6/25/2023

מוזיאון האשליות בנמל תל אביב פותח את עונת הקיץ

בס"ד

מוזיאון האשליות בנמל תל אביב



יצא לי לבקר בהרבה מוזיאונים, כאלו שפחות מעניינים וכאלו שממש מוצלחים, אך מוזיאון האשליות בנמל תל אביב הוא בליגה אחרת לחלוטין. כמות ההנאה והצחוקים שצברנו במקום בשעה, היא פשוט מדהימה. 

אשליית אינסוף מוזיאון האשליות בנמל תל אביב


מוזיאון האשליות בנמל תל אביב


אשליית איימס מוזיאון האשליות בנמל תל אביב



מוזיאון האשליות החל כפרויקט ייחודי של שני יזמים מקרואטיה, ודי מהר הפך להצלחה מסחררת עם 40 מוזיאונים ברחבי העולם. בכל מיקום בו נפתח המוזיאון, בין אם זה במדריד, ניו יורק, דובאי ושנחאי, זכה המוזיאון להצלחה כבירה, ועם נחיתת המוזיאון בישראל כבר ביקרו מעל 250 אלף מבקרים!

הייחודיות של המוזיאון היא השילוב המוצלח בין שעשוע וחוויה, ללמידה בצורה קלילה וכיפית. מאחורי כל אשליה שתפגשו במוזיאון, תוכלו ללמוד מה עומד מאחוריה. האשליות מתעתעות במוח, מבלבלות, מגניבות וכל כך מסקרנות איך דברים כאלו פשוטים הם לא כמו שהם נראים. החוויה כל כך מוחשית וכיפית, שלמידת מגוון חוקים פיזיקליים הופכת לקלה ומהנה ביותר. 

ואם מחפשים אפילו להתעמק יותר, המיצגים השונים במוזיאון מלמדים אותנו גם הרבה מעבר - איך משינוי קל בזווית, מהתבוננות מצד אחר, דברים נראים אחרת לחלוטין - כדוגמת הכיסא שנראה מפורק לחלוטין ועם תזוזה קלה הצידה נראה שלם ויציב.


מוזיאון האשליות בנמל תל אביב


מוזיאון האשליות בנמל תל אביב


מוזיאון האשליות בנמל תל אביב קליידוסקופ



אנחנו ביקרנו במוזיאון כשעה, כחלק מסיור חשיפה לקראת חופשת הקיץ הקרבה, ועם זאת עדיין לא ראינו הכל. מאוד מומלץ להקדיש למקום זמן, ולהנות מכל האשליות והצילומים המדליקים שניתן לצלם כמעט בכל פינה, היוצרים חוויה בלתי נשכחת! מעמידה על הראש בלי מאמץ ועד הרגשה כמו גוליבר, כשהכל תוכלו לתעד ולתפוס היטב בעין המצלמה.

בין האשליות שתפגשו ותתנסו בהן במוזיאון, ניתן למנות: אשליות גובה, אשליית אינסוף, אשליית ריחוף, אשליות היפוך, אשליות אופטיות ועוד מלא אשליות מדליקות נוספות שלא כדאי להחמיץ.

הביקור במוזיאון מתאים לכל האוכלוסיות, מחילונים ועד חרדים, ופשוט מושלם לכל המשפחה! אז בין אם אתם רוצים לבקר במוזיאון להנאתכם, או מחפשים אימון טוב למוח, שכן ביקור במוזיאון מכונה "שיעור כושר למוח" על ידי מומחים, מומלץ מאוד לבקר במקום.

לאחר הביקור, תוכלו להנות ממגוון של מזכרות מדליקות ומתעתעות, בחנות המזכרות הממוקמת בכניסה למוזיאון.


חנות מזכרות מוזיאון האשליות בנמל תל אביב



חנות מזכרות מוזיאון האשליות בנמל תל אביב



מוזיאון האשליות
כתובת: נמל תל אביב, מתחם צפוני, ביתן 26.
משך הביקור: כשעה. 
כמות המבקרים מוגבלת מדי יום, לכן מומלץ להזמין מקומות מראש.
מחיר: 99 ש"ח לכרטיס (ילד מגיל 4 חייב בכרטיס)
ישנם מבצעים למשפחות, הטבות במועדוני צרכנות וחברות אשראי.
לרכישה: באתר האונליין טיקטמסטר ישראל, ליחצו כאן.
חנייה: בשפע בנמל, בתשלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use