4/21/2024

מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש

בס"ד

מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש



לאחר סדרת שיפוצים נרחבת, נפתח מחדש מלון הבוטיק ליולדות "בייבי ליס", המציע חווית WELLNESS לקראת ולאחר הלידה, ברמה שירות 5 כוכבים עם מעטפת מלאה לכל צרכי היולדת.

מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש



מלון בייבי ליס ליולדות הוקם בשנת 2005 , ונחשה למלון פורץ דרך בתחום אירוח יולדות בישראל. המלון ממוקם בתל אביב, לצד בית חולים איכילוב, ולאחר שיפוץ מקיף מציע בחירה מבין 4 סוגי חדרים: קלאסיק, פרימיום, חדר משפחה ושתי סוויטות - שקד ו-גפן.


מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש



התכנסנו בלובי ומסעדת המלון, וגילינו מלון המעוצב בעיצוב מוקפד ואלגנטי, בעל צבעי אדמה רכים המעניקים רוגע ושלווה, אך בטרם סיירנו בחדרים, שמענו על כל המעטפת שיש למלון להציע ליולדות הטריות. 

עבור יולדת טרייה, במיוחד למי שזו לידתה הראשונה, לקבל מעטפת המכסה מכל הכיוונים זה מצרך די חשוב. במלון, היולדת מקבלת מענה לכל צרכיה, ביניהם: תינוקייה אינטימית המנוהלת 24/7 בידי אחיות מוסמכות מבית החולים ליס, יועצות הנקה IBCLC, טיפולי רפלקסולוגיה, הדרכת טיפול ביילוד, ערוץ הדרכות לטיפול בתינוק ועוד.

כמו כן, בזמן זה התזונה שהיולדת צורכת מאוד חשובה לבריאותה הפיזית והנפשית, על כן במלון דאגו גם לכך עם מסעדת המלון NINA בניהולו של השף תומר טל, השף של מסעדת ג'ורג' וג'ון ממלון דריסקו בת"א, המציעה תפריט שהורכב בשיתוף עם התזונאית הקלינית רחלי נוימן. המסעדה מכישה מנות מחומרי גלם מקומיים המותאמים במיוחד ליולדת ולמלווה שלה. המסעדה מגישה מנות טבעוניות, ללא גלוטן וכן מנות מיוחדות ללא לקטוז, בהתאם לבחירתכם. ניתן לצרף בני משפחה נוספים לארוחות במסעדת המלון, בתיאום מראש עם צוות המלון.

לאורך כל היום, אורחי המלון נהנים גם מעמדת כיבוד עם פירות, מאפים, קינוחים, שתייה חמה/קלה, ללא הגבלה, וכן משירות חדרים (רום סרוויס).

חשוב לציין כי צוות המלון מונה 69 עובדים החולש על 22 חדרים, כך שכמות אנשי הצוות היא רבה יותר ביחס למטופלות, מה שנותן את האפשרות להעניק יחס אישי וטיפול מלא בכל יולדת.


מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש חדר משפחה


מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש חדר משפחה


מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש פינוקים ליולדת


מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש פינוקים ליולדת


מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש פינוקים ליולדת



כאמור, יצאנו לסייר בחדרי המלון, כאשר החדר הראשון שראינו זה חדר המשפחה. החדר כולל ספה הנפתחת לעוד מיטה, עם מיטה זוגית, מקרר, פינת החתלה, שירותים עם מקלחון ענק, וגם מספר פינוקים המצויים בחדר, אשר כל יולדת זוכה לקבל בכל חדר. 

פינוק אחד כולל מגוון מוצרים לתינוק כחיתולים לשבועיים הראשונים, בפנטן בייבי, ועוד, וגם כמה פריטים ליולדת כתה וחליטות. פינוק נוסף נמצא על המיטה ומיועד בעיקרו ליולדת ועוד פינוק מצוי בחדר השירותים עם סלסלה הכוללת רפידות הנקה ופרינאום פרוטקט של אלטמן העוזר בהקלת הכאב בעקבות תפרי לידה.


מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש חדר פרימיום


מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש חדר פרימיום

מלון הבוטיק ליולדות בייבי ליס נפתח מחדש חדר פרימיום



החדר השני שראינו הוא חדר הפרימיום המותאם לזוג, הנראה דומה לחדר הראשון, מרווח וגדול עם שלל הפינוקים והמתקנים הדרושים, רק שבו תמצאו שתי כורסאות ישיבה במקום הספה הנפתחת.

החדרים מעוצבים בקפידה, וכל מה שיש במלון, נעשה במחשבה שהיולדת הזקוקה למעטפת תומכת מכל הכיוונים, תגיע למקום שיטפלו בה בידיים טובות ותוכל באמת להחלים ולטפל בתינוק החדש ברוגע ובמסירות המגיעה לו ולה.

אבי זק, מבעלי המלון, אמר: "מלון הבוטיק המחודש מציע מענה הוליסטי, המשלב טיפול רפואי מקצועי ביילוד ותמיכה רגשית ביולדת והמלווה שלה. אנו מאמינים כי כל יולדת ומשפחתה זכאים לחוויה מותאמת אישית לאחר הלידה, ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות המלון המנוסה והמסור ישמח לעמוד לרשותכם לאורך כל השהייה ולסייע בכל צורך".


מלון בייבי ליס
מיקום: המלון ממוקם במגדל מרכז וייצמן, ישנו גשר מעבר מבית החולים איכילוב
מחירים: טווח מחירים רחב ביותר, החל מ-2,200 ש"ח ליולדת ללילה כולל ארוחת בוקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use