4/07/2024

בכירי ועובדי ביגה התגייסו למען צה"ל

בס"ד

בכירי ועובדי ביגה התגייסו למען צה"ל



עם חצי שנה אל תוך הלחימה, ההירתמות הציבורית לא נפסקת, וכך גם בכירי ועובדי רשת ביגה ומפעל ביגה נרתמו למען חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, במבצע ענק לחלוקת ארוחות בריאות ומאפים טריים לגדודים השונים בצפון ובדרום הארץ.

בכירי ועובדי ביגה התגייסו למען צה"ל



עוד טרם עלה היום, התכנסו ב-3 לפנות בוקר עובדי מפעל ביגה שבחיפה, ובראשם בכירי החברה - יאיר מלכה ורן בן דוד, להכנת מאפים טריים, סנדוויצ'ים, עוגות ועוגיות, בדגש על מאכלים ללא גלוטן וללא סוכר, גם עבור הלוחמים הסובלים מצליאק.

לאחר מכן, בשעה שש בבוקר יצאו עשרות רכבים עם עובדי ביגה, לחלק את התוצרת שעמלו עליה לחיילים המשרתים בבסיסים בדרום ובצפון.

רן בן דוד, מבעלי מפעל ביגה, הגיע לגדוד מילואים 222 בנטועה על גבול הצפון, שם חילקו לכ-300 לוחמי גולני. רן אמר כי: "הופתענו לגלות שגבול הצפון נמצא במלחמה בלתי פוסקת, המורגשת רק אם מגיעים לשם: הכול בוער, היישובים ריקים מתושבים, עסקים סגורים והמציאות שם קשה עם עשרות מטחי רקטות מאסיביים שיורים עלינו מידי יום.  רק שמגיעים למקום מבינים שאנו במלחמה מלאה". 

עוד הוא הוסיף ואמר: "אנו מצדיעים לחיילי צה"ל שעזבו את שגרת חייהם, ומגנים על בתינו. נמשיך להגיע אליהם ולדאוג להם לארוחות בוקר בריאות וטריות."


בכירי ועובדי ביגה התגייסו למען צה"ל
יאיר מלכה, מבעלי ביגה ורשת גרג



יאיר מלכה, מבעלי ביגה ורשת גרג, יצא יחד עם עובדי החברה לאזור עוטף עזה, לחלק את התוצרים  לגדודי המילואים המשרתים באזור.

מלכה אמר: "מפרוץ הלחימה, מזה חצי שנה עובדי החברה נרתמים לעזור ולסייע לספק לעשרות גדודי צה"ל משלוחי מנות, לכל בקשה ועניין.  זו הירתמות שמרגשת אותי כל פעם מחדש ואנו נמשיך לעזור ולהיענות  לכל בקשה שתגיע, כל עוד אנחנו במלחמה".
עוד הוא הוסיף: "חשוב לנו לדאוג גם  ללוחמים הסובלים מצליאק, זו ההתמחות של המפעל שלנו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use