7/06/2023

זוכי מוצר השנה 2023 - סקירה מפורטת

בס"ד

מוצר השנה 2023



הבטחתי לתת לכם הצצה לתיק מוצר השנה 2023 שקיבלתי לסיקור, וקצת לקח לי זמן כי רציתי לנסות ממנו כמה שיותר דברים, על מנת להביא לכם חוות דעת אישית שלי.

אם פספסתם את הכתבה הקודמת שלי על טקס זוכי פרס מוצר השנה 2023 או שאתם לא מכירים את פרסי מוצר השנה,  מדובר בפרס המוענק למוצרים ושירותים החדשניים ביותר בתחומם.

מוצר השנה 2023 שלגוני 99 קלוריות



אותם מוצרים ושירותים עוברים תהליך מוקפד, המנוהל בפיקוח חברת מוצר השנה העולמית, על ידי מכון המחקר הבינלאומי נילסן, והזוכים זכאים להשתמש בלוגו מוצר השנה האדום והמוכר. 25 הזוכים בפרס מגיעים ממגוון קטגוריות, מאוכל ועד ביוטי ואלקטרוניקה.

מבין מוצרי המזון הזוכים, יצא לי לנסות את שלגוני גלידות נסטלה המגיעים עם 99 קלוריות לשלגון. השלגונים מגיעים במארזים ב-3 טעמים, כאשר בכל מארז יש 5 יחידות.

קיבלתי שני טעמים לסיקור: פיסטוק ותות, והייתי חייבת להשלים ולקחת גם את טעם האייס קפה, שהאמת שכבר בעבר יצא לי לקנות ואהבתי.


מוצר השנה 2023 שלגוני נסטלה 99 קלוריות



הטעמים בסדרת שלגוני 99 קלוריות ליחידה הם:
טעם אייס קפה וריפל אספרסו עם שוקולד חלב ושברי פקאן מקורמלים.
טעם מסקרפונה תות עם שוקולד לבן ושברי עוגיות בטעם חמאה.
טעם פיסטוק עם שוקולד לבן ושברי פיסטוק.

שלושת הטעמים מוצלחים, כאשר מתוכם במיוחד אהבתי את האייס קפה שממש מזכיר טעם של אייס קפה עם ציפוי שוקולד חלב נפלא.
טעם התות גם כן היה נפלא עם ניחוח מובהק וטעם נפלא של תות, וטעם הפיסטוק אומנם פחות הורגש כמו פיסטוק, אך גם כן היה מאוד טעים.


מוצר השנה 2023 צ'יפס בטטה


מוצר השנה 2023 צ'יפס בטטה



עוד יצא לי לנסות את הצ'יפס בטטה זיגזג  של מותג אריסטו קראנץ' מבית מוצרי איכות אמריקאיים. המוצר הזה גם כן לא היה זר לי, כי כבר בעבר יצא לי לרכוש אותו מספר פעמים והוא בהחלט מעולה. בסדרת מוצרי הפרימיום של אריסטו קראנץ' ניתן למצוא גם צ'יפס בטטה רגיל וטבעות בצל. אני בטוחה שצ'יפס הבטטה הרגיל מוצלח בדיוק כמו הזיגזג, ועל טבעות הבצל אני מאוד ממליצה מניסיון אישי, שכן גם אותם  יוצא לי לרכוש מדי פעם.

מוצר השנה 2023 קופסאות שימורי עגבניות יכין



קופסאות השימורים של מותג יכין מבית זלנכל בע"מ מאוד נוחות לשימוש, תודות לפותחן המובנה על האריזה, שומרות על טרית המוצרים בלא צורך בחומרים משמרים ומהוות דרך נפלאה לקיצור זמנים במטבח.

מותג יכין מציע שתי סדרות של מוצרים שזכו בפרס מוצר השנה - הסדרה הראשונה היא סדרת 100% עגבניות, שהייחודיות שלה בארץ ובעולם! היא שילוב של פי 3 ליקופן. הסדרה מגיעה ללא מלח, ללא סוכר, ללא חומרים משמרים ועשויה, כאמור, מ-100% עגבניות.


פסטה עם רוטב פסטה יכין זוכה מוצר השנה



הסדרה השנייה נקראת הסדרה הישראלית, ומציעה מגוון של רטבים מוכנים לשימוש באריזת פח חדשנית וצרה, שהינה גם ידידותית לסביבה וגם קלה יותר לפתיחה. בסדרה הישראלית קיבלה להתנסות מספר רטבים: רוטב לפסטה, רוטב לשקשוקה, רוטב לקובה סלק ורוטב לקציצות.

יצא לי להתנסות ברוטב השקשוקה שהניב שקשוקה נפלאה, ברוטב הקובה להכנת דג שיצא ממש טעים וברוטב הפסטה למנת פסטה מהירת הכנה ומוצלחת.


מוצר השנה 2023 של אמברוזיה סופהרב בע"מ



בתחום תוספי התזונה, קיבלתי להתנסות מוצר מסדרת המוצרים זוכי פרס מוצר השנה 2023 של אמברוזיה סופהרב בע"מ - סדרת תוספי תזונה בגומי לעיסה (Tab in gum). קיבלתי להתנסות את הוויטמין D המגיע כגומי לעיסה, אולם טרם יצא לי לנסות אותו. מה שכן יצא לי כבר לנסות מהסדרה המעולה הזו של מותג Supherb זה את וויטמין הB12. פשוט כיף של רעיון, במיוחד למי שאוהב ללעוס מסטיקים - גם נהנים ממסטיק וגם מרוויחים וויטמינים על הדרך.

למותג סופהרב תוסף תזונה נוסף שזכה בפרס מוצר השנה לשנת 2023 - Beauty 360 - מדובר בתוסף תזונה הנותן מענה מקיף הן לשיער, לעור ולציפורניים, תודות לפורמולה ייחודית עם פטנט biocell, קומפלקס קולגן וחומצה היאלורונית, שיעילותו בשיפור מראה העור הוכחה במחקרים קליניים.


מותג קיוומא זוכי מוצר השנה 2023



מותג קיוומא שזכה גם שנה שעברה עם מגוון מוצרים, זוכה שוב בפרס מוצר השנה, ובצדק, עם מגוון רב של מוצרים וחידושים, ביניהם מגבוני העיניים של קליר אפ המעולים ונוחים לשימוש, טיפות עיניים המסייעות נגד יובש ועוד, ודקפינול שבאמת עוזר כשיש כאבים בחניכיים (על כל בעיה, מומלץ קודם לגשת לרופא ולטפל בבעיה מהשורש).


זוכי מוצר השנה 2023 ממרח SWEETANGO



מוצרים נוספים שהגיעו בתיק מוצר השנה לשנת 2023:
סדרת הממרחים מבית SWEETANGO המגיעים בטעם חלווה פיסטוק שקיבלתי להתנסות ועוד טעם שקיים בשוק - אגוזי לוז. אנשים החולים בסוכרת, יודעים עד כמה חשוב לצרוך את תחליף הסוכר הנכון. ישנם בשוק מלא תחליפי סוכר, אך רבים מהם מזיקים יותר מאשר סוכר רגיל, והבנתי כי תחליפי הסוכר בסוויטנגו מומלצים לסוכרתיים, אז זו בשורה נפלאה לחולי סכרת.

הממרחים דלי פחמימות, כאשר בממרח השוקולד אגוזי לוז יש 92% פחות סוכר ו-35% פחות קלוריות, והוא אינו מכיל שמן דקלים, אלא עשוי מחמאת קקאו אמיתית.
ממרח החלווה פיסטוק מכיל 97% פחות סוכר, 33% פחות קלוריות עם טחינה ושברי פיסטוק.


זוכי מוצר השנה 2023 טבעונית פטה ויולייף



הטבעונית בסגנון פטה יוונית של VIOLIFE - עם התפתחות מוצרי הטבעונות, ומלא תחליפי גבינה שמרגישים, גם אם אל בדיוק כמו המקור, אבל מאוד קרוב, אין לי ספק כי גבינת הפטה היוונית הטבעונית של ויולייף תהיה משובחת (ואשתדל לבדוק אותה בהקדם ולעדכן את הכתבה פה עם חוות דעת אותנטית שלי). המותג זכה גם עם ממרחמאה מהצומח - VIOBLOCK.


זוכי מוצר השנה 2023 URIEL STRAP4U



STRAP4U מבית URIEL - מוצר חדשני העשוי סיליקון ובעל פטנט רשום העוזר לקבע את האצבעות במצבים של שבר, נקע או כאבי מפרקים וחבלות. המוצר מותאם גם לכפות הידיים וגם לכפות הרגליים, הוא היפואלרגני ושמיש גם עבור מבוגרים וגם עבור ילדים, עם אפשרות להתאמת המידה בקלות.


קולקציית הקפסולה אנה זק וסקארה זוכי מוצר השנה 2023



קולקציית הקפסולה של SACARA ו-אנה זק - זוהי פעם ראשונה שזוכה קולקצייה שלמה בפרס מוצר השנה, ומדובר גם בזוכה היחידה בקטגוריית האיפור. מדובר בקולקציה שפותחה בשיתוף עם זמרת הפופ האהובה אנה זק, על פי הסטייל והסגנון האישי של אנה, שזכתה לאהדה רבה בקרב הצרכניות.


זוכי מוצר השנה 2023



ומוצר אחד שלא קיבלתי לסיקור, אך נשמע ממש מבטיח הוא בר המים נועם 2 היברידי - מדובר בבר מים המותאם לשומרי שבת עם מים חמים וקרים לשבת וחג. בר המים נכנס למצב שבת וחג באופן אוטומטי, ללא צורך בהתעסקות ומצב של שכחה ("העברת את הבר מים למצב שבת?") עם חסכון בחשמל, כיוון טמפרטורת המים החמים והקרים, לחצני טאצ' וידיות ברז לשימוש בשבת ועיצוב אלגנטי.


תיק זוכי פרס מוצר השנה 2023



זוכים נוספים בפרס מוצר השנה לשנת 2023 - 
אמישראגז - גרילי BROIL KING, גרילים מבית המותג הקנדי, בעלי הצתה אלקטרונית, מערכת צלייה עם מקרנים המחממים באופן אחיד את כל משטח הצלייה ורשתות צלייה יצוקות.

בנק הפועלים
אפליקציית פועלים לעסקים - ניהול החשבונות העסקיים וההשקעות בדרך קלה ונגישה.

מערכת המסחר פועלים MyTrade - מערכת מתקדמת למתחילים ועד מקצועיים, למסחר במניות, אג"ח וכלים מקצועיים נוספים ללא עלות.

המרכז לצמיחה פיננסית - מיזם חברתי של בנק הפועלים, עבור לקוחות מכל הבנקים, הנועד לקדם את החינוך הפיננסי בישראל, במטרה לאפשר להם לקבל להתנהל בצורה נכונה. המידע מועבר בעברית וערבית וגם גרסה מותאמת לאוכלוסייה החרדית, והינו ללא עלות.

בנק מגוון ללקוחות מגוונים - הרבה גוונים, בנק אחד - לקוחות ועובדים מכל קשת האוכלוסיה בישראל.

ליברה - חברת ביטוח הרכב הראשונה שפיתחה מודל המאפשר להתאים את המחיר למבוטח, בהתאם לק"מ וערכים נוספים, לצד נוחות המתבטאת בממשק דיגיטלי המאפשר לבצע מגוון פעולות באופן עצמאי בקלות ויעילות.

הבנק הבינלאומי - תוכנית ההטבות Beyond - תוכנית ההטבות של ביונד המציעה מגוון של חוויות והטבות, מהם ניתן להנות עם נקודות אותן ניתן לראות באפליקציית הבנק, ולממש באתר BEYOND.


מימון ישיר - שירות מציאת רכב - שירות חינמי המחבר בין מחפשי רכב לרכבים, המשלב כמה גורמים למציאת הרכב המתאים ביותר לצרכן.

המילטון חשמל ואלקטרוניקה בע"מ
מכונת תספורת WAHL MAGIC Clip - מכונת תספורת הפועלת באמצעות סוללה נטעמת או בחיבור לחשמל, עם סוללת ליתיום המספיקה לשימוש של 100 דקות עם 8 מסרקי פרימיום בעלי אורך הנע בין 1.5 מ"מ ל-25 מ"מ.

כיריים גז עם טיימר MIDEA דגם 60GH096 - כיריים גז בעלי 4 מבערים עם טיימר מובנה לכיבוי כל אחד מהמבערים בנפרד. אפשרות לבישול כמה סירים יחד, כל אחד לזמן שונה. חיישני בטיחות לניתוק אוטומטי של הגז אם להבה נכבית ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use