6/13/2023

הושקו הסניף המושקע ביותר של נייקי ושדרת הקניות החדשה בעופר בילו סנטר

בס"ד

שדרת עופר בילו סנטר החדשה



מתחם האאוטלט הענקי - עופר בילו סנטר אאוטלט, מתחדש עם שדרת חנויות חדשה וחנות נייקי מהמושקעות ביותר שתראו.

מתחם עופר בילו סנטר אאוטלט בקרית עקרון, מאכלס במקום אחד את מיטב המותגים, במחירים משתלמים ואיכות מעולה, כאשר מהמבצעים ניתן להנות לאורך כל השנה ולא רק בסופי עונות. 

השקת שדרת עופר בילו סנטר החדשה


השקת שדרת עופר בילו סנטר החדשה


השקת שדרת עופר בילו סנטר החדשה



לפני כשבוע נערכה השקה חגיגית לשדרת החנויות החדשה במתחם הקניות של עופר בילו סנטר אאוטלט, מבית קבוצת קניוני עופר, בהשקעה הנאמדת בכ-65 מיליון ש"ח. בשדרת הקניות החדשה המשתרעת על פני שטח כולל של כ-7,500 מ"ר, נפתחו חנויות של מותגי אופנה ובית המציעים מחלקות אאוטלט עם הנחות של עד 70% הנחה על מוצרים וקולקציות חדשות.

השקת שדרת עופר בילו סנטר החדשה


השקת שדרת עופר בילו סנטר החדשה



בין החנויות החדשות שנפתחו בשדרה החדשה, ניתן למנות את:
Razili - חנות האאוטלט הראשונה של מותג האופנה רזילי, המציע מגוון פריטי לבוש והנעלה במחירים הנעים בין 49.90 ועד 399 ש"ח.
ספייסז - חנות כלי בית עם סניף שכולו במחירי אאוטלט, המתפרש על שטח של כ-400 מ"ר.
דלתא - החנות שהייתה קיימת במתחם, עברה לשדרה החדשה עם עיצוב חדשני.
FEMINA - סניף פמינה עם מבצעים של עד 70% הנחה על כל מחלקת האאוטלט.
פיקס - חנות עם מגוון פריטי הלבשה לנשים בלבד, המשתרעת על פני שטח של 200 מ"ר.
Nike Unite - סניף האאוטלט המושקע ביותר של מותג נייקי בישראל.



סניף האאוטלט המושקע ביותר של מותג נייקי בישראל


סניף אאוטלט נייקי ישראל


סניף אאוטלט נייקי ישראל


סניף אאוטלט נייקי ישראל


סניף אאוטלט נייקי ישראל




לאחר כיבוד, מינגלינג ומספר דברי פתיחה, הלכתי להציץ בחנות הנייקי החדשה שנפתחה במתחם. כסף רב הושקע בסניף האאוטלט של נייקי יונייט במתחם עופר בילו סנטר אאוטלט, עם השקעה הנאמדת על כ-21 מיליון ש"ח וסניף המתפרש על שטח של כ-1,400 מ"ר.

הסניף שעוצב על פי הקונספט החדש של חנויות נייקי העולמית, מציע חווית קניות בניחוח חו"ל, עם סניף מרווח ויפהפה, המציע מחירים טובים מאוד עבור המותג הנחשק. בסניף תמצאו מחלקות למידות גדולות, מחלקות מתמחות לנשים, גברים וילדים, סימפלים מיוחדים ודגמים בעיצובים בלעדיים של AIR JORDAN.



סניף אאוטלט נייקי ישראל


סניף אאוטלט נייקי ישראל


סניף אאוטלט נייק ישראל


סניף אאוטלט נייק ישראל NIKE



חנות נייק החדשה בעופר בילו סנטר אאוטלט מציעה לאורך כל השנה מבצעים של עד 50% הנחה על מגוון הפריטים בחנות, כולל על עיצובים אייקוניים, כדוגמת: נעלי גברים JORDAN ACCESS במחיר של 265 ש"ח בלבד! , טייץ יוגה נייקי לנשים ב-135 ש"ח, סט נייקי ילדות מכנס ב-74.90 ש"ח ועוד.



השקת שדרת עופר בילו סנטר החדשה


עומר אוגולניק, מנכ"ל פעילות קניוני עופר, אמר כי: "עופר בילו סנטר הינו האאוטלט הגדול והמוביל בישראל. אנו פועלים באופן מתמיד לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות המתחם ולהעצים את חווית הקניה בו עם המותגים המובילים בישראל ובעולם. השדרה החדשה נפתחה כחלק מאסטרטגיית המתחם להמשיך ולהוות מוקד מרכזי בישראל לחנויות אאוטלט של מותגים עדכניים ומבוקשים. פתיחת השדרה החדשה אפשרה לנו לצרף לתמהיל החנויות מגוון גדול של מותגים נוספים".

עוד הוא הוסיף כי: "במסגרת זו נעשו בשנה האחרונה עבודות פיתוח נרחבות, לטובת הקמת השדרה החדשה הכוללות בין היתר בניית מדרכות חדשות, שיפור ושדרוג התשתיות, תאורה, שילוט, חיפויים, גגונים, מעגלי תנועה, שדרוג תנועת הרכבים, הוספת כ-300 מקומות חניה ,חיבור המתחם החדש לקיים ועוד".

לירון חיים, מנכ"לית עופר בילו סנטר, אמרה: "אנו נמשיך להביא למתחם חנויות אאוטלט של מותגים חווייתיים ונחשקים מהמובילים בעולם, שהצרכן הישראלי אוהב, במטרה להמשיך ולרגש את קהל המבקרים ובכך להמשיך ולשמר את עופר בילו סנטר "כמתחם האאוטלט המוביל בישראל".

מתחם עופר בילו סנטר OUTLET הוא מרכז קניות לכל המשפחה המציע כ-180 חנויות, ממותגי אופנה נחשבים כאמריקן איגל, גולברי ואדידס ועד כלי בית, בגדי ילדים, אוכל ועוד.
מתחם הקניות הפתוח בעופר בילו סנטר מציע שפע של חנייה, ללא עלות, עם דרכים נגישות עבור נכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use