4/08/2024

בית האופנה GOLBARY עם קולקציית הקפסולה הראשונה של אילנית לוי

בס"ד

בית האופנה GOLBARY עם קולקציית הקפסולה הראשונה של אילנית לוי



מנחת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי, המשמשת זו העונה התשיעית כפרזנטורית GOLBARY, יוצאת בשיתוף פעולה עם בית האופנה, במסגרתו היא משיקה את קולקציית הקפסולה הראשונה החתומה על שמה. 

בית האופנה GOLBARY עם קולקציית הקפסולה הראשונה של אילנית לוי



הקולקציה החדשה אותה עיצבה אילנית לוי, תושק בסניפי גולברי ובאתר האונליין, ותציע מבחר פריטים המתאפיינים בשיק ותחכום עם דגש על טרנדים מדוייקים המשלבים את העדפותיה של אילנית, ובכך מעניקים נגיעה מהסטייל של אילנית, הנע בין אשת קריירה לאימהות ומשפחה.

אילנית לוי על השקת הקולקצייה שלה: "נכון אנשים תמיד אומרים לנו לצאת מהקופסה? אל תקשיבו להם! הדברים הכי כיפיים בעולם מגיעים בתוך קופסה: שוקולדים,  תכשיטים, הפתעות ועוד.  יש דבר יותר מרגש מאנבוקסינג? למשל הקולקציה החדשה המשותפת לגולברי ולי... אני מתה עליה. אל תיתנו לאחרים להגיד לכן מה לעשות. תיכנסו, תצאו, תעשו מה שאתן רוצות. חיים רק פעם אחת. הקולקציה החדשה שלי עכשיו בגולברי בסניפים ובאתר".


בית האופנה GOLBARY עם קולקציית הקפסולה הראשונה של אילנית לוי



הקולקציה החדשה של אילנית שתכלול 25 פריטים שונים, תגיע בקופסאות מעוצבות המץאימות גם כמתנה, ותכלול פריטים כווסטים קצרים, חליפות סאטן, חולצות פסים, ג'קטים בצבעים רכים לרגל בוא האביב וכן אוברול לבן מחוייט שמושלם לאביב, לחג ולכל אירוע.

בקולקציה החדשה תמצאו גם מגוון של פריטי ג'ינס, ממכנסי ג'ינס בגזרות רחבות ועד אוברולים בעלי שרוולים תפוחים וכיסים, המתאים גם ליציאה בערב. כמו כן, תמצאו כאח חולצת ג'ינס המשלבת כיסים בגזרה המותאמת לגוף.

עוד תמצאו כאן שמלה בגוון ורוד פסטל, בעלת קווי מתאר שת הגוף עם כיווצים בפרונט, וסט מחוייט בגוון קרמי המתאים ללוק אביבי וקיצי כאחד, אותו ניתן לשלב עם מכנס רחב לבן או ג'ינס בהיר.

בגזרת המכנסיים תמצאו כאן מכנסי דריל לבנים בגזרה רחבה המשולבים בחגורת מותן, מכנסי ג'ינס קצרים בעלי כיסים רחבים בחלק הקדמי, לנוחות מקסימלית עם שילוב של חגורת גומי וכיווצים במותן ומכנסיים קצרים לבנים עם חגורת חבל למראה קיצי קליל, שאיתם ניתן לשלב ז'קט קיצי בצבעי פסטל, המותאם לעונה החמה תודטת לכך שהוא עשוי מבד קליל ורך על הגוף עם כיווצים בשרוולים.


בית האופנה GOLBARY עם קולקציית הקפסולה הראשונה של אילנית לוי



קולקציית הקפסולה של אילנית תכלול גם חליפת סטן במראה יוקרתי, רך ונשפך עם דפוס קייצי על רקע תכלת מרענן. החליפה מושלמת לימי עבודה הכוללים פגישות וכן לשעות הערב בשילוב נעלי עקב.

    
לצד פריטי הלבוש, מציעה אילנית אקססוריז משלים בדמות שני תיקי קש מעוצבים:  תיק  צד המשלב פרנזים ומתאים ליום יום הקייצי, ו-תיק קש קלאץ' – המתאים לערב או לכל בילוי. 

דוגמאות של מחירים לצרכן: 
אוברול לבן -  499.90 ₪ 
שמלה כתפיות  ורוד עתיק  -  349.90 ₪ 
וסט פשתן צבע  אבן  -  249.90 ₪ 
 חולצה דפוס בנדנה  -  249.90 ₪ 
 אוברול ג'ינס בהיר  -  549.90 ₪ 
חולצה ג'ינס קצרה  -  299.90 ₪ 
מכנס ג'ינס מתרחב    -  299.90 ₪ 
חולצה מכופתרת פסים  -  249.90 ₪ 
 וסט פשתן  -  249.90 ₪ 
מכנסי פשתן  -  299.90 ₪ 
חולצה דפוס ברבורים  -  249.90 ₪ 
מכנסי דפוס ברבורים  -  199.90 ₪ 
גופיית  סטן תחרה  -  129.90 ₪ 
ג'קט כיווץ בשרוול  -  399.90 ₪ 
ג'ינס ברך  -  249.90 ₪ 
חולצה מחויטת פסים  -  249.90 ₪ 
ג'ינס חגורה כיסים  -  299.90 ₪ 
תיק קש טבעי - 249.90 ₪
תיק קלאץ -   229.90 ₪

לינק קישור לאתר לקטגוריה של אילנית לוי כאן.
קרדיט צילומים: שי יחזקאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use