6/19/2024

סמסונייט נותנת חסות למשלחת הישראלית באולמפיאדת פריז 2024

בס"ד

סמסונייט נותנת החסות למשלחת הישראלית באולמפיאדת פריז 2024



אולימפיאדת פריז מתקדמת בצעדי ענק, וקבוצת רולטיים, היבואנית הרשמית והבלעדית של חברת סמסונייט בישראל מזה 55 שנה, תעניק חסות לנבחרת הספורטאים ולסגל המקצועי שייצג את ישראל באולימפיאדת פריז 2024.




כחלק מהחסות, תדאג הקבוצה לאספקת מזוודות סמסונייט איכותיות לכל חברי המשלחת הישראלית לאולימפיאדה הקרובה.

קבוצת רולטיים מלווה את הנבחרות מישראל עוד משנת 2012 באולימפיאדת לונדון. החברה שזכתה לראות את ההצלחות שנבחרות ישראל קוטפות, רואה בשותפות הזו שאיפה למצוינות, הישגיות וקידומה של הרוח הספורטיבית הישראלית. 

המזוודה אותה יקבל כל אחד מחברי המשלחת הישראלית היא מזוודה מסדרת S'cure האייקונית המזוהה עם המותג. מדובר בסדרת מזוודות קשיחה המגיעה ב-4 גדלים שונים. כל מזוודה בעלת 4 גלגלים כפולים ליציבות מירבית ומערכת נעילה משוכללת עם מנעול מקודד מרכזי ושני מנעולי צד.

לדברי דודו פולטורק ,בעלים ומנכל קבוצת רולטיים: "אנו גאים להיות חלק במסע זה של הספורטאים הישראלים בדרך להצלחה בזירה העולמית. החסות רבת השנים עוזרת לנבחרות בהתמודדות עם אתגרים פיזייים ונפשיים, במסע החשוב הזה, קל וחומר בתקופה רגישה ומורכבת שבה אנחנו נמצאים". 

לדברי ירדן וקס, מנכ"ל סמסונייט ישראל:  "מהלך זה תורם לחיזוק מעמדה של חברת סמסונייט בישראל ומדגיש את המחויבות של המותג למצויינות על כל מגוון מוצריה. שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי הישראלי הוא חלק מהחזון שלנו לתמוך בספורטאי-ישראל ובקהילה המקומית".


סמסונייט נותנת החסות למשלחת הישראלית באולמפיאדת פריז 2024



סמסונייט היא החברה המובילה בעולם בתחום ציוד הנסיעות. החברה בעלת מסורת ארוכת שנים של איכות וחדשנות, ומוצריה, המושלמים לכל סוגי הנסיעות והטיולים, נחשבים לאמינים ועמידים במיוחד. 
החברה נוסדה בשנת 1910, ומאז היא מתפארת בייצור איכותי ומגוון של מזוודות ותיקים, המספקים מענה לכל צורך.

חברת סמסונייט מובילה תעשייה פורצת דרך עם שימוש בחומרים ייחודיים, רובם ממוחזרים, וחלקם אף רשומים בפטנט עם זכויות יוצרים, ביצירת עיצובים אייקוניים וכמובן שימת דגש על חוויית הלקוח.
 השאיפה שלהם מאז ומתמיד - להצליח לספק מוצרים קלים יותר, עמידים יותר ובני קיימא.

קבוצת רולטיים היא היבואנית הבלעדית של מותגי היוקרה,Samsonite  ,TUMI   וAmerican Tourister-   בנישת המזוודות והתיקים והפתרונות הדרושים לנסיעות ועסקים. בנוסף, הקבוצה מתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי שעוני-יוקרה, אופנה ותכשיטים, כדוגמת, חברת שעוני היוקרה אומגה, נותנת החסות הרשמית של האולימפיאדה
קרדיט תמונות: יח"צ סמסונייט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use