2/13/2023

רשת סאקרה פותחת חנות קונספט חדשה לפורים 2023

בס"ד

סאקרה חנות קונספט לפורים 2023



מותג האופנה והטיפוח SACARA, משיק בימים אלו חנות קונספט חדשה במיוחד לרגל החג הכי צבעוני - חג הפורים. החנות החדשה נפתחת בהשקעה של כ- 150 אלף ש"ח בקניון הזהב בראשון לציון.



חנות סאקרה פורים


פסטיבל פורים סאקרה


מוצרי איפור לפורים סאקרה 2023


אייליינר סאקרה


איפור סאקרה לפורים


תכשיטים ואביזרים נוספים סאקרה



חנות הקונספט החווייתית לפורים תפעל לחודש ימים, החל מה-8.2, ותכלול את קולקציית פורים החדשה של מותג סאקרה לשנת 2023 עם מגוון פריטי איפור, טיפוח, תכשיטים ואקססוריז נוספים לכל הגילאים, המותאמים במיוחד לחג הפורים.

בין מאות הפריטים שיוסיפו לכם טאצ' נוסף לתחפושות הפורים, תמצאו פלטות איפור, עפרונות זוהרים, מארזי שבלונות לאיפור פנים, כובעים, מדבקות אבנים מיוחדות לפנים ולגוף, צבעי שיער וגוף, גליטרים בתפזורת, מברשות איפור לפנים ולגוף, צבעי פנים, קולקציית תכשיטים לתחפושות ועוד ועוד, כשהכל מוצע במחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס.

דוגמאות למחירים של מוצרים חדשים שמשיק המותג: סט צבעי איפור לפנים ולגוף החל מ-39.90 ש"ח, ג'ל נצנצים החל מ-12 ש"ח, מדבקות אבני חן לפנים ולגוף החל מ-10 ש"ח, נצנצים גליטר החל מ-6 ש"ח, תוספות שיער החל מ-24.90 ש"ח ועוד.


חנות סאקרה פורים 2023 קניון הזהב ראשון לציון


אביזרי נסיכות סאקרה



חנות הקונספט החדשה של סאקרה מעוצבת באווירה פורימית צבעונית וזוהרת, הנראית כמקום הלקוח מהאגדות, בהשראת הפסטיבלים הגדולים בעולם כ-קואצ'לה, ברנינג-מן, טומורולנד, במטרה להעניק ללקוח חוויית פורים מושלמת עם שילוב של אלמנטים של פירוטכניקה, תאורה חכמה ועוד.



נועה סול מתן עם מוצרי סאקרה


נויה דדון


נויה דדון באיפור פורים סאקרה


צלליות עיניים סאקרה


איפור סאקרה על נויה דדון



בתוך החנות תפגשו במסכי לדים המציגים סרטוני הדרכה לביצוע הלוקים מתוך הפקת ענק שצולמה עם הפרזנטורית אנה זק וברק שמיר, שנוצרה על ידי הקריאייטורית ויוצרת התוכן נועה סול מתן.

נועה סול מתן נכחה באירוע והדגימה בפנינו את השימוש במוצרי פורים החדשים של המותג על הדוגמנית המתחילה וביתו של הזמר אמיר דדון, נויה דדון בת ה-18.
נועה הציגה בפנינו איך בקלות ובמהירות אפשר לחפש מישהו רק באמצעות איפור, עם מדבקה פנים המעניקה מראה מרהיב ומגוון צלליות ונצנצים שמשדרגים את הלוק בלי מאמץ.


פלטת קשת סאקרה


צללית קשת גליטר



בין הפריטים שהושקו לחג הפורים, ניתן למצוא פלטת שימר / צללית קשת גליטר מדליקה. מדובר במוצר המגיע עם 2 מערכי צבעים שונים, בעל מרקם ג'ל נצנצים שמעניק את הטאץ' הסופי ללוק שאתם רוצים. השימוש מאוד קל והתוצאה מרהיבה. יש להשתמש עם ספוגית או מברשת מתאימה, לקבלת מראה אחיד ואטום ולהסרת האיפור, יש להשתמש בתחליב איפור. מחיר מומלץ לצרכן: 20 ש"ח.


מוצרי איפור סאקרה


לקים סאקרה


עם השקת חנות הקונספט הפורימית החדשה, יערכו ברשת סאקרה משלוחים של מוצרי פורים באמצעות אפליקציית WOLT (וולט). הרשת הגדילה את אזורי המכירה גם מחוץ לתל אביב, וניתן יהיה להזמין משלוחים גם לערים נוספים: פתח תקווה, רעננה, חיפה, בת ים, ראשון לציון, כפר סבא ונתניה.

איתי זמיר, מנכ"ל מותג SACARA, אמר: "חג פּוּרִים הפך להיות מזוהה עם המותג SACARA המציע מדי שנה קולקציות חדשות וייעודיות. גם השנה פיתחנו מוצרים חדשים שיעניקו מענה ללוקים שונים לכל הגילאים. החנות בראשון לציון היא בשורה לצרכן הישראלי: חנות קונספט חוויתית בה ניתן ליצור כל תחפושת באמצעות היצע המוצרים הרחב שפותח במיוחד לפורים, במחירים אטרקטיביים ונוחים ובאיכות בלתי מתפשרת".



חנות סאקרה פורים קניון הזהב
צילום: אלי אטיאס


חנות קונספט SACARA
כתובת: קניון הזהב, ראשון לציון - קומה א'
תאריכים: 8.2.23-8.3.23
שעות פעילות: א'-ה': 9:30-22:00, ו': 9:30-16:00, מוצ"ש: 20:20-23:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use