4/16/2024

חידוש מהפכני של Avene להגנה מהשמש

בס"ד

חידוש מהפכני של Avene להגנה מהשמש



הקיץ כבר ממש אוטוטו כאן, וכבר חווינו שבוע שרב בעיצומו של האביב, וזה בדיוק הזמן להתחיל להצטייד במוצרי הגנה נגד השמש הקופחת (ואם לדייק, אז גם בחורף יש זמנים שחשוב ביותר להקפיד על כך).

וכאן יש חידוש של ממש בתחום עם מוצר חדש מבית מותג AVENE - מסנן קרינה חדש מהשמש - מסנן TRIASORB, שחוץ מהגנה נגד קרני UVA ו-UVB, הוא מגן גם מפני אור כחול, מעבר לקרני UV עד 450 ננומטר.

חידוש מהפכני של Avene להגנה מהשמש



מסנן TRIASORB הוא בעל פטנט מדעי, שהושק לאחר 20 שנות מחקר ופיתוח בידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה. המסנן מעניק הגנה אופטימלית נגד קרני ה-UVA, ה-UVB וקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות האור.

קרינת האור הכחול - למה כדאי להתגונן מפניה
קרינת האור הכחול היא הקרינה החזקה ביותר. לרוב מדברים על קרינת אור כחול הנפלטת ממסכי מחשב וסמארטפונים, אך החשיפה העיקרית לקרינת האור הכחול היא דווקא מהשמש.

מחקרים חדשים מראים כי קרינת האור הכחול, מזיקה לעור וגורמת להתפתחות פיגמנטציה, אובדן הגמישות ולהזדקנות מואצת של העור.

תכונותיו של קרם ההגנה של  AVENE
*בעל מרקם שאינו מורגש על העור, אינו שומני ואינו דביק.
*הקרם נספג תוך 3 שניות בלבד.
*מעניק לחות למשך 8 שעות.
*מועשר במים הטרמליים של AVENE, המרגיעים את העור ובקומפלקס ייחודי עם רכיבים נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים), המעניקים הגנה מקסימלית על תאי העור.
*בעל פורמולה ידידותית לסביבה.
*ללא סיליקון.
*נבדק דרמטולוגית, היפואלרגני, מתאים לעור יבש.
*ללא אוקסיבנזון, ללא אוקטוקרילן - שהינם מסננים כימיים.

מוצרי הסדרה כוללים:
מגוון מוצרי הגנה לפנים-
קרם הגנה  -  לעור יבש עם בישום וללא בישום
תחליב הגנה  -  לעור רגיל עד מעורב עם בישום וללא בישום
תחליב הגנה טינטד עם גוון  -  לעור רגיל עד מעורב
• תחליב הגנה קליננס  -  לעור שומני
מחיר מומלץ לצרכן:  119.90 ₪

AVENE אינטנס פרוטקט תחליב הגנה מהשמש SPF50+
תחליב הגנה לפנים ולגוף בעל הגנה רחבה מקרני ה UVB/UVA, ומפני קרינת האור הכחול. מתאים לשימוש בתינוקות מגיל חצי שנה ולבעלי עור בהיר.
מחיר מומלץ לצרכן: 159.90
מוצרי AVENE ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי מרקחת הפרטיים

מסנן הגנה AVENE - ביקורת
קיבלתי לסיקור את הקרם לפנים של המותג, ובדקתי אם הקרם באמת נספג מהר ואינו שומני, ואם הוא אינו משאיר סימן לבן. כאמור, ניתן להשיג את המוצרים עם או ללא בישום, ואני החלטתי ללכת על המסנן ללא הבישום, וניתן להגיד שהוא מספק את כל ההבטחות שלו - אינו שומני, נספג מהר בעור ואינו משאיר סימן לבן. פשוט מעולה!

מוצרי ההגנה מפני השמש של חברת AVENE קיבלו את תו "מגן שמש". מדובר ב-תו של העמותה הישראלית לסרטן העור, המקדמת מודעות, הסברה וחינוך בנושא התנהלות נכונה והגנה מפני השמש.


מותג AVENE
מותג אוון (AVENE) הוא מותג דרמו קוסמטי מוביל, מבוסס מחקרית לטיפול בעור רגיש. המותג מיוצר על ידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה, ומוצריו מבוססים על מים טרמליים הנשאבים ישירות ממעיינות AVENE בצרפת. המים נשאבים באופן סטרילי, מכילים סיליקה ועשירים במינרלים ויסודות קורט.

המים מכילים גם מיקרופלורה ייחודית ועתיקה בשם AQUA DOLOMIAE המייצרת את החומרים הפעילים המצויים במעיינות הטרמליים של המותג. המים נחקרו במעל ל-150 מחקרים ונמצא שהם מרגיעים את העור.

מוצרי המותג מיוצרים בסטנדרטים קפדניים ועוברים מבחני יעילות עם בקרה דרמטולוגית. מותג אוון מציע שלל מוצרים לטיפול בעור רגיש  ובבעיות עור שונות כגון פצעונים, שיקום העור, ועוד, וכמובן מוצרי ההגנה נגד השמש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use