1/26/2023

מתחם הבילוי AD Garden עד הלום מתחדש

בס"ד

מתחם AD GARDEN עד הלום



לאחרונה התקיים אירוע חגיגי לרגל השקתו המחודשת של המתחם המסחרי AD GARDEN בצומת עד הלום, באשדוד. המתחם המסחרי מבית קבוצת "תנופורט - ישפרו", משלב בתוכו מקומות בילוי ומסעדות, חנויות יבואן וחנויות צורך חיוניות, לצד שני אלמנטים ייחודיים במקום - היפרמרקט "העגלה הזולה" עם שוק פירות וירקות ענקי ומשתלה.

המרפסת הפנורמית במתחם עד גארדן עד הלום


מרפסת פנורמית AD GARDEN


מרפסת פנורמית לקיץ וחורף במתחם המסחרי אד גארדן


מרפסת פנורמית עם מקומות ישיבה במתחם מסחרי עד גארדן


קייטרינג באירוע השקת מתחם AD GARDEN עד הלום המחודש


קינוחים בהשקת מתחם AD GARDEN המתחדש



הגעתי להשקת המתחם המחודש, שזכה למתיחת פנים של ממש בהשקעה הנאמדת על כ-50 מיליון ש"ח. חברת תנופורט נדל"ן זיהו את המהפך המתחולל בעולם המסחר בשנים האחרונות, מהפך שצבר תאוצה בתקופת הקורונה, וגיבשו חזון ותפיסה חדשנית למתחם הקניות הוותיק ב-עד הלום. 

תחילה הגענו למרפסת הפנורמית המשקיפה אל כביש 4 השוקק חיים ולכל הירוק שמסביב, התכבדנו מכיבוד משובח ושמענו מישראל ויזל, מנהל הפיתוח העסקי של חברת הנדל"ן תנופורט. ישראל דיבר על מיקומו החשוב של המתחם - על כביש 4 העמוס, והקרבה לכל הערים באזור, כאשר המקום הכי רחוק - צומת בילו, הוא נסיעה של 18 דקות בלבד.

עוד הוא אמר כי: "הקונספט החדש של מתחם AD GARDEN הינו הסנונית הראשונה המייצגת את התפיסה העתידית למתחמי הקניות בעידן ה-ONLINE ובכוונת הקבוצה ליישמו גם במתחמי קניות נוספים של קבוצת 'תנופורט ישפרו', ובכך להיבדל ממרכזי המסחר המסורתיים".


משתלה מתחם AD GARDEN


משתלה מתחם AD GARDEN


משתלה מתחם AD GARDEN עד הלום


משתלה מתחם AD GARDEN עד הלום


משתלה מתחם AD GARDEN עד הלום



במתחם א.ד גארדן פועלות 3 תחנות דלק, וניתן להגיע אליו מצפון ומדרום, כאשר המקום מהווה תחנת עצירה ראשונה לבאים מראשון לציון לכיוון אשדוד ואשקלון. 
בנוסף למסעדות, חנויות, משחקיה וקירות טיפוס, תמצאו במקום משתלה המשתרעת על שטח של 2,000 מ"ר, המציעה שתילים, פרחים ומבחר פריטים לגינה, ובקרוב ממש ישולב במשתלה מתחם פוד טראקס (Food Trucks) - מתחם אוכל באווירה ירוקה ופרחונית.

הכניסה לסופר העגלה הזולה


עגלת ילדים בסופר העגלה הזולה


מבצעים בסופר העגלה הזולה


פלפלים העגלה הזולה


עולם היין העגלה הזולה


מחלקת סטוק העגלה הזולה עד גארדן


סופר עד גארדן


פרחים ונוי העגלה הזולה


מחלקת בשר העגלה הזולה


כלי בישול העגלה הזולה


מוצרי חשמל לבית העגלה הזולה


לקוחה מרוצה בהיפרמרקט העגלה הזולה
בתמונה: לקוחה מרוצה שערכה קניות בהיפרמרקט 



עוד נפתח ממש לאחרונה היפרמרקט "העגלה הזולה" המשתרע על שטח של כ-7,000 מ"ר. המקום בבעלות משפחת דוש, ש-אבי המשפחה החל דרכו כירקן, מהווה חווית קניות כוללנית - משוק פירות וירקות ענקי המשתרע על פני 1,000 מ"ר ועד מחלקות בשר, עופות, דגים, גבינות בכל סוגי הכשרויות, מחלקות סטוק, יין, פרחים ונוי, מוצרי חשמל ועוד.

הייתי חייבת לבדוק את המחירים במקום, ומבחינת מחירי הירקות מדובר בשוק של ממש, מחירים זולים ביותר עם סחורה משובחת. עוד בדקתי מוצרים אחרים שאני מכירה מהמחירים במרכז, וסך הכל יש כאן מבצעים ממש מעולים. לא הכל זול, אבל יש כאן הרבה מאוד דברים זולים ומשתלמים שממש שווה לקפוץ ולבדוק את המקום.

דוגמאות למחירים שראיתי ביום הפתיחה: פרינגלס 5.90 ש"ח, מלפפונים 1.80 ש"ח לקילו, שום מארז רביעייה 1.90 ש"ח, חבילת שוקולד ב-1 ש"ח (תוקף קצר), שמן קנולה 6.90 ש"ח, כרוב לבן 0.90 ש"ח לקילו, שק תפו"א לבן או אדום קטן 1.80 ש"ח לקילו, שוקו יטבתה 1 ליטר 2 ב-15.90 ש"ח, נוטרילון ב49.90 ש"ח, פילה מושט 14.90 ש"ח לקילו, צלי כתף קפוא 19.90 ש"ח לקילו, ועוד ועוד.


לחמניות 10 ב10 העגלה הזולה


בית מאפה דייזי בייקרי העגלה הזולה


קרואסונים בית מאפה דייזי בייקרי



לאחר התשלום בקופות, בין אם בחרתם לשלם בקופה עם קופאית או קופה עצמאית אוטומטית המקבלת מזומן, תפגשו בבית המאפה שבמקום - "דייזי בייקרי", המציע לחמניות 10 ב-10 ש"ח, דברי מאפה ועוגות. ולמי שיצא רב, יכול לאכול במסעדה הממוקמת מיד עם צאתכם מהסופר.

בשעות הערב ביום הפתיחה המקום היה מאוד עמוס ולקראת עשר כבר היה הרבה יותר רגוע. המחירים במקום באמת מפתיעים לטובה ואני מקווה שהם יישארו כך גם בהמשך.

מתחם א.ד גארדן עד הלום מהווה נקודת עצירה נפלאה לתושבי האזור המחפשים לקנות בזול, לנהגים המחפשים להתרענן וכל מי שרוצה להכיר מקום בילוי חדש, מתפתח וצומח.


בעלי קבוצת תנופורט
בתמונה: כידן דהרי, ישראל ויזל וירון אדיב 



מתחם AD Garden עד הלום משתייך לקבוצת תנופורט נדל"ן, אשר נמצאת בבעלות ירון אדיב וכידן דהרי. מתחם א.ד גארדן עד הלום משתרע על פני שטח של 22,000 מ"ר וכולל בתוכו תחנות דלק, שירותי דרך ובניין מסחרי בנוי בגודל של 30,000 מ"ר.
במתחם 600 מקומות חנייה, חלק מסביב לבניין וחלק בחניון עליון במפלסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use