11/25/2022

חדש במדף - משחת שיניים ORAL B רעננות מעוררת - ביקורת

בס"ד

אורל בי 3D White Vitalizing Fresh



לאחר ששותים קפה, תה או שאר מיני משקים, השכבה החיצונית של השיניים זוכה לציפוי לא הכי נעים והולם, מה שבעצם גורם לכך שהשיניים לא יראו לבנות.

על משחות שיניים המלבינות אחרי כמה ימים כבר שמענו, אבל המשחה החדשה של ORAL B -אורל בי 3D White Vitalizing Fresh, היא חידוש השנה מבחינתי, וכבר נדבר גם על הביצוע.

3D White Vitalizing Fresh ORAL B



מותג היגיינת הפה ORAL B, מבית פרוקטר אנד גמבל הצרפתי, משיק בימים אלה משחת שיניים חדשנית, המבטיחה להלבין את השיניים כבר לאחר הצחצוח הראשון.
המשחה פותחה יחד עם רופאי שיניים, תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית הפועלת בשיטת ההלבנה הכפולה לשמירת רעננות הפה וחיוך נקי.

המשחה מבטיחה להסיר עד 87% מהכתמים הנמצאים על פני שטח השן, ומצויין כי מדובר בפורמולה ייחודית של אורל בי הבטוחה לאמייל (זגוגית) השן - הכיסוי החיצוני הדק של השן.

המשחה מגיעה באריזת 75 מ"ל ונמכרת בסופר פארם אונליין במחיר של 19.90 ש"ח. לרכישת המוצר, ליחצו כאן.

אז האם המשחה החדשה של אורל בי באמת מספקת את מה שהיא מבטיחה?
קיבלתי להתנסות את המשחה החדשה ולאחר שווידאתי את צבע השיניים שלי והצורך בהורדת הצבע הצהוב מהן, צחצחתי שיניים עם המשחה החדשה, וכבר לאחר הצחצוח הראשון הבחנתי בשינוי של ממש. השיניים זכו ללובן מצויין, וכל מה שהיה צריך זה רק צחצוח אחד, מדהים! הריח מרענן וטוב וסך הכל התרשמתי מהמשחה מאוד לטובה.

מדובר בפתרון ממש מוצלח למי שאין כסף להשקיע בטיפולי הלבנת שיניים או אינו מעוניין לעבור טיפולים שכאלו. וגם למי שיש אירוע חשוב, ורוצה לרענן את שיניו לקראת האירוע, זו בהחלט דרך מעולה לרענן את הפה ולחייך עם שיניים לבנות בלי שום פילטרים ובקלי קלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use