7/03/2024

תוכנית הקיץ לילדים של וולדורף אסטוריה 2024

בס"ד

תוכנית הקיץ לילדים של וולדורף אסטוריה 2024



מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, מציע לחופשת הקיץ 2024 חווית אירוח מיוחדים לצעירים, עם מגוון של פעילויות המותאמות לילדים.

תוכנית הקיץ לילדים של וולדורף אסטוריה 2024



בין החוויות המוצעות לילדים מה14.7 ועד ה31.8, ניתן למנות: צ'ק אין חוויתי בקבלה במיוחד לילדים, חלוק קטן עם נעלי בית קטנות שיחכה לילדים בחדרים, מזנון ייחודי לילדים עם מנות המותאמות במיוחד עבורם, חדרי משחקים לקטנטנים וגדולים, חדר ג'ימבורי, חדר משחקים אלקטרוני ועוד.

צ'ק אין ייחודי לילדים 
בעת ההגעה לקבלה עבור צ'ק אין, לילדים יוצב שרפרף הגבהה מיוחד שייתן להם להרגיש שהם חלק מהחוויה. כחלק מהצ'ק אין, יקבלו הילדים ערכה הכוחלת דרכון ילדים שיאפשר להם להחתימו בכניסכ וביציאה מהמתחמים השונים במלון. בנוסף הם יקבלו ערכת ציור וצביעה, ואת כרית אסטור- קמע הילדים של המלון.
ואם זה לא מספיק, אז כל ילד יהנה מצילום על ידי אנשי הצוות בקבלה, ואת תמונתו ידביקו בפספורט שהוא קיבל במהלך הצ'ק אין.


מגוון מוצרים בחדרים המיועדים ותינוקות
בכל הזמנת חדר במלון הכוללת מיטת תינוק, יקבלו האורחים מגבונים, סינר תינוקות עם לוגו המלון, חיתול וחיתול המיועד לשחייה.

חדר משחקים
לרשות הילדים יעמוד חדר משחקים מושלם עם צעצועים, משחקי חברה והעשרה, חדר ג'ימבורי הפועל 7 ימים בשבוע עם מדריך המלווה את הקטנטנים. חשוב להדגיש כי האחריו  על הילדים היא של ההורים בלבד.


חדר משחקים אלקטרוני
אם גם בחופשה קשה להתנתק ממשחקי המחשב והקונסולות, במלון וולדורף אסטוריה בירושלים דאגו לכם לחדר משחקים מושלם לחובבי הגיימינג והקונסולות עם מסכים ועמדות משחק.

מזנון ארוחת בוקר יומי לילדים
מזנון ייחודי המותאם בדיוק עבור הילדיםה מה שמאפשר להם עצמאות מוחלטת. המזנום מציע מגוון רחב של מנות, לצד כלים ייחודיים וצבעוניים עבור הילדים. כמו כן, יוכלו הילדים להזמין גם מגוון מנות אה לה קארט. בתפריט הילדים ניתן למצוא: בר פנקייקים, וופלים עם תוספות טעימות וצבעוניות, דגני בוקר שילדים אוהבים, יוגורטים ומעדנים במיוחד לילדים, שיפודי פירות וירקות חתוכים, פיצות קטנות,  גבינות, מגוון מיצים, שוקולד ועוד. 

מנכ"ל וולדורף אסטוריה, אבנר און מציין: " אנו גאים לפתוח את מועדון הילדים גם השנה בחודשי הקיץ. גילינו שפעילות מיוחדת לילדים עם ההבנה שלקהל הקטנים יש צרכים שונים, מעניקה חוויה מסוג אחר הן להורים והן לילדים. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות מחופשה קיצית חווייתית במלון וולדורף אסטוריה ירושלים. ההורים יוכלו  ליהנות מהספא היוקרתי וממסעדות המלון בעוד שהילדים נהנים בחדרי המשחקים ומתפריט הילדים המשודרג שלנו".      

לפרטים והזמנות מלון וולדורף אסטוריה, רח' גרשון אגרון 26-28 ירושלים
להזמנות ופרטים נוספים 02-5423333
קרדיט צילומים: דניאל לילה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use