11/28/2022

חדש במדף - אבוקדו מוכן לאכילה בקופסאות מעוצבות של חקלאי גרנות

בס"ד

אבוקדו מגורר עם סלט



חברת גרנות המשווקת, מוכרת ומפיצה פירות וירקות לרשתות המזון, משווקת בימים אלה מוצר חדש לחנויות - אבוקדו בשל של חקלאי גרנות בקופסאות מעוצבות, המוכן לצריכה באופן מיידי.

אבוקדו בקופסה מעוצבת גרנות



חקלאי גרנות, הנחשבת לספקית האבוקדו הגדולה ביותר בשוק המקומי, עם מבחר זני אבוקדו המשווקים לאורך כל העונה, החלה לשווק אבוקדו הבשל ומוכן לאכילה באופן מיידי מזמן הרכישה. האבוקדו מגיע בקופסות מעוצבות עם 2-3 יחידות בכל קופסה, בהתאם לזן ולעונה.

בתחילה ישווק אבוקדו מזן אטינגר, הזן הפותח את עונת האבוקדו בישראל. מדובר בזן האהוב ביותר על הישראלים. בהמשך ישווקו זני אבוקדו נוספים: פוארטה, ארדיט ועוד, וגם אבוקדו מסוג האס, המוביל את הייצוא הישראלי של אבוקדו לחו"ל.

לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל חקלאי גרנות, מגמות הבריאות, הצמחונות והטבעונות העולמיות, המצויות בעלייה, מגדילות את נתח השוק של קהלים הצורכים אבוקדו באופן יומיומי. "זיהינו צורך אקוטי אצל הצרכן הישראלי, לרכוש ולצרוך אבוקדו מוכן ובשל לאכילה ולכך אנו מבקשים לתת מענה".



אבוקדו בקופסה גרנות


אבוקדו פרוס של חקלאי גרנות



צריכת אבוקדו נמצאת בעלייה מתמדת בעולם, כאשר על פי מחקרים לאבוקדו יתרונות רבים. הוא נחשב לשומן בריא עם כ-20% שמנים בעלי תכונות המונעות כולסטרול, תהליכי חמצון ומחלות לב.

באבוקדו תמצאו כמות רבה של ויטמינים, כאשר העיקרי שביניהם הוא ויטמין E הנחשב לנוגד חמצון חשוב ביותר המגן מפני נזקי חמצון, קרינה והרעלה. בנוסף, האבוקדו הוא בעל חלבון מלא, תודות להימצאות כל חומצות האמינו החיוניות והוא מכיל פחמימות, בעיקר סיבים תזונתיים שעוזרים למערכת העיכול.

האבוקדו עשיר באשלגן ודל נתרן, ובכך הוא מתאים לבעלי נטייה למחלות לב וכולסטרול, ויש בו גם ברזל, סידן, מגנזיום וויטמין C.

קיבלתי להתנסות את האבוקדו החדש של גרנות המגיע בקופסה מעוצבת ויפה, והוא היה בהחלט מעולה וטעים. רעיון מעולה למי שלא אוהב להמתין לזמן ההבשלה של האבוקדו ורוצה להתפנק באותו רגע. האבוקדו כשר בהשגחת הרב אפרתי ובד"צ העדה החרדית. מחיר מומלץ לצרכן נקבע על ידי רשתות השיווק.

חקלאי גרנות היא חברת שיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאיים. החברה נמצאת בבעלות החקלאים מהקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות. החברה מובילה בתעשיית האבוקדו בישראל עם כ-40,000 טון פירות לעונה, 70% מתוכם מועברים לייצוא. בית האריזה לאבוקדו של החברה הוא מהגדולים והמתקדמים בעולם עם חידושים וטכנולוגיות המוטמעות במקום מדי שנה בשנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use