2/16/2023

מכשיר הטיפול החדשני של sofwave מגיע למודיעין

בס"ד

מכשיר הSOFWAVE במרפאתה של ד"ר ליאת אטס



המכשיר החדשני של Sofwave להרמת גבות, סנטר ומיצוק עור הפנים מגיע לנקודה שנייה ומרכזית בישראל - המרפאה הפרטית של ד"ר ליאת אטס-פוקס במודיעין.

SOFWAVE


החברה הישראלית סופווייב (Sofwave), המייצרת מכשור רפואי לטיפול בקמטים, חידוש, מיצוק ושיפור עור הפנים והצוואר, פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך בעולם הרפואה האסתטית, ומעכשיו ניתן להנות מהטיפול בנקודה נוספת, במרפאתה היוקרתית של ד"ר ליאת אטס-פוקס בעיר מודיעין-מכבים-רעות.

המכשיר של חברת SOFWAVE שהושק לאחרונה בישראל, הוא בעל טכנולוגיית אנטי אייג'ינג (SUPERB - Synchronous Ultrasound parallel beam) המבוססת על גלי אולטרסאונד ומאושרת על ידי הFDA. חימום מבוקר (60-70 מעלות) של המקום המטופל על ידי אנרגיית אולטרסאונד, פועל בעומק של 1.5 מ"מ לתוך שכבת הדרמיס, כך שנמנעת פגיעה של רקמות שומן, עצבים וכלי דם, ופעולה זו תורמת לייצור ושחזור מוגבר של קולגן ואלסטין טבעיים, חומרים העוזרים לשמור על מראה העור מוצק, מהודק ומופחת קמטים.


ד"ר אטס עם מכשיר הSOFWAVE



הטיפול החדשני במכשיר של חברת Sofwave מציע טיפול מהיר עד כשעה, שאינו פולשני, הנעשה בפגישה אחת או שתיים. הטיפול עוזר במיצוק עור הפנים וקו הלסת, הרמת הגבות והסנטר ושיפור נראות העור. הצלחת הטיפול אינה תלויה בסוג, איכות וצבע העור, והתוצאה המתקבלת של מתיחת העור, אפקטיבית לאורך זמן, ללא זמן החלמה וללא אדמומיות לאחר התהליך. תוצאות הטיפול אינן נראות על המקום, אלא החל מחודש לאחר הטיפול, והן יכולות להחזיק אפילו יותר משנה וחצי, הכל תלוי בגנטיקה של האדם.

המכשיר של Sofwave זכה בפרסים בינלאומיים יוקרתיים כ- Elle, Cosmopolitan shape , Newbeauty, והכרה מרופאים מומחים בינלאומיים המשתמשים בו לטיפול בקמטים והרמת גבות וסנטר, ועכשיו ניתן למצוא אותו לראשונה בעיר מודיעין במרפאתה של ד"ר ליאת אטס-פוקס, מומחית לאוקולופלסטיקה, מנתחת עיניים בכירה ומומחית לאסתטיקה רפואית - כירורגיה פלסטית של עפעפיים ופנים עליונות.

כמו כן, לאחרונה התקבל אישור FDA על טיפול לא פולשני לשיפור מראה הצלוליט בטווח הקצר. כל אישורי הFDA הונפקו לאחר שחברת סופווייב הוכיחה את יעילות ובטיחות המוצר במספר רב של מחקרים קליניים שבוצעו בידי מנתחים פלסטיים ודרמטולוגים מובילים בארצות הברית ואירופה.


נרות סגולים ועלון SOFWAVE


ד"ר ליאת אטס-פוקס, אמרה: "מכשיר האולטרסאונד בעל אישור FDA להרמת גבות והעלמת קמטוטים קטנים, ואפקטיבי במיוחד במיצוק בקו הלסת והצוואר. את התוצאות אפשר לראות החל מחודש לאחר הטיפול, ואחד היתרונות הגדולים זה שאין צורך בכלל בזמן החלמה. אני מתרגשת לבשר שהמכשיר הייחודי הגיע אלינו למרפאה."

עוד היא הוסיפה: "אני נרגשת להיות מהרופאות הראשונות בישראל המחזיקה במכשיר SOFWAVE שזוכה להצלחה רבה בניו יורק ובארה"ב". לדבריה: "כבר יש לי רשימת ממתינים ארוכה הכוללת אנשי/ות עסקים וסלבס המחכים לטיפול במכשיר החדשני".


מימין: ד"ר אטס ואנסטסיה, מנהלת המרפאה



ד"ר אטס סיימה באמירה כי: "המכשיר החדשני הושק לראשונה בארה"ב בדצמבר 2019 ומאז הספיק לזכות באהדת מובילי הדעה והרופאים המומחים בתחום. המכשיר הוצג לראשונה בכנס הבינלאומי לרפואה אסתטית והאנטי-אייג'ינג שנערך לפני כשבועיים בתל אביב, במסגרתו נחשפנו לרופאים ומומחים מארה"ב בעלי שם בתחום האסתטיקה אשר משתמשים במכשיר כבר למעלה משנה".


בר מאירוע השקת SOFWAVE מודיעין


עלי גפן ביוגורט


ד"ר ליאת אטס ובעלה בנימין פוקס
ד"ר ליאת אטס ובעלה בנימין פוקס, מנהל מחלקת ריאות בבי"ח אסף הרופא



ליאורה סלע ד"ר אטס וסגן ראש העיר מודיעין
מימין: ליאורה סלע, אמה של רותם סלע, ד"ר ליאת אטס וסגן ראש עיריית מודיעין אלעד שמעונביץ'



השקת המכשיר החדש התקיימה לאחרונה במרפאתה של ד"ר ליאת אטס במודיעין, ולצד מינגלינג וכיבוד, נכחו באירוע גם ליאורה סלע, אמה של רותם סלע, סגן ראש עיריית מודיעין אלעד שמעונביץ' ובעלה של ד"ר אטס - פרופסור בנימין פוקס, מנהל מחלקת ריאות באסף הרופא.

מחיר הטיפול, כיאה לטיפולים מסוג זה, אינו זול, אך למי שחשוב לשמור על מראה פנים וצוואר מוצק, הדוק ומופחת קמטים בצורה שאינה פולשנית וללא זמן התאוששות, זו בהחלט אופציה טובה.

מחיר הטיפול הכולל את יום הטיפול וביקורת עם תיקונים, במידת הצורך, עולה כ-8,000 ש"ח (תלוי באזור הפנים) ולחודש הקרוב ניתן להנות ממחיר מבצע של כ-6,500 ש"ח.


המרפאה מודיעין של ד"ר ליאת אטס


לתיאום וייעוץ:
ד"ר ליאת אטס-פוקס
טלפון: 054-9755980
המרפאה, מרכז רננים, מודיעין-מכבים-רעות (חנייה חינמית צמודה למקום)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use