7/15/2024

ערב אישי עם יוסף חדאד בהוט סינמה פ"ת

בס"ד

ערב אישי עם יוסף חדאד בהוט סינמה פ"ת



ביום ראשון ה21.7.24, יתקיים בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, ערב אישי עם יוסף חדאד בהרצאה "גאה להיות ערבי וגאה להיות ישראלי".




יוסף חדאד, הפעיל החברתי ופעיל ההסברה הישראלית, שעושה חיל בשנים האחרונות, עוד הרבה לפני השביעי לאוקטובר, יגיע לערב אישי בבית הקולנוע הוט סינמה, שם הוא יעביר הרצאה שתחל מסיפורים על חייו האישיים ועד היום.

יוסף יספר בהרצאתו על חוויותיו האישיות מילדותו בנצרת, הבחירה להתנדב בצה"ל והפציעה הקשה במלחמת לבנון השנייה, ועד היום כשהוא עסוק מעל הראש בהסברה הישראלית. הוא ידבר על השותפות בין הודים וערבים בישראל, על הסכסוך הישראלי-פלסטיני תוך התייחסות לשינוי מה-7 לאוקטובר.

לאחר ההרצאה, יוקרן הסרט "עיתונאית חוקרת" בכיכובה של זוכת האוסקר הילארי סוואנק. בסרט, סוואנק מגלמת עיתונאית בשם מריסה, שבישיבה המערכת של העיתון, מופיע בנה השוטר המבשר לה שאחיו נרצח הבוקר. לאח שנרצח קורות חיים רבות, המובילות את סוואנק לחקור את רצח בנה, עד לחשיפת סוד אפל.
 
עלות כניסת יחיד לבוקר אישי: 50  ₪ דרך אפליקציית מיי עופר (במקום 60 ש"ח )
העלות כוללת: הרצאה + סרט +כיבוד: קפה ומאפה. 

בלו"ז: 19:00 התכנסות 
19:30-20:15הרצאתו של יוסף חדאד  
20:30– הקרנת סרט "עיתונאית חוקרת
צילום: יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use