7/31/2024

רשת גלי וטוליפ אינטרטיינמנט בשת"פ עם להיט הקיץ - להציל את היער

בס"ד

רשת גלי וטוליפ אינטרטיינמנט בשת"פ עם להיט הקיץ - להציל את היער



רשת ההנעלה "גלי" יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת טוליפ אינטרטיינמנט, המפיצה הבלעדית של סרטי אולפני וורנר ברוס ואולפני יוניברסל בישראל, לרגל השקת להיט הקיץ לילדים - הסרט "להציל את היער".

רשת גלי וטוליפ אינטרטיינמנט בשת"פ עם להיט הקיץ - להציל את היער



כחלק משיתוף הפעולה בין השתיים, תיערך בהוט סינמה בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה הקרנה חגיגית של הסרט, כשבוע לפני עלייתו לאקרנים. הפרמיירה הסגורה למוזמנים בלבד: כוכבי רשת, אנשי תקשורת, משפיענים וסלבס, תכלול חשיפה ראשונה לסרט, מגוון חוויות ואטרקציות בהקרנה וכן שוברי הנחה למימוש ברשת גלי.

בנוסף, הקהל הרחב יוכל להנות במהלך אוגוסט ממבצע מושלם לרוכשים באחד מסניפי רשת נעלי גלי ברחבי הארץ. כחלק מהמבצע, כל מי שירכוש בשווי של 240 ש"ח באחד מ-23 סניפים נבחרים של רשת נעלי גלי, יקבל במתנה זוג כרטיסים לסרט, למימוש בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.

המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של 250,000 ש"ח, ויכלול פרסומים בדיגיטל, בעמודי הסושיאל של שתי החברות, פרסומים במועדוני לקוחות וכן באמצעות משפיענים ורצפת המכירה של סניפי רשת גלי ברחבי הארץ.

גנית אלון, סמנכ"לית שיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי, אמרה כי: "מדובר במהלך רחב שהוא חלק מהאסטרטגיה של המותג שנבנתה במטרה להעניק ללקוחותינו ערך מוסף וחווית קנייה ייחודית לכל המשפחה. זה התחיל בשיתוף פעולה שעשינו עם חברת אלטמן בתחילת השנה, וממשיך עכשיו עם טוליפ אינטרטיימנט, למרות עולמות התוכן השונים של שני המותגים, יש לנו ממשק של קהל יעד זהה בעל אותם ערכים: חוויה, איכות ומשפחה".

קצת על רשת נעלי גלי
רשת גלי, מקבוצת בריל, החלה את דרכה בשנת 1975. מדובר במותג ישראלי איכותי בתחום ההנעלה, שהיה לרשת הנעליים לכל המשפחה הראשונה בישראל. כיום הרשת נמצאת בבעלות קבוצת בריל ולהם 70 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ.


רשת גלי וטוליפ אינטרטיינמנט בשת"פ עם להיט הקיץ - להציל את היער




קצת על הסרט "להציל את היער"
מדובר בסרט אנימציה מצחיק, מרגש וחינוכי מחברת ההפקה של לאונרדו דיקפריו ומסטודיו האנימציה שאחראי על קלאסיקות כמו: "מפרץ ההרפתקאות הסרט", ו-" בוב ספוג הסרט".
הסרט עוקב אחר אוזי האורנגאוטן, הגדלה בקרב בני אדם בשמורת טבע לקופי אדם, שם היא לומדת את שפת הסימנים והופכת לכוכבת רשת עולה. עם צ'אנס, קוף הפרא, היא יוצאת להרפתקה שתשנה את תפיסת עולמה ותוביל אותה להילחם על הבית שלה.
הסרט יציג בדיבוב לעברית, החל מה-8.8 בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.
צילומים: נעלי גלי - טל טרי, מהסרט: טוליפ אינטרטיינמנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use