים שתוכלו לרכוש ב-11 ש"ח:
ארוחת ילדים בבורגראנץ, משקפי קריאה או משקפי שמש באירוקה, ערכת בת הים, חד קרן או פלמינגו בצומת ספרים, יומן שבועי או מארז אגרות או ערכת צבעים לפעוטות בקרביץ, גרביון איכותי או מארז גרביים מפנק לחורף ברשת את, תיק רחצה או מדבקות קיר כגורגך או נר ריחני או אוזניות שדון בלוטוס ברשת יולו, דילגית במגה ספורט, קלמר או קופסת אוכל ועוד מוצרים ב-11 ש"ח ברשת מיניסו.

המבצעים יערכו בין ה-10.11-24.11.22 בקניוני עופר הבאים:
קניון עופר הגדול פתח תקווה, קניון עופר סירקין פתח תקווה, קניון עופר הקריון קריות, קניון עופר הגבעה גבעת שמואל, קניון עופר מרום רמת גן, קניון עופר גרנד קניון חיפה, קניון עופר נהריה, קניון עופר סנטר נוף גליל, קניון עופר נהריה, קניון עופר לב חדרה, קניון עופר קניותר נס ציונה, קניון עופר רחובות, קניון עופר אדומים, קניון עופר השרון נתניה, קניון עופר בילו סנטר וקניון עופר גרנד קניון באר שבע.


מלונות אסטרל
מלונות אסטרל, צילום: אסף פינצ'וק



רשת מלונות אסטרל במבצעי בלאק פריידי
רשת מלונות אסטרל מזמינה אתכם להנות ממבצע בלאק פריידי ב-25.11. למזמינים בתאריך זה לחודשי דצמבר-ינואר-פברואר, יוכלו להנות מהנחה של 25% על מגוון מלונות הרשת.
למצטרפים חדשים וחברי מועדון תינתן הנחה נוספת של 5% במעמד ההזמנה. לפרטים והזמנות ניתן להתעדכן באתר הרשת או בטלפון 08-6388882


סולתם, צילום: גל בן זאב



סולתם במבצעי בלאק פריידי
רשת כלי הבישול והאפייה סולתם מציעה לרגל חגיגות הבלאק פריידי עד 60% הנחה  ועוד 10% הנחה נוספים בשימוש בקוד קופון NOV10. המבצע תקף על מגוון פריטי הרשת, כולל מארזים ובודדים, בקנייה באתר הרשת.
תוקף המבצע עד ה-31.12. לאתר, ליחצו כאן.
*המבצע לא כולל מוצרי SALE וכפל מבצעים.



הוסטס, צילום: אפרת אשל



מותג הוסטס במבצעים לבלאק פריידי
מותג הוסטס, המוביל בתחום הכלים החד פעמיים, מוצרי בישול ואפייה ואביזרי ניקיון והיגיינה, מציע לרגל הבלאק פריידי מבצע של 25% הנחה על כל פריטי המותג, ללא יוצא מהכלל.
המבצע מתקיים עד סוף נובמבר באתר היבואן. לאתר, ליחצו כאן.


דיל קוסמטיקס, צילום: דני גולן



אתר דיל קוסמטיקס בחגיגות בלאק פריידיי
אתר דיל קוסמטיקס המאגד בתוכו מגוון מותגים מהארץ ומהעולם בתחום הטיפוח והקוסמטיקה, מציע לרגל הבלאק פריידי מבצע של 20% הנחה על כל הפריטים באתר בשימוש בקוד קופון BLACK.
בין המוצרים שבאתר ניתן למצוא מוצרי איפור, בישום, מוצרי פרימיום, קוסמטיקה, ספא, מוצרים לגבר ועוד.
תוקף המבצע בין ה-24-27.11. לאתר, ליחצו כאן.


ohglow, קרדיט צילום: איה וינד




אתר OHGLOW במבצע לבלאק פריידי
אתר הביוטי OhGlow, המייבא באופן בלעדי את מותגי אינדי בעל אג'נדות חברתיות וסביבתיות בתחומי הביוטי, טיפוח ולייף סטייל, מציע הנחות של בין 10-70% הנחה על מגוון פריטים באתר, ועוד 10% הנחה נוספים בהזנת הקוד NOVEMBER בסל הקניות כשבאים לשלם.
המבצע עד סוף נובמבר. לאתר, ליחצו כאן.


אלונה שכטר, צילום: רוני תורג'מן לוי




מותג אלונה שכטר במבצע לבלאק פריידי
מותג הטיפוח והביוטי אלונה שכטר, המציע מגוון תכשירים המבוססים על צמחי מרפא ומינרלים מים המלח, יוצא במבצע לבלאק פריידי עם 40-90% הנחה על כל האתר. החל ממארזים ועד מוצרי אנטי אייג'ינג, תכשירי קוסמטיקה ועוד.
המבצע בתוקף עד סוף נובמבר. לאתר, ליחצו כאן.


סיריוס אלקטרוניקה, צילום: יח"צ




מבצעי בלאק פריידי בסיריוס אלקטרוניקה
היבואן סיריוס אלקטרוניקה מציע עד 70% הנחה על מגוון רחב של מוצרי אודיו, גיימינג, מכשירי מטבח, אוזניות, וידאו, רמקולים ועוד ועוד מבין עשרות מותגים בינלאומיים מובילים המיובאים באופן בלעדי על ידי היבואן סיריוס אלקטרוניקה.
מחירים לדוגמא: כיסא גיימינג עם אפשרות שכיבה של מותג SPIDER במחיר של 699 ש"ח במקום 999 שקלים.
בידורית בלוטות' ניידת עם תאורת דיסקו מיוחדת וסאונד עוצמתי מבית ION ב-999 ש"ח במקום 1790 ש"ח.
המבצע עד סוף נובמבר. ניתן להשיג באתר החברה כאן ובסניפים.


גאדג'טשופ, צילום: יח"צ חו"ל




גאדג'טשופ עם מבצעים לבלאק פריידי
גאדג'טשופ, חנות הגאדג'טים והמתנות, מציע לרגל חודש הקניות עד 50% הנחה על מגוון פריטים נבחרים. כך לדוגמה, תוכלו לרכוש כוס ויסקי מסתובבת ב-29 ש"ח במקום 59 ש"ח וטלסקופ לילדים BRESSER ב-159 ש"ח במקום 199 ש"ח.
המבצעים מתקיימים לכל אורך נובמבר. למבצעים, ליחצו כאן.


הלב הכחול, צילום: יח"צ חו"ל



הלב הכחול במבצע לחגיגות הבלאק פריידי
רשת ההנעלה והנוחות הלב הכחול מציעה מבצע של 20% הנחה על כל הנעליים ו-10% הנחה על כל המגפיים ממותג הבית BLUE HEART וממגוון מותגי הרשת הבינלאומיים כדוגמת CAPRICE, ד"ר פלקס, אזופלקס, פיט פלופ, ויטאל ועוד.
המבצע בתוקף עד סוף נובמבר בסניפי הרשת ובאתר החברה כאן.



CASIO, צילום: יח"צ חו"ל



מותג שעוני CASIO במבצע לבלאק פריידי
מותגי השעונים האיכותיים CASIO, G-SHOCK ו-BABY-G, מציעים לכם להנות ממבצע של עד 50% הנחה על שעונים נבחרים בעמוד המבצעים באתר היבואן טי אנד איי.
המבצעים עד גמר המלאי. למבצעים, ליחצו כאן.



פאנקי פיש, קרדיט: דניאל אדרי




DIY פאנקי פיש במבצע לבלאק פריידי
אתר ערכות היצירה והמתנות פאנקי פיש מציע לכם להנות ממבצעים של בין 10-80% על מגוון ערכות יצירה לילדים, נוער ומבוגרים באתר החברה.
המבצע בתוקף עד סוף חודש נובמבר. למבצעים, ליחצו כאן.


NUBY, צילום: יח"צ חו"ל



מותג NUBY במבצע לבלאק פריידי
NUBY, מותג התינוקות האמריקאי המוביל, מציע 25% הנחה על כל פריטים המותר באתר היבואן אינטרסן.
המבצע תקף עד סוף נובמבר. למבצעים, ליחצו כאן.



טוליפס, צילום: אפרת אשל



מותג טוליפס במבצע לבלאק פריידי
לרגל חגיגות הבלאק פריידי וחודש הקניות, מותג התינוקות טוליפס, המתמחה בפריטים לתינוקות ולהורים, מציע 25% הנחה על כל פריטי המותג באתר היבואן.
המבצע בתוקף עד סוף נובמבר. למבצעים, ליחצו כאן.


מתחם "תפוס אותי" צילום: גולדבאום הפקות



חגיגות בלאק פריידי בקניון TLV
לרגל ה-Black Friday, קניון TLV מזמין אתכם לקנות ב-499 ש"ח בקנייה מצטברת יומית, ולהנות מכניסה למתחם ייחודי שיבנה במיוחד ברחבת הקניון - מתחם "תפוס אותי". מדובר במנוף אנושי המדמה מכונת בובות, בו מפוזרים בלונים צבעוניים, אותם תצטרכו לתפוס. בכל בלון מתנה שווה, לדוגמה אייפון 14 מרשת MOBI CELL, משקפי שמש או ראייה מ-I OPTIC, גיפט כארד למגוון רשתות ומתנות נוספות.
המבצע בתוקף בין התאריכים ה-23.11-25.11.
כתובת: קניון TLV חשמונאים, קרליבך תל אביב. שעה חניה חינם למחזיקי אפליקציית TLV MALL.



קרדיט צילום: וילה גליליי



בוטיק וילה גליליי בנובמבר סייל
לרגל חגיגות הקניות של חודש נובמבר, מלון הבוטיק וילה גליליי שבפסגת הר כנען בצפת מציע 30% הנחה למזמינים חופשה לאמצע שבוע (ראשון עד רביעי) במלון במהלך חודש נובמבר.
את ההטבה ניתן לממש עד ה-28.2.23, ולא רק בחודש נובמבר עצמו.
לפרטים נוספים והזמנות: 073-3746163


רשת ZAGA, צילום: סטודיו גולן



רשת זאגה במבצע לבלאק פריידיי
לרגל חגיגות הבלאק פריידי, רשת ZAGA פינות אוכל מציעה מבצע של עד 50% הנחה על קולקציית פינות האוכל, השולחנות, הכיסאות וכיסאות הבר.
המבצע כולל מגוון פריטים החל מפינות אוכל בעיצובים שונים ועד כסאות עץ, כסאות בר, שולחנות ועוד.

דוגמאות של מחירי מבצע:
שולחן אטלנטה-   ב-5,970 שקלים, במקום 13,690ש"ח.
שולחן מאסטרו גוון טבעי-  ב- 8,400 ש"ח, במקום 15,290 ₪.
שולחן ריספקט-  ב- 5,570 ₪, במקום 13,290 ₪.
כסא טניס- ב- 645 ₪, במקום 1,290 ₪
כסא אניס- ב- 760 ₪, במקום 1,390 ₪.
כסא ספויילר- ב- 770 ₪, במקום 1,290 ₪.
המבצע בתוקף עד ה-30.11, בכפוף לתקנון. המבצע מתקיים בסניפי זאגה ברחבי הארץ.

מותג SCOOP, צילום: עמירם בן ישי



מבצע בנעלי סקופ ליום הגבר
לרגל יום הגבר הבינלאומי, מותג SCOOP יוצא במבצע של 1+1 במתנה על כל קולקציית הגברים סתיו-חורף 2022/23.
המבצע כולל את כל נעלי הגברים ממגפיים ועד מוקסינים,סניקרס, נעלי בית, מזוודות, תיקי עסקים ועוד ועוד.
המבצע בתוקף ביום הגבר בלבד ה-19/11/11 בכל סניפי רשת סקופ ברחבי הארץ.


לי קופר, צילום: עופר חג'יוב



לי קופר במבצע ליום הגבר הבינלאומי
לרגל חגיגות יום הגבר הבינלאומי, מותג לי קופר יוצא במבצע משתלם של 1+1 במתנה על דגמ"חים ופוטרים.
המבצע יערך בחנויות רשת LEE COOPER בין ה-13.11-21.11.


טרק מרקט, צילום: יח"צ



Trek Market במבצע לבלאק פריידיי ולסייבר מאנדיי
לרגל חגיגות הקניות בחודש נובמבר, מציעים ברשת הטיולים והמחנאות טרק מרקט מגוון מבצעים בכל סניפי הרשת.

בין המבצעים, תוכלו למצוא: 
שלישיית מזוודות טסלה קשיחות במבצע של 50% הנחה - בעלות של 525 ש"ח במקום 1055 ש"ח.
פוייקה עם רגליים במחיר של 223 ש"ח במקום 279 ש"ח.
30% הנחה עך הביגוד התרמי של המותג היטהולדרס, לדוגמה: ב-62 ש"ח במקום 89 ש"ח.
מעיל סופטשל של מותג TRESPSS דגם VANDER ב-174 ש"ח במקום 249 ש"ח.

המבצעים תקפים בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ: קניון כפר סבא הירוקה, מודיעין, דן טאון פתח תקווה, אילת על הטיילת וצומת צמח.
Trek Market היא רשת ייחודית הבאה להעניק חווית קנייה חדשנית ומשתלמת בחנויות מרווחות הממוקמות במרכזי קניות מובילים, בהתאם למודל אחיד וידידותי המעניק לצרכן חווית קנייה בינלאומית.


סקצ'רס, צילום: יח"צ חו"ל



בלאק פריידי בסקצ'רס
מותג הספורט והלייפסטייל מזמין אתכם להנות ממבצע לרגל הבלאק פריידי עם 25% הנחה על מגוון רחב של דגמי נעליים לנשים, גברים וילדים, החל מנעליים אופנתיות ועד נעליים מקצועיות, ועד 50% הנחה על ביגוש לנשים וגברים כ-חולצות, מכנסיים, סווטשרטים ועוד.
המבצע בתוקף בין ה-22-27.11, בחנויות הרשת ובאתר.
*לדגמים שבמבצע * ללא כפל מבצעים.


ריזרבד, צילום: אסף לוי



מבצעי בלאק פריידי בריזרבד
מותג Reserved מציע לרגל הבלאק פריידי מבצע של 25% הנחה על כל הקולקציה החדשה. בין פריטי הקולקציה תמצאו: חולצות, ג'ינסים, מעילים, שמלות ועוד ועוד.
המבצע מתקיים בחנויות הרשת ובאתר ריזרבד בין התאריכים ה-23-28.11.


קרטרס, צילום: אסף לוי



מותג קרטרס במבצע לבלאק פריידי
מותג האופנה לתינוקות וילדים carter's מציע מגוון מבצעים לבלאק פריידי:
בקניית 2 פריטים, מקבלים 4 פריטים נוספים במתנה (2+4 במתנה).
בנוסף, 35% הנחה על המוצר הראשון ו-50%% הנחה על המוצר השני במותג צעצועי ההתפתחות Skip Hop
המבצע מתקיים ברשת חנויות קרטרס - אושקוש וברשת חנויות H&O.
המבצע בין התאריכים ה-22-28.11.


H&O, צילום: תומר לופסקו



רשת H&O במבצע לבלאק פריידי
רשת H&O מזמינה אתכם להנות ממבצע בלאק פריידי של 2+4 במתנה (קונים שני פרטים ומקבלים 4 פריטים נוספים במתנה).
המבצע על אופנת נשים, גברים וילדים. בין הפריטים במבצעL שמלות, מכנסיים, חולצות פולו, מעילים, ג'קטים ועוד.
המבצע מתקיים ברשת H&O ובאתר הרשת, בין התאריכים ה-22-28.11.


ניין ווסט, צילום: גל ביטון



ניין ווסט במבצע לבלאק פריידי
מותג הנעליים והתיקים הבינלאומי NINE WEST, מציע לרגל הבלאק פריידיי מבצע של 30% הנחה על כל הפריטים בחנות ובאתר.
המבצע כולל את קולקציית ניין ווסט החדשה, עליה כתבתי לכם כאן, ביניהם: תיקים, סניקרס, נעלי בובה, נעליים, כפכפים ועוד.
המבצע מתקיים באתר האינטרנט של הרשת ובסניפי הרשת ברחבי הארץ, בין ה-23-28.11.22.


קניון עיר ימים, צילום: מוגו הפקות



קניון עיר ימים עם מבצעי בלאק פריידי ועד אייפונים חינם
קניון עיר ימים בנתניה מזמין אתכם לחגיגת מבצעים של עד 70% הנחה בחנויות הקניון עם הפתעות נוספות למבקרים.
ובנוסף תתקיים פעילות צילום מיוחדת בה מצטלמים במתחמי אינסטגרם עם מייצגים המפוזרים ברחבי הקניון (מייצג חד קרן, פנתר ואמבטיה עם בועות), משתפים ברשתות ושישה משתתפים יצירתיים יוכלו לזכות באייפון 14.

פעילות הצילום: 20-25.11
מבצעי בלאק פריידי: 20-28.11
כתובת: קניון עיר ימים, רחוב בני ברמן 2, נתניה.


קניון שער הצפון, צילום: קפה נאמן



קניון שער הצפון בחגיגה כפולה לבלאק פריידי וחנוכה
בחנויות הקניון תוכלו להנות ממבצעים של עד 70% הנחה ובנוסף ממתנה מתוקה לבחירה לקונים ב-249 ש"ח ומעלה - מארז 4 סופגניות עם ריבה של רולדין או 2 סופגניות מיוחדות של מאפה נאמן.
מבצעי הבלאק פריידי מתקיימים בין ה-20.30.11.
כתובת: קניון שער הצפון, דרך חיפה 30, קרית אתא.


מתנות מבצע קנה-קבל בקניון שבעת הכוכבים



קניון שבעת הכוכבים במבצעי בלאק פריידי
בקניון שבעת הכוכבים תוכלו להנות ממבצע של "קנה-קבל". במסגרת המבצע, לרוכשים ב-400 ש"ח ומעלה, יינתן שובר לבחירת מתנה: סט מגבות של ורדינון, סט כוסות יין של דומו, טוסטר לחיץ בהום סנטר או סכין שף ברשת דומו. המבצע לחברי מועדון ומצטרפים חדשים.
המבצע מתקיים ב-25.11 בלבד, שעות פעילות עמדת המתנות בקומת הכניסה: 10:00-14:00.
קניון שבעת הכוכבים הרצליה, חנייה חינם.



אסנס פרפיום במבצע לבלאק פריידי
בקניון שער הצפון ובאתר אסנס פרפיום, תוכלו להנות ממבצע לבלאק פריידי של עד 30% הנחה על מגוון מותגי בישום בינלאומיים כ- Byron, Royal Cown, Horatio ועוד.
דוגמה למחירים" בושם של Carine Roitfeld ב-629 ש"ח במקום 899 ש"ח, בושם Yvra ב-349 ש"ח במקום 499 ש"ח.
המבצע בתוקף בין ה-22-26.11.



רשת ג'נטלמן במבצעים לבלאק פריידיי
בסניפים ובאתר של רשת ג'נטלמן, תוכלו להנות ממבצעים של עד 30% הנחה על מגוון ארנקים, תכשיטים ושעוני יוקרה.
מחירים לדוגמה: ארנק ב-141 ש"ח במקום 189 ש"ח, שעון ב-1,766 ש"ח במקום 2,089 ש"ח, ששבש ב-179 ש"ח במקום 239 ש"ח.
המבצע בתוקף בין ה-25.30.11.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use